Forum REDMOTORZ

Pełna wersja: wtrysk benzyny i zapłon elektroniczny
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Znalazłem coś takiego:
http://m2boxer.com/index.php/ru/
i na moje oko ma to szanse działać silniku dniepra, urala czy K750.

Co o tym myślicie ?
Cena około 3,5 tys zł
No i pewnie działa dobrze ale to kupa kasy a nic nie wiadomo jak z awaryjnością. Miszerski coś kmini w tym kierunku może się wypowie..
ruszyłem taki temat na dwuzaworowym, jest więcej o tem
http://www.dwuzaworowe.pl/phpBB/viewtopi...=19&t=3101
Szkoda, że aby go przeczytać trzeba się zalogować Tongue
Do dwuzaworówek montują wtryski od czterozaworówek bmw typu r1100 itp.
Orientujesz się w tym wypadku czym sterowane są wtryski .
Chodzi mi czy są wysterowane modułem i pozostaje stary zapłon mechaniczny czy też adaptują komplet z zapłonem od 4 zaworów.
Czterozaworówki mają zapłon wtrysk i immobiliser sterowany modułem. Bardzo ciężko obejść immo
http://m2boxer.com/index.php/ru/
Produkcja i producent zestawu elektronicznego znajduje się na Białorusi.
Martwiło by mnie że cała elektronika siedzi w środku silnika, jakby nie można jej było wypchać gdzieś ładnie na bok w osobnej puszcze, przy tej cenie parę złoty więcej nie robiło by już różnicy
W starych R850 i R1100 z roczników 94 - 96 immobilisera nie ma. Dawka paliwa sterowana jest czujnikiem położenia przepustnicy, korygowana temperaturą oleju i powietrza, plus opcjonalnie sonda lambda. Jest to dość prosty system wtrysku, możliwy do zaadaptowania w inych sprzętach. Różnicę w pojemności, a co za tym idzie, w dawce paliwa, można skorygować położeniem czujnika przepustnicy, jest tam spory zakres regulacji.
tommek napisał(a):W starych R850 i R1100 z roczników 94 - 96 immobilisera nie ma. Dawka paliwa sterowana jest czujnikiem położenia przepustnicy, korygowana temperaturą oleju i powietrza, plus opcjonalnie sonda lambda. Jest to dość prosty system wtrysku, możliwy do zaadaptowania w inych sprzętach. Różnicę w pojemności, a co za tym idzie, w dawce paliwa, można skorygować położeniem czujnika przepustnicy, jest tam spory zakres regulacji.

Pewny jesteś że układ wtryskowy nie jest sterowany czujnikiem położenia wału czy wałka rozrządu, lub z modułu zapłonowego ?
Oczywiście, że jest. Jednak podstawowym czujnikiem jest czujnik położenia przepustnicy. Nie ma tam przepływomierza czy czujnika MAP (czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym). Czujnik halla jest z przodu silnika.
Poniżej schemat z opisem, dotyczy motocykli z lat 93-98

[Obrazek: 63e2b88f9fe75d20med.jpg]
Masz może lepsze zdjęcie tego układu ?
Hello! 750cc EFI kit in process...

[Obrazek: ural_efi_winter.jpg]
[Obrazek: ural_efi_tb.jpg]
[Obrazek: ecu3.JPG]
[Obrazek: ecu1.JPG]
Stron: 1 2