Forum REDMOTORZ

Pełna wersja: Dniepr - gaźniki, głowice i ogólna praca - załamany
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Proponuję doraźnie zamontować filterki na rurach paliwowych A docelowo wypiaskować wnętrze zbiornika i pomalować przynajmniej podkładem pouleratanowym.
Czy epoksyd też się nada do malowania zbiornika wewnątrz?
Filterki mam założone,a zbiornik od środka,mozna powiedzieć,idalny,nawet kropki rdzy nie ma. Poza tym komory plywakowe tez czyste,tym bardziej dziwi mnie ten syf w kanale ssania.
Właśnie wrocilem z testów i teraz to calkiem inna jazda,z ciekawości wykrecilem świece i obie tak samo czarno-brazowe czyli jeszcze troszkę zubozyc mieszankę i powinno być juz dobrze
(31-03-2019, 15:22)Contraband napisał(a): [ -> ]Czy epoksyd też się nada do malowania zbiornika wewnątrz?

Może być tylko musi być czysty środek i trzeba dobrze wysuszyć przed wlaniem paliwa. No i żeby nie było zbyt grubej warstwy bo z czasem będzie się odparzć i odpadać płatkami.
(31-03-2019, 17:09)andrzeja napisał(a): [ -> ]...będzie się oskarżać i dopadać płatkami.
...a tego by nikt nie chcial u siebie w motocyklu...
(31-03-2019, 16:40)Goli napisał(a): [ -> ]Właśnie wrocilem z testów i teraz to calkiem inna jazda,z ciekawości wykrecilem świece i obie tak samo czarno-brazowe czyli jeszcze troszkę zubozyc mieszankę i powinno być juz dobrze

Czyli wiercenie dodatkowych otworów pomogło czy nie dało nic a polepszenie to efekt usunięcia gruzu z graźników??
Po wierceniu kanałów wydaje mi sie ze wolne obroty sa stabilniejsze, co do wrazen z jazdy to nie odpowiem bo zbyt wiele rzeczy wydarzylo sie jednocześnie.
(31-03-2019, 18:12)Goli napisał(a): [ -> ]Po wierceniu kanałów wydaje mi sie ze wolne obroty sa stabilniejsze, co do wrazen z jazdy to nie odpowiem bo zbyt wiele rzeczy wydarzylo sie jednocześnie.

Wierciłeś w obudowie fi 3,5 mm czy 4 mm ... a może jakieś inne?
Jakie fi tych 4 dziur w zewnętrzym płaszczu dyszy pod gwintem?
Skoro nie zaszkodziło a wydaje się, że pomogło to i ja powiercę Wink
Wiercilem na wzór k63, kanał 4 albo 4,2 bo nie pamiętam,a cztery otwory 2mm. Wiercenie kanalu na trzy razy,na poczatek 2,5 mm,pozniej 3,5 a na koniec 4 albo 4,2. A po to na trzy razy,ze w razie nie takiego kąta,mozesz kolejnym wiertlem lekko poprawic.
Taka moja podpowiedź przy K-68, rozwiercać? - tak, mam porównanie, w zeszłym sezonie jeździłem na nierozwierconych, zawsze miałem problemy z synchronizacją, małymi obrotami - albo gasł, albo miał za wysokie. Po rozwierceniu - małe super, słychać, który trzeba podciągnąć, a który jest za wysoko, na małych obrotach, pracuje równo, a jak na moje, to wkręca się na wysokie dużo lepiej. Moja uwaga - sprawdźcie śrubę od ssania, u mnie w lewym lubiła się luzować i wtedy nie ma mowy o regulacji gaźnika! Po wkręceniu na klej do gwintów problem minął. Podsumowując - rozwiercać!!!!! Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Jeszcze jedno - po tych wszystkich przygodach, które opisywałem wcześniej - świece, po przejechaniu około 10 km, kawa z mlekiem!!!!! - czyli sukces w pełni!!!! Świece - NGK B6HS
Jest zadowolenie! Z niedzielnej przejażdżki
https://www.dropbox.com/s/2v2ddefzu2p9rn...9.mp4?dl=0
Bardzo ładnie pracuje. Gratulacje.
(08-04-2019, 10:56)andrzeja napisał(a): [ -> ]Bardzo ładnie pracuje. Gratulacje.

Dzięki! Cieszę się jak dziecko! Dwa lata wymieniania po kawałku praktycznie wszystkiego. Ale nareszcie!
I dlatego szczęścia warto było się mordować.
To piękne uczucie! Brawo.Byle bezawaryjnośc nie była jak nazwa pliku - :-)- sezonowa
Stron: 1 2 3 4 5 6