Forum REDMOTORZ

Pełna wersja: Dniepr - gaźniki, głowice i ogólna praca - załamany
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
(31-03-2019, 19:30)Goli napisał(a): [ -> ]Wiercilem na wzór k63, kanał 4 albo 4,2 bo nie pamiętam,a cztery otwory 2mm. Wiercenie kanalu na trzy razy,na poczatek 2,5 mm,pozniej 3,5 a na koniec 4 albo 4,2. A po to na trzy razy,ze w razie nie takiego kąta,mozesz kolejnym wiertlem lekko poprawic.

Powierciłem swoje gaźniki K68. 
Co prawda zmieniłem średnicę i czy na dobre to wyjdzie w praniu jak głowice w końcu wrócą z regeneracji.
Na zmianę średnicy zdecydowałem się po przestudiowaniu wymiarów pozostałych fabrycznych otworów.  
Zrobiłem: kanał fi 3mm a  cztery otwory w płaszczu zewnętrznym fi 1,5.
Dla tych co nie chcą tego robić "z ręki" podaję właściwy kąt pochylenia gaźnika przy wierceniu.
Dokładnie 20 stopni i wylot otworu wychodzi idealnie.
Stron: 1 2 3 4 5 6