FORUM.REDMOTORZ.EU

Silnik i osprzęt - wtrysk benzyny i zapłon elektroniczny

nagar - 3 Grudzień 2017
Temat postu: wtrysk benzyny i zapłon elektroniczny
Znalazłem coś takiego:
http://m2boxer.com/index.php/ru/
i na moje oko ma to szanse działać silniku dniepra, urala czy K750.

Co o tym myślicie ?
Cena około 3,5 tys zł

Cubick - 3 Grudzień 2017

No i pewnie działa dobrze ale to kupa kasy a nic nie wiadomo jak z awaryjnością. Miszerski coś kmini w tym kierunku może się wypowie..
Harcerz - 5 Grudzień 2017

ruszyłem taki temat na dwuzaworowym, jest więcej o tem
http://www.dwuzaworowe.pl...php?f=19&t=3101

andrzeja - 6 Grudzień 2017

Szkoda, że aby go przeczytać trzeba się zalogować :P
fryta - 6 Grudzień 2017

Do dwuzaworówek montują wtryski od czterozaworówek bmw typu r1100 itp.
nagar - 6 Grudzień 2017

Orientujesz się w tym wypadku czym sterowane są wtryski .
Chodzi mi czy są wysterowane modułem i pozostaje stary zapłon mechaniczny czy też adaptują komplet z zapłonem od 4 zaworów.

nagar - 19 Grudzień 2017

http://www.ecotrons.com/p..._injection_kit/

http://www.ecotrons.com/products/

kozichwost - 19 Grudzień 2017

Czterozaworówki mają zapłon wtrysk i immobiliser sterowany modułem. Bardzo ciężko obejść immo
nagar - 23 Grudzień 2017

http://m2boxer.com/index.php/ru/
Produkcja i producent zestawu elektronicznego znajduje się na Białorusi.

TheMaciej - 25 Grudzień 2017

Martwiło by mnie że cała elektronika siedzi w środku silnika, jakby nie można jej było wypchać gdzieś ładnie na bok w osobnej puszcze, przy tej cenie parę złoty więcej nie robiło by już różnicy
tommek - 5 Luty 2018

W starych R850 i R1100 z roczników 94 - 96 immobilisera nie ma. Dawka paliwa sterowana jest czujnikiem położenia przepustnicy, korygowana temperaturą oleju i powietrza, plus opcjonalnie sonda lambda. Jest to dość prosty system wtrysku, możliwy do zaadaptowania w inych sprzętach. Różnicę w pojemności, a co za tym idzie, w dawce paliwa, można skorygować położeniem czujnika przepustnicy, jest tam spory zakres regulacji.
nagar - 5 Luty 2018

tommek napisał/a:
W starych R850 i R1100 z roczników 94 - 96 immobilisera nie ma. Dawka paliwa sterowana jest czujnikiem położenia przepustnicy, korygowana temperaturą oleju i powietrza, plus opcjonalnie sonda lambda. Jest to dość prosty system wtrysku, możliwy do zaadaptowania w inych sprzętach. Różnicę w pojemności, a co za tym idzie, w dawce paliwa, można skorygować położeniem czujnika przepustnicy, jest tam spory zakres regulacji.


Pewny jesteś że układ wtryskowy nie jest sterowany czujnikiem położenia wału czy wałka rozrządu, lub z modułu zapłonowego ?

tommek - 6 Luty 2018

Oczywiście, że jest. Jednak podstawowym czujnikiem jest czujnik położenia przepustnicy. Nie ma tam przepływomierza czy czujnika MAP (czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym). Czujnik halla jest z przodu silnika.
Poniżej schemat z opisem, dotyczy motocykli z lat 93-98


nagar - 6 Luty 2018

Masz może lepsze zdjęcie tego układu ?
artsemi - 8 Luty 2018

Hello! 750cc EFI kit in process...





tommek - 17 Luty 2018

Hi artsemi!
Have you adapted an injection kit from BMW or installed another system?
Could you describe what the kit consist of?
Which sensor adjusts a mixture, 02 sensor or potentiometer?
Best Regards,
Tomek

artsemi - 18 Luty 2018

tommek napisał/a:
Hi artsemi!
Have you adapted an injection kit from BMW or installed another system?
Could you describe what the kit consist of?
Which sensor adjusts a mixture, 02 sensor or potentiometer?
Best Regards,
Tomek


Hi Tomek!

Throttle bodies, fuel distributor, and control unit developed by us.
Link to article in english http://m2boxer.com/index.php/us/efi-kit

ECU has a built-in MAP sensor. The throttle position sensor is mounted on the throttle body. The control unit can calculate the load by TPS and by MAP or by both signals. For correct work, we use TPS, and the MAP for barocorrection.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group