FORUM.REDMOTORZ.EU

Elektryka - Elektryka 6v

Szczepan 122 - 27 Grudzień 2017
Temat postu: Elektryka 6v
Witam Was, musiałem podłączyć od nowa elektryke gdyż nie było i pytanie jest czy dobrze to zrobiłem ewentualnie proszę o korektę, jestem zielony w tym temacie
sniper_bob - 27 Grudzień 2017

Witaj
Wpisz w google 6-voltowe instalacje elektryczne to ci pokaze linki do drugiego forum lub daj grafike będziesz miał schematy to sobie porównaj pełno tego na forum a na drugim forum jest fajnie czytelnie opisane z schematami co i jak...

Szczepan 122 - 28 Grudzień 2017

sniper_bob napisał/a:
Witaj
Wpisz w google 6-voltowe instalacje elektryczne to ci pokaze linki do drugiego forum lub daj grafike będziesz miał schematy to sobie porównaj pełno tego na forum a na drugim forum jest fajnie czytelnie opisane z schematami co i jak...

Na drugim forum tzn na którym konkretnie?, dzięki za pomoc

darek - 28 Grudzień 2017

witam
wpisz w wyszukiwarkę kolyaska
tam znajdziesz schemat instalacji

Szczepan 122 - 28 Grudzień 2017

darek napisał/a:
witam
wpisz w wyszukiwarkę kolyaska
tam znajdziesz schemat instalacji

ok, dzieki za pomoc

Szczepan 122 - 3 Styczeń 2018

Witam,
regeneruje ktoś prądnice 6v ?

Jerzy - 4 Styczeń 2018

Prawdopodobnie większość zakładów przewijania silników naprawi ci prądnicę. To generalnie bardzo prosta konstrukcja. Nie wiem tylko czy to ma sens. Wymiana łożysk, uszczelniacza czy szczotek to banał. Jak trafiony jest wirnik lub stojan to taniej będzie kupić nową. Regeneracja opłaca się tylko dla najstarszych prądnic z M72 ale to chyba ciebie nie dotyczy.
tommek - 4 Luty 2018

Ja przezwajałem wirnik we Wrocławiu na ul. Oleśnickiej u Pana Andrzejewskiego. Ze starego wirnika zostają tylko blachy oraz ośka. Komutator oraz uzwojenia daje nowe oraz, co najważniejsze, uzwojenia zgrzewa do komutatora, a nie lutuje. Usuwa to podstawową wadę tych prądnic, czyli rozlutowywanie się wirnika. Koszt 140 PLN, czas ok. tygodnia.
jantos - 5 Luty 2018