Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dniepr - gaźniki, głowice i ogólna praca - załamany
#46
Zastanawiałem się, jak to zrobić, pod jakim kątem itp., ale stwierdziłem, że skoro i tak na tych gaźnikach słabo chodzi, to trudno.
Zrobiłem to "z ręki" i "na oko"
Najpierw na wkrętarkę akumulatorową założyłem wiertełko 2mm i zrobiłem otwór w gaźniku, póżniej rozwierciłem to wiertłem 3,5mm. Na filmiku jest mowa o 4mm, ale akurat czwóreczki nie miałem Smile.  Wkręciłem dyszę i znowu wiertełkiem zaznaczyłem na dyszy wylot rozwierconego kanału, nie trafiał w gwint tylko w dyszę więc ok, na filmiku, który oglądałem trafiał akurat w gwint, ale to też nie problem. W dyszy wywierciłem cztery otwory 2mm w przedniej ściance dyszy (nie na wylot) i to tyle. Przemyłem, skręciłem i hula!
Tutaj macie link: 
https://www.youtube.com/watch?v=t_KiRgDq...YT&index=5

Osobiście bardzo lubię tego gościa i już nie raz pomógł mi rozwikłać problemy przy remoncie mojego Dniepra.
Odpowiedz
#47
A tu gościu tłumaczy po co ten otwór jest:

https://www.youtube.com/watch?v=lZmz6Tvu...YT&index=3


Język podobny, da się zrozumieć.  Big Grin
Odpowiedz
#48
Widziałem ten film nie raz i zawsze zastanawialem cie po co, ale skoro piszesz ze sa super efekty to juz mam zajęcie na sobotę. U mnie wszystko chodzi ok, tylko przy szybszym dodaniu gazu pod obciążeniem mam przydlawienie a czasem nawet sobie strzeli, moze pomoże
мт- одиннадцать
Odpowiedz
#49
(26-03-2019, 06:35)Goli napisał(a): Widziałem ten film nie raz i zawsze zastanawialem cie po co, ale skoro piszesz ze sa super efekty to juz mam zajęcie na sobotę. U mnie wszystko chodzi ok, tylko przy szybszym dodaniu gazu pod obciążeniem mam przydlawienie a czasem nawet sobie strzeli, moze pomoże

To raczej Ci nie pomoże, takie zachowanie wynika raczej z budowy każdego gaźnika, u mnie nie można było wyregulować mieszanki, niskie obroty były niestabilne - czasem były, a czasem silnik gasł, przez cały czas strzelał i na obroty nie chciał wejść wcale. Dziura przy gwałtownym dodaniu gazu w gaźnikowych silnikach, to raczej norma. Tak mi się wydaje.
Odpowiedz
#50
(26-03-2019, 11:12)Pniecho napisał(a): . Dziura przy gwałtownym dodaniu gazu w gaźnikowych silnikach, to raczej norma. Tak mi się wydaje.

Nie jest normą.
Odpowiedz
#51
(26-03-2019, 11:12)Pniecho napisał(a):
(26-03-2019, 06:35)Goli napisał(a): Widziałem ten film nie raz i zawsze zastanawialem cie po co, ale skoro piszesz ze sa super efekty to juz mam zajęcie na sobotę. U mnie wszystko chodzi ok, tylko przy szybszym dodaniu gazu pod obciążeniem mam przydlawienie a czasem nawet sobie strzeli, moze pomoże

To raczej Ci nie pomoże, takie zachowanie wynika raczej z budowy każdego gaźnika, u mnie nie można było wyregulować mieszanki, niskie obroty były niestabilne - czasem były, a czasem silnik gasł, przez cały czas strzelał i na obroty nie chciał wejść wcale. Dziura przy gwałtownym dodaniu gazu w gaźnikowych silnikach, to raczej norma. Tak mi się wydaje.

Wolne obroty idealne,wysokie i moc również bez zastrzeżeń,tylko to przyspieszanie. Co mi tam,spróbuję...
мт- одиннадцать
Odpowiedz
#52
(22-03-2019, 22:25)nagar napisał(a):
(22-03-2019, 11:05)Cubick napisał(a): Zainwestuj w keihiny chińskie, pewniaki i banalna regulacja, kolega Ural63 ma chyba na sprzedaż. Bardzo sobie chwalę w uralu.

Ja już trzeci sezon na podciśnieniowych Tajwanach jeżdżę i jak by co  będę płakał płacił i kupował następne podciśnieniowe Big Grin

Ja mam akurat tradycyjne, bez membrany ale też jest zadowolenie Wink o takie:
https://allegro.pl/oferta/gazniki-keihin...7922513547
Odpowiedz
#53
Widziałem działający silnik na tych gaźnikach, ale nie jeździłem nie testowałem więc się nie wypowiem.
Odpowiedz
#54
No i spróbowałem, gaźniki rozwiercone i faktycznie dziura nie zniknęła. Ale mam pytanie, może ktoś to miał i rozwiązał problem. Prawy gar chodzi idealnie,nawet świeca w miarę jasna za to z lewym problem,świeca czarna a spaliny dość mocno czuć niedopalonym paliwem. Regulacja składu mieszanki nie pomaga,dysza główna ze 190 zmieniona na 165,iglica na sam dół.również brak efektu, poziom paliwa identyczny w dwóch gaźnikach,zaworek nie przelewa. Czyli moja "dziura" przy dodawaniu gazu to zalewanie świecy nadmiarem paliwa, Ale którędy,jak?
Wyprzedzając zapytania,przed rozwierceniem miałem ten sam problem...
Obiekt to K68
мт- одиннадцать
Odpowiedz
#55
Pozostaje tylko układ wolnych obrotów, który bierze udział w pracy gaźnika aż do 2/3 maksymalnego otwarcia przepustnicy.
Odpowiedz
#56
Więc co sugerujesz? Bo mi ręce opadają,wczoraj zrobiłem kilkanaście kilometrów ale to nie jazda. Zapomniałem dodać,że dysza wolnych też podmieniona z K63,jej parametry nieznane bo nie znalazłem oznaczeń
мт- одиннадцать
Odpowiedz
#57
Sugeruję, że jeśli wymiana dyszy głównej i opuszczenie iglicy nie dały żadnego efektu to przyczyna może być tylko w zbyt wysokim poziomie paliwa i jego zwiększonej podaży przez układ rozruchowy lub w samym układzie wolnych obrotów. Tu właśnie odpowiedni rozmiar dyszy i ustawienia iglicy mają zasadnicze znaczenie. Co konkretnie zrobić to na odległość ci nie powiem, ale musisz tam szukać przyczyny zalewania. Proponuję zamienić jeszcze gaźniki miejscami i w ten sposób sprawdzisz czy przyczyna nie leży w zapłonie.
Odpowiedz
#58
Zamiana gaźników miejscami,sprawdzenie jak chodzi na wolnych na jednym i drugim cylindrze,wyeliminowanie ew.nieszczelności dysz,zaworów iglicowych,zaworu ssania,to tak na początek,żeby cokolwiek wyeliminować.
Odpowiedz
#59
Panowie,puki co kryzys zarzegnany,puki co... Po ponownym rozebraniu gaznika na czesci znalazłem jakiś"gruz" pod zaworem ssania i to uwazam za glowny problem zalewania,ponadto obnizylem nieco poziom paliwa,wrocilem do oryginalnych dysz,wyregulowalem i przestal strzelać. O kolorze swiecy trudno garac bo przejechalem ze trzy kilometry ale wydaje mi sie ze jest lepiej bo nie jest tak osmalona jak dotad. Swieca rowniez poszla nowa. I opoznilem zaplon bo mialem ustawiony na fabryczny znak,a mam uklad z cc700 czyli byl w h..za wczesny
Na razie dzięki wszystkim za pomoc,będę jeździł, sprawdzal,obserwował...hehe
мт- одиннадцать
Odpowiedz
#60
No to gitara jak mawia Ferdek - klasyk puenty
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ural głowice nowego typu a paliwo bezołowiowe. Hardy 1 299 21-07-2020, 09:38
Ostatni post: Dawid1981
  Ural - osiowanie i łożyskowanie wałka + głowice Hardy 6 2,110 28-01-2019, 10:19
Ostatni post: Dawid1981
  Nierówna praca Szczepan 122 10 3,238 03-01-2018, 22:21
Ostatni post: Szczepan 122
  Głowice dniepr pitti 5 3,443 09-08-2016, 14:37
Ostatni post: pitti
  Śruby mocujące gażniki Dniepr 16 Perkosz 4 3,612 19-05-2016, 06:08
Ostatni post: POLER

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości