Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
blok silnika
#16
Parę dni temu odwiedził mnie kolega z cieknącym blokiem od M-72 na przedniej tulejce. Niestety, wklejenie nowej tulejki nie załatwia sprawy, bo poci się olejem nie tylko tam, ale i nieco wyżej. W związku z tym powstaje konieczność rozwiercenia tego na średnicę - powiedzmy - 16 mm, wyfrezowania frezem czołowym z obu stron karteru na głębokość powiedzmy równą grubości ścianki karteru, wstawienie pręta aluminiowego 16mm, ob-spawanie go z obydwu stron i najciekawsza część operacji, czyli nawiercenie nowego otworu. Jeżeli koleś się zdecyduje, to będę to rzeźbił na frezarce, postaram się zrobić jakąś dokumentację fotograficzną. Chyba, że ktoś ma prostszy sposób?
Szklanka wódki zamiast papierosa!
Odpowiedz
#17
A pro po cieknących kraników to wszystkie kraniki do benzyny wkręcamy na MYDŁO. Smarujemy gwint mydłem, takim do kąpieli, dokręcamy nie za mocno. Uszczelka niepotrzebna. Mydło jako jeden z niewielu uszczelniaczy nie rozpuszcza się w Pb. Nie ma prawa po takim zabiegu kranik się nawet pocić.
KarolSawiak
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Blok silnika ural pepe 5 1,542 16-02-2019, 18:16
Ostatni post: astride
  Dniepr blok 6v a 12v huser 2 1,447 03-03-2017, 20:34
Ostatni post: nagar
  Blok silnika ural maniek1234 9 2,856 20-01-2017, 17:23
Ostatni post: karrad13
  Blok silnika - nieszczelność kolcz 11 2,940 27-04-2015, 19:09
Ostatni post: Balu
  blok silnika Krzycho 11 2,700 11-02-2014, 08:34
Ostatni post: Saakaszwili

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości