Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kranik paliwa K750
#61
Ok, wierzę wam, że teflon jest OK, ale mi się nie sprawdził (może to ten mój cholerny pech) i do końca życia będę tradycjonalistą i będę stosował pakuły :mrgreen:
Bierni Mierni ale Wierni
Odpowiedz
#62
Aby Cie przekonać dodam, ze w rafineriach jest to jeden z najlepszych materiałów uszczelniających :wink:
Odpowiedz
#63
jbr napisał(a):Aby Cie przekonać dodam, ze w rafineriach jest to jeden z najlepszych materiałów uszczelniających :wink:
Ale czy to jest taka ogólnie dostępna taśma? Do wody, czy go gazu, bo one się podobno różnią.
Bierni Mierni ale Wierni
Odpowiedz
#64
Ta do gazu jest dużo lepsza, a to z racji, iż ma większą grubość. Dostępna jest w każdym sklepie hydraulicznym. Jeśli nie używasz klejów anaerobowych polecam tą taśmę PTFE do uszczelnienia gwintów. A jakbyś miał płytę uszczelniającą, to pod misę i dekle zaworowe, jak mawia Stepa, cymes delicje :mrgreen:
Odpowiedz
#65
No to już nie wiem o co chodzi. Wkręciłem kranik na nią i ciekło, ok za mało, ale jak go wykręciłem to taśma była praktycznie płynna :evil:
Bierni Mierni ale Wierni
Odpowiedz
#66
Miałem kiedyś taki hydrauliczny, cieniutki jak bibułka i ten to rzeczywiście się nie nadaje, ale ten do gazu cymesik :wink:
Odpowiedz
#67
Gwint kranika trzeba delikatnie porysować brzeszczotem co by się teflon nie ślizgał na gwińcie kranika i wkręcamy aż nadmiar wyjdzie.
Pozdrawiam
Pietroni
Odpowiedz
#68
Ja pozostanę przy miedzi.
Sowa nie bydle nie ubodzie
Odpowiedz
#69
Koledzy. Gwint może nie być uszczelniony. Tym co jest ważne jest sposób uszczelnienia styku zbiornik - zawór. Toż to tiksotrop. I dlatego musicie wybrać porządną uszczelkę. Skóra wytrzyma ze dwa lata. Zdaje się, że o to chodzi. A w końcu - uszczelnienia techniczne. Pozdrawiam.
Odpowiedz
#70
Odgrzeję trochę tego kotleta..
Kranik Paliwa KP-15A. Trochę przeciekał ,więc go rozebrałem w celu dotarcia.
I teraz pytanie czy ktoś dorabiał stożek (element ruchomy do której dokręca się dźwignię)?
Podejrzewam że ktoś kiedyś już go docierał i otwory w stożku nie do końca pokrywają się z kanałami w korpusie kranika, tzn uciekają i przepustowość jest dużo poniżej połowy. Dodatkowo na końcu stożkowej tulei w której pracuje sam stożek jest rowek szerokości prawie milimetra( nie mierzyłem , podaje pi razy oko), prawdopodobnie do zbierania syfu?? Docierając wychodzi na to że pierwszy otwór w stożku ten od głównej lini paliwa( nie od rezerwy) prawie styka się z niedotarą częścią stożka (tą której dotarcie ogranicza ów rowekWink) Otwory mogę jeszczę rozpiłować, żeby przepływ nie został ograniczony. Jest sens pitolić się z tym?? Czy lepiej dorobić stożek albo szukać nowego kranika??( nie mówie o jawoskich i tym podobnych tylko o KP 15A- są osoby na forum które pisały że dotarły i trzyma im lataSmile ) Mam nadzieję że jasno to opisałem :rotfl:
Odpowiedz
#71
Co do pytania to nie pomogę ale zamówiłem ostatnio taki kranik za 50pln a chyba nawet kolega na forum teraz ma taki do sprzedania dużo taniej za poźno dał ogłoszenie więc nie wiem czy warto przy tym grzebać...
Ja zmieniłem bo u mnie był nowszy założony oporyn do kręcenia strasznie... Wszystkie te nowsze tak mają??
Już kilka razy słyszałem ze kranik starszego typu jest lepszy...
Odpowiedz
#72
Radzę poszukać jakiegoś uszkodzonego kranika z urwanym gwintem i potraktować go jako dawcę części. Koszt naprawy na pewno sięgnie kwoty przewyższającej cenę innego egzemplarza. W dodatku trzeba znaleźć kogoś, kto zechce się w taką naprawę bawić.
Odpowiedz
#73
Lepiej się pitolić bo czy z dorobionym stożkiem czy z nowym kranikiem też będziesz musiał się pitolić. Wierć docieraj i ciesz się jazdą.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  dysza główna paliwa nagar 13 6,274 06-03-2019, 15:55
Ostatni post: nagar
  Nowe chińskie k302 dają za malo paliwa sawmen 3 2,919 07-06-2016, 17:15
Ostatni post: sawmen
  poziom paliwa gazniki k 68 gumiś44 81 22,090 14-12-2015, 20:21
Ostatni post: dz@hym
  Filtr paliwa Cezar 16 6,355 23-10-2015, 16:29
Ostatni post: kangur
  Wskaźnik poziomu paliwa Konrad 10 3,447 02-03-2015, 20:32
Ostatni post: TheMaciej

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości