Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Silnik nie wkręca się na obroty (Ural)
#1
Witam, jak w temacie, po remoncie silnika, odpalił za pierwszym ale chodził na jednym garze, wyczyściłem gaźnik i było ok, ale silnik nie chce się wkręcać na obroty (chodzi dokładniej o prawy gar patrząc w pozycji siedzącej na motocyklu), próbowałem wielu rzeczy ale dalej jest to samo. Dodam że gdy włączę ssanie to silnik chodzi lepiej, wkręca się lepiej ale moc mniejsza jak to ze ssaniem. Proszę o pomoc!
Odpowiedz
#2
Najpierw "dzień dobry" tu http://stareforum.redmotorz.eu/viewtopic.php?t=371
Według mnie to prawie sobie sam odpowiedziałeś , gaźniki . Na początek zamień miejscami .
Odpowiedz
#3
Kompresję sprawdź,zawory trzymają?
only diesel
Odpowiedz
#4
Co do kompresji to nie sprawdzałem ale na "oko" dość mocno trzyma. A co do zaworów to tu tak samo, nie sprawdzałem. Będę musiał sprawdzić co i jak. Co do gaźników to spróbuję zamianki prawdopodobnie jutro i dam znać, bądź na weekendzie. Dzięki i jestem otwarty na resztę propozycji co może być nie tak. Dodam jeszcze, że przed remontem silnik leżał gdzieś z rok na stole bo czekał na odpowiedni czas. Przed remontem zanim padł mi wał było wszystko super, po remoncie już coś nie tak. Złożony został poprawnie.
Odpowiedz
#5
Musisz pacjenta dokładniej zbadać , spróbuj zamienić gaźniki , sprawdź zawory , wymień świece . Jeżeli w dalszym ciągu będą problemy spróbujemy coś poradzić .
Pozdrawiam
Odpowiedz
#6
Nie podejrzewam Cie o to ale skojarzyło mi się z moim kumplem. Ostatnio wyremontował dniepra i nie chodził mu jeden gar. Robił cuda a okazało się że nie ustawił tłoka w zwrocie zewnętrznym zanim zaczął ustawiać luz zaworowy-masakra jakaś :mrgreen:
A z tego co piszesz to faktycznie jakby mało paliwa. Zobacz czy świeca sucha czy mokra na niepracującym.
Odpowiedz
#7
Miałem taki sam przypadek w dnieprze, nie wkręcał się na obroty. Miałem za małą dawkę na iglicy. Odkryłem to w taki sposób że bez założonych kolektorów na wolnych obrotach ciągłem za linkę lewego cylindra i równocześnie przytykałem gaźnik trochę. Jak po przytkaniu się wkręca to znaczy że za mała dawka.
Odpowiedz
#8
Wielkie dzięki koledzy. Jutro zabieram się za zamianę miejscami gaźników i ewentualne regulacje iglicy.
Odpowiedz
#9
A i pytanko jakie masz gaźniki bo jak K68 to nie wykluczone że musisz jakiś tuning zrobić.
Odpowiedz
#10
Na dotarciu nie będzie na pewno właził na super mega extra obroty. Ural najlepiej pracuje jak już trochę pojeździ. Sprawdź gaźniki, daj mu iglice wyżej/niżej, potem ewentualnie luz zaworowy ustaw, sprawdź pracę wszystkich zaworów, aparat zapłonowy i cewkę też przejrzyj.
Pozdrawiam, Łukasz
Odpowiedz
#11
Zbadaj kompresję nawet w "poligonowy sposób" wykręć świecę otwór zatkaj palcem i kopnij jak paluch odskoczy z gwizdem to jest oki a jak prawie nic nie poczujesz to sprawdź jeszcze raz ustawienie zaworów no a jak i to nie pomoże no to szczelność zaworow. Potem to zajol bym się gaźnikami.
Sowa nie bydle nie ubodzie
Odpowiedz
#12
O toto właśnie,miałem tak teraz z Dnieprem kumpla.
only diesel
Odpowiedz
#13
Zapewne masz karburatory k 63, czasami podają za dużo paliwa i zalewają gar i świecę, przynajmniej ja tak miałem. Trzeba ustawić poziom paliwa. A po za tym może pęknięte gniazdo zaworowe :roll: . Miałem nadpęknięte gniazdo od ssącego i podobne objawy.
Cierpliwość najcenniejsza.
Odpowiedz
#14
A więc spostrzeżenia z dzisiejszego dnia przy motocyklu. Zamieniłem stronami gaźniki ale ogólnie nie ma zmiany, silnik dławi się, gdy próbowałem odpalić go na którymś cylindrze pojedynczo nie było szans, na ssaniu zapalał ładnie ale było tak ze pracuje super ok i nagle schodzi z obrotów i pyk silnik staje. Świece zmienione na dwa komplety i to samo, dodam , że świece były czarne z nagarem. W tym garze , od którego zaczęły się problemy, był bardzo gorący w chwili gdy drugi był lekko ciepły i właśnie taka temp plus minus powinna być. Mam gaźniki K68. Spróbuje jutro pożyczyć stare gaźniki i może to coś da. Kompletnie nie wiem w czym problem. gdy silnik pracuje na ssaniu wkręca się na obroty ale jak to na ssaniu taki przymulony jest. chwile po wyłączeniu ssania jest super, równa praca wkręca się jakby ok i nagle coś znów pada, dosłownie po 5 sekundach wszystko wraca do nienormalnej normy. proszę o pomoc....! Co do kompresji to wygląda na porządną, palcem zatkałem to świst i palec odskoczył.
Odpowiedz
#15
Skoro na ssaniumu lepiej a chwilę po jego wyłączeniu idealnie - masz najprawdopodobniej zbyt ubogą mieszankę ustawioną. Podnieś iglice o ząbek wyżej i sprawdź
CBR XX, 232, 2328, 2350, 2361 - sport, MT16
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nie pali,nie jeździ tylko ryczy i trzeszczy... Janek:) 10 1,875 13-05-2019, 12:05
Ostatni post: klapek
  Pytań kilka o silnik Ural M67 Hardy 8 2,059 13-12-2018, 13:28
Ostatni post: Hardy
  brak smarowania w K-750 silnik się grzeje i staje yablu66 43 9,247 06-05-2018, 09:20
Ostatni post: Dawid1981
  motor nie wkręca się na obroty, zigrin 15 3,770 09-08-2017, 07:01
Ostatni post: Jerzy
  Wolne obroty SzarY 35 9,038 14-06-2017, 08:42
Ostatni post: świdro

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości