Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Silnik nie wkręca się na obroty (Ural)
#46
Jeśli masz blisko odpowiedni zakład to daj tam niech przeszlifują zawory i gniazda zaworowe i przy okazji sprawdzą prowadnice, możesz też sam spróbować dotrzeć zawory.
Sowa nie bydle nie ubodzie
Odpowiedz
#47
Mam niedaleko taki zakład więc chyba zdam się na tych co na tym zęby zjedli. Sprawdzą dokładnie co i jak i będę miał pewność wykonania.
Odpowiedz
#48
mój sposób to pasta zaworowa "0" i wiertara i zawory dopasowane aż miło, ciekawe jak mocno uciekało sprężanie na moje to garnek powinien palić
Odpowiedz
#49
Długo to trwało ale się udało! Ural chodzi jak złoto. Wina leżała w głowicach, które odbierając z warsztatu dostałem info: całkiem puszczały zawory i niektóre części były do wymiany, m.in. te grzybki uszczelniające, nie wiem dokładnie jaka fachowa nazwa. Założyłem dziś i chodzi pięknie. Teraz tylko tydzień w pracy i powrót do domu i w las na motorze z całą ekipą. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
Odpowiedz
#50
MAJKUSS napisał(a):Długo to trwało ale się udało! Ural chodzi jak złoto. Wina leżała w głowicach, które odbierając z warsztatu dostałem info: całkiem puszczały zawory i niektóre części były do wymiany, m.in. te grzybki uszczelniające, nie wiem dokładnie jaka fachowa nazwa. Założyłem dziś i chodzi pięknie. Teraz tylko tydzień w pracy i powrót do domu i w las na motorze z całą ekipą. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.

Czyli było to co napisałem w punkcie pierwszym i drugim mojego zestawienia procedury sprawdzania silnika na okoliczność jego niezdrowej pracy .
GdziePiekarzJestMechanikiemAKołoElipsą??
Odpowiedz
#51
No to fajnie że udało się wreszcie zlokalizować problem . Cieszę się że będziesz mógł wreszcie pojeździć .
Odpowiedz
#52
Nie bardzo brałem na początku pod uwagę nieszczelność zaworów bo przed remontem były szczelne a przy ponownym zakładaniu już nie, przy braku jakiejkolwiek ingerencji więc dlatego ale najważniejsze, że motocykl żyje.


[ Dodano: 3 Lipiec 2010 ]
I niestety muszę znów pisać post. Po odpaleniu motocykla na wolnych obrotach i ssaniu chodzi super równo, po prostu miód, wyłączę ssanie przez chwilę jest ok ale na obroty jak chce wkręcić to zaczyna strzelać w gaźnik i w tłumik, dodam że lewy gar w ciagu 5 min od odpalenia nagrzał się tak że z odległości pól metra czułem buchające gorąco, strasznie się nagrzał, w przeciwieństwie do prawego który miał temperaturę idealna, nagrzał się adekwatnie do czasu. Proszę z kolejne sugestię i pomoc..
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nie pali,nie jeździ tylko ryczy i trzeszczy... Janek:) 10 1,044 13-05-2019, 12:05
Ostatni post: klapek
  Pytań kilka o silnik Ural M67 Hardy 8 1,321 13-12-2018, 13:28
Ostatni post: Hardy
  brak smarowania w K-750 silnik się grzeje i staje yablu66 43 6,660 06-05-2018, 09:20
Ostatni post: Dawid1981
  motor nie wkręca się na obroty, zigrin 15 2,992 09-08-2017, 07:01
Ostatni post: Jerzy
  Wolne obroty SzarY 35 7,267 14-06-2017, 08:42
Ostatni post: świdro

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości