Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Podpora wału, popychacze, tłoki
#1
Witam!
Ostatnimi czasy rzadko mnie widac, ale jestem na biezaco jak w innym temacie pisalem. Malo mnie bo remontuje katarzyne - malowanie nowe i od razu przeglad silnika Smile i tu pytania:

dotyczy k750

1. podpora walu - lepiej zalozyc w podpore wału (miejsce gdzie wal chodzi) simmering czy oryginalna uszczelke filcowa? troszke mi podciekalo i stad moje pytanie. logicznie myslac zakladajac simmering cieknac nie bedzie, lecz jak 'strzeli' to bedzie cielko i cielko. zakladajac filc bedzie ewentualnie podciekalo - ale moze macie jakies sposoby?

2. czy jest mozliwosc regenaracji popychaczy zaworowych? czy wogole jest taka potrzeba? bo tutaj to juz zielony jestem calkowicie...

3. zna ktos rozmiarowke tlokow? (ile na nominal, ile na 1 szlif itd.)


I zeby nie bylo ze odpowiedzi za darmo to przedstawie moj sposob na ustawienie tarcz sprzeglowych (zebow w tarczach, aby rowno je ustawic i zeby niebylo problemu z wlozeniem skrzyni). pamietam ze byl taki temat ze ktos dorabial jakas czesc. ale nie pamietam jak sie skonczyl. ale do tematu - najprostszym spsobem na ustawienie tarcz jest kupienie glownego walka wychodzacego ze skrzyni, a ze wiadomo ze skrzynie mozna 'mieszac' z silnikami Wink to mozna kupic najtanszy, nawet pordzewialy walek i po sprawie. zakladamy tarcze, wkladamy walek od skrzyni kaskowej (ja mam taki, pare zl koszowal, pordzewialy ze hoho Wink ) i sposobem z ktoregos tematu 'techniki' zakrecamy tarcze do kola zamachowego, wkladamy nasza skrzynie i gotowe Smile

pozdrawiam serdecznie!!!
Odpowiedz
#2
co do tłoków :
[Obrazek: tloki.th.jpg]




podporę wału ostatnio przetoczyłem po rozmowie z saperem który mi właśnie poradził takie rozwiązanie . sam napisałeś że Ci podciekało na filcu a simmering jest nowocześniejszym rozwiązaniem Wink
Odpowiedz
#3
Losiu, jeśli chodzi o Twój paten na zakładanie tarcz to temat stary i wielokrotnie omawiany. Więcej zaglądaj tu do nas to nie będziesz wyważał już otwartych drzwi.

Co do uszczelnienia podpory to tocz na simmering i będzie cycuś. Nie oszczędzaj na nie i zakładaj Corteco. Ja tak zrobiłem i mam sucho jak na kacu w gębie nad ranem.

Co do popychaczy to też o tym było. Mało tego w "Ciężkich motocyklach radzieckich" jest tolerancja ich całkowitej długości, której przekraczać nie należy.

PS: Polecam w/w książkę.
marcysd
Odpowiedz
#4
Witam!
Dzieki za odpowiedzi Smile ksiązka juz zamowiona Smile szukam uszczelniacza i jazda na tokarnie! Dzieki raz jeszcze!

Pozdrawiam!
Odpowiedz
#5
Fajnie łosiu,ale nie ma co dziękować -trza uczestniczyć na bieżąco w życiu forum,ot co.
only diesel
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ceramiczno tytanowe popychacze BMW R100 80 Dawid1981 11 456 31-10-2019, 15:52
Ostatni post: Dawid1981
  Tylna podpora wału K 750 Mirek6655 12 2,342 10-08-2018, 20:02
Ostatni post: Mirek6655
  Panewki, Podpora Dniepr Mrkubek 33 6,267 29-01-2018, 01:11
Ostatni post: Boston
  tylna podpora zimny 3 1,204 06-01-2018, 13:39
Ostatni post: zimny
  popychacze ural min wysokość roszjan 1 957 14-11-2017, 16:09
Ostatni post: roszjan

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości