06-03-2020, 20:32
A ta kulka w przepustnicy, według mnie, służy do "usztywnienia" iglicy. Na samej blokadzie od góry mogła by drgać i z czasem przestała by siedzieć w rowku na którym ja ustawisz. Tak miałem w starych k63.
A tak z innej beczki, czy kombinował ktoś w k68 z poziomem paliwa między Dolniakiem a gorniakiem? Zauważyłem coś ciekawego na tajwanach miałem ustawiony poziom według instrukcji i odkręcając manetke silnik walił ogniem. Kupiłem od kolegi Siara k68 zdjęte z jego Dolniaka i zamontowałem w swoim Górniaku, było podobnie. Coś tam robiłem i podniosłem poziom w komorze a problem strzelania zniknął i prawie zniknęła "turbo dziura". Mozliwe że przez pochylenie gaźników należy podnosić poziomy?
A tak z innej beczki, czy kombinował ktoś w k68 z poziomem paliwa między Dolniakiem a gorniakiem? Zauważyłem coś ciekawego na tajwanach miałem ustawiony poziom według instrukcji i odkręcając manetke silnik walił ogniem. Kupiłem od kolegi Siara k68 zdjęte z jego Dolniaka i zamontowałem w swoim Górniaku, było podobnie. Coś tam robiłem i podniosłem poziom w komorze a problem strzelania zniknął i prawie zniknęła "turbo dziura". Mozliwe że przez pochylenie gaźników należy podnosić poziomy?
мт- одиннадцать