29-04-2010, 18:08
Ja miałem ten sam problem z k 63( co za SZITTTTT) tez jeden kapał niemiłosiernie i zalewał cylinder. Podejrzewam że kupiłem jakies nieoryginalne. Byc może też masz podróby pekarów- bo takowe się zdarzały. W końcu się wku...m i najzwyczajniej w świecie wypoziomowałem oba, gdyż w oryginale są przechylone co za tym idzie komora pływakowa również i wylewały niczym przechylony słoik :???: a że w cylindrze była powódz to juz chyba nie muszę wspominać. Przecież w wielu motorach zarówno 2 i 4t są fabrycznie w poziomie i jeżdżą więc po kiego grzyba było robić pochyłe wloty do glowic ( w tym przypadku - ural dniepr), bo w dolniakach były poziomo. Może troche odbiegłem od oryginału, ale to rusek do JAZDY a nie w 100% oryginalne r12 czy sahara. U mnie ten patent sie sprawdził i przynajmniej nie muszę wymieniać zalanych świec co 5 minut :grin: .
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Cierpliwość najcenniejsza.