Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zewnętrzny filtr oleju w Dnieprze domowym sposobem
#31
Filtr odśrodkowy nie powinien niczego pogarszać. Filtr oleju montowaliśmy z Nagarem obejmą zamocowaną do przedniej szpilki silnika pod sanką ramy. Podstawy filtra były toczone z wałka aluminium. Jak trzeba znajdą się rysunki. Kluczowe w tym patencie jest zamontowanie malutkiego filtra z wbudowanym zaworem zwrotnym. Malutkiego żeby nie przekszkadzał a zawór zwrotny jest po to, żeby na postoju olej z magistrali nie spływał, bo po uruchomieniu silnika wał przez chwilę byłby bez smarowania. Ja zamiast filtra ośrodkowego miałem założoną wytoczoną jego zaślepkę która miała za zadanie tylko przeprowadzić olej. Jak trzeba znajdą się i rysunki techniczne i oznaczenia filtra oleju.
CBR XX, 232, 2328, 2350, 2361 - sport, MT16
Odpowiedz
#32
zdecydowałem się na patent Tongue
poproszę o wszystkie możliwe rysunki, wymiary i patenty Wink Wink
Odpowiedz
#33
BALON napisał(a):zdecydowałem się na patent Tongue
poproszę o wszystkie możliwe rysunki, wymiary i patenty Wink Wink
Sam wymyślaj a nie zagapiaj hehehhe .
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz
#34
Może zgapiać. Nie ma nic przeciwko, jeśli opłaci tantiemy, znaczy się postawi flaszkę na imprezie ze słowami "zadowolony jestem"
Uzbrój się w cierpliwość. Na tą chwilę znalazłem notatki jaki filtr oleju należy kupić (dokładne oznaczenie) oraz rysunek w cadzie podstawy filtra. Na obecnym komputerze cada nie mam, więc próbuję to ugryźć jakąś przeglądarką i zrobić z tego PDFa. Znalazłem w garaży PROTOTYP zaślepki dnieprowego filtra olelu, jaka jeździła u mnie. Trzeba wymienić oring uszczelniający i tyle. Jednak uprzedzam - to nie są tanie rzeczy - oddam za koszt wysyłki Smile
CBR XX, 232, 2328, 2350, 2361 - sport, MT16
Odpowiedz
#35
wez se kup silnik z urala m67 i bedziesz mial filtr oleju jaki zechcesz a sam silnik mniej problematyczny i bez kombinacji.

A i za ta cenna rade nie musisz nic placic ani flaszki kupowac Smile
Odpowiedz
#36
Nikt nigdzie nie pisał, że flaszka ma być kupna. Milej widziane są produkty nieakcyzowane. Po zastosowaniu tego patentu wał i panewki dnieprowe stają się nieśmiertelne, czego nie można powiedział o wale urala
CBR XX, 232, 2328, 2350, 2361 - sport, MT16
Odpowiedz
#37
Czyli chcesz mi powiedzieć, że po tych całych zabiegach i kombinacjach wał już nigdyvw pół się nie złamie Smile
Odpowiedz
#38
Nawet jeśli się złamie, to wyjmiesz z silnika złamany wał z idealnym czopami i panewkami. Sprawdzone organoleptycznie. Jeśli w silniku posypie się coś innego i piłki pójdą w olej to to rozwiązanie je wyłapie na panewki nadal dając czysty olej. To też już sprawdsone. Po zmieleniu kół rozrządu olej praktycznie czysty, wał ideał a w filtrze w środku kupa gruzu
CBR XX, 232, 2328, 2350, 2361 - sport, MT16
Odpowiedz
#39
No wiadomo ze filtrowanie oleju duzo pomaga. Ja mialem z silnikiem dnieprowym sporo problemow ale to tez uczylem sie na nim dopiero. Ale i zeby duzo na nim jezdzic to trzeba sporo poprawic l. Ale sprawny silniczek sam w sobie dobry. Do poki jezdziem na tym silniku to targał niezle. Zawsze mialem problem z glowicami przez zly ich remont, wal uwalony, duzo pobieral oleju peoblem z cisnieniem oleju i tloki almota zrobily mi biede bo wywalilo zabezpieczenia sworzni z kawalkami tloka heh i sie tak mielilo miedzy tlokiem a cylindrem.
Uralowy silnik wyremontowalem zgodnie ze sztuka magistrala olejowa pod filtr juz byla wiec dalem tylko nadsyawke pod samochodowy i co tam wiecej robic. Juz nic lepszego sie nie dalo. Zrobilem na nim okolo 800km i docieram a przez te sama ilosc km na dnieprze zrobilem 3 remonty glowic dwa waly i tloki z cylindrami poszly w pizdu. wiec se dnieprasa odpuscilem i z urala jestem zadowolony. Ale dniepras mial moc i zamiatal konkret. ural z reszta tez.
Odpowiedz
#40
kozichwost napisał(a):Może zgapiać. Nie ma nic przeciwko, jeśli opłaci tantiemy, znaczy się postawi flaszkę na imprezie ze słowami "zadowolony jestem"
Uzbrój się w cierpliwość. Na tą chwilę znalazłem notatki jaki filtr oleju należy kupić (dokładne oznaczenie) oraz rysunek w cadzie podstawy filtra. Na obecnym komputerze cada nie mam, więc próbuję to ugryźć jakąś przeglądarką i zrobić z tego PDFa. Znalazłem w garaży PROTOTYP zaślepki dnieprowego filtra olelu, jaka jeździła u mnie. Trzeba wymienić oring uszczelniający i tyle. Jednak uprzedzam - to nie są tanie rzeczy - oddam za koszt wysyłki Smile
Żartowałem przecież .Wiadomo że sprawdzone projekty sie stosuje do woli Smile)) jeżeli ktoś się podzieli.Smile Powerrrrrrrrrrr !!!!!!!!!
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz
#41
flaszka domowych maszketów napewno się znajdzie Tongue
a myśle że układ smarowania nie będzie identyczny jak u Pawła ale będę się na nim wzorować Wink
Odpowiedz
#42
Panowie a co z filtrami wkrecanymi w miske olejowa jeszcze przed pompa? czy filtr przed pompa bedzie mial gorsze dzialanie?
Odpowiedz
#43
kris-tofer napisał(a):Panowie a co z filtrami wkrecanymi w miske olejowa jeszcze przed pompa? czy filtr przed pompa bedzie mial gorsze dzialanie?

Tutaj jest na ten temat:
http://stareforum.redmotorz.eu/viewtopic.php?t=8585

http://stareforum.redmotorz.eu/viewtopic.php?t=6418
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Zewnętrzny filtr oleju K750 kolcz 25 9,783 10-07-2019, 19:10
Ostatni post: Siemensol
  Mokry filtr powierza sniper_bob 3 896 14-07-2018, 16:04
Ostatni post: Dawid1981
  Co stuka w Dnieprze kozichwost 39 10,417 10-03-2016, 14:02
Ostatni post: nagar
  Podwodny filtr powietrza BALON 4 2,137 03-03-2016, 05:51
Ostatni post: BALON
  Gaźniki podciśnieniowe w Dnieprze marcysd 135 35,734 24-01-2016, 00:50
Ostatni post: Prince

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości