Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
cewki / zapłony Prameti
#46
Dla 2 stopni to jest 0.03 mm. Czy jesteś pewien, że ma być 2 stopnie?
Szklanka wódki zamiast papierosa!
Odpowiedz
#47
w instrukcji mam podany moment kiedy dioda powinna gasn??: "... gasn?? w momencie zap?onu najp????niejszego, (wolne obroty - oko?o 2 st. przed g???rnym martwym punktem)" W ksi??ce Dmowski/Winiarski podaj? dla Kachy z r?cznym przy?pieszaczem pomi?dzy 0 a 4 st. przed GMP. Wychodzi ?e b?d? musia? popr???bowa?, ale wyj?ciowo chyba powinienem ustawi? na te 0,03mm.
Odpowiedz
#48
Witam.

W nowych zap?onach " prameti " jest mo?liwo?? regulacji " talerzykiem " .

Mo?na poeksperymentowa? Confusedmile: .

U mnie ustawienie wed?ug instrukcji sko?czy?o si? beznadziejn? prac? silnika , musia?em ustawi? " po swojemu " Confusedmile:

Mia?em jeszcze jeden ciekawy przypadek .

Mia?em dwa zap?ony Prameti i ka?dy z nich musia?em inaczej ustawi? , cho? sprzedawca zapewnia? ?e nie ma zmian konstrukcyjnych w tych dw???ch uk?adach .

Ten pierwszy spali? si? po przebiegu oko?o 5ty? km ( wymiana gwarancyjna ) , na drugim zrobi?em te? oko?o 5 ty? i jeszcze dzia?a Confusedmile:

Og???lnie zap?ony " Prameti " to REWELACJA Confusedmile:

Pozdrawiam
Tadek
Odpowiedz
#49
Witajcie. Na poczatek to sie zgadzam ze zaplony Prameti sa rewelacyjne,mam taki w wersji z magnesami na kole zamachowym,a kilku kolegow tez namowilem na takie "cus" , ale juz w wersji na walku rozrzadu.Moj zaplon obiechal chyba ze 25tys. km,w tym kilka dluzszych wyjazdow,np.na Krym w sierpniu gdzie temperatury daly niezle popalic i nic sie nie dzialo.Ostatnio mam za to jakis dziwny objaw: po kilku minutach pracy silnik gasnie i nie chce zapalic dopuki nie ostygnie,podejrzewam zaplon,bo na mechanicznym chodzi ladnie.Mozliwe zeby sie tak zepsol modul? Wydaje mi sie to troche dziwne,chyba powinien albo wcale nie pracowac,albo chodzic dobrze.
Odpowiedz
#50
Nie mam zap?onu Prameti-mam Bosha bo motor bmw-ale uwaga:pad? mi kiedy? czujnik Halla czyli czujnik hallotronowy a objawy by?y takie jak u Dnieprwa,jak silnik nabra? temperatury to w tym czarodziejskim plastiku co? nie ??czy?o lub si? zwiera?o i zanik iskry,troch? lepiej zrobi?o si? po zdj?ciu przedniego dekla bo by?o lepsze ch?odzenie aparatu zap?onowego ale jazda z tym by?a walk?.Kupi?em nowy czujnik i koniec problem???w.Tak wi?c usterki mog? by? r????ne a walka z nimi katorg?.s
only diesel
Odpowiedz
#51
Dnieprw napisał(a):oOstatnio mam za to jakis dziwny objaw: po kilku minutach pracy silnik gasnie i nie chce zapalic dopuki nie ostygnie,podejrzewam zaplon,bo na mechanicznym chodzi ladnie.Mozliwe zeby sie tak zepsol modul? Wydaje mi sie to troche dziwne,chyba powinien albo wcale nie pracowac,albo chodzic dobrze.

Witam.

Nie jest w tym nic dziwnego .

Na modułe zapłonu Prameti jest dioda jeżeli świeci się ciągle albo nie świeci wcale to jest zepsuty .

Dioda ta powinna w czasie rozruchu jak i pracy silnika migać.

Pozdrawiam
Tadek
Odpowiedz
#52
Ziemek-policz milimetry przed GMP jeśli zapłon ma być 38st przed GMP.Wyczytałem to w książce z 1956 Motocykl M72 wydanej przez MON:
[img][Obrazek: dsc04682av9.jpg][/img]
only diesel
Odpowiedz
#53
dzieki za szybkie odpowiedzi, wiem o tej diodzie na module,ale ona miga normalnie jak powinna , a objawy takie jak opisalem,jak bede mial chwile to musze sie za to zabrac,zima na calego zapanowala to jest czas.
Odpowiedz
#54
Dla 38 stopni dla M-72/K-750 jest to 10.228 mm.
Szklanka wódki zamiast papierosa!
Odpowiedz
#55
do Dnieprw
mia?em takie same objawy przy zap?onie parmeti, dioda ?wieci?a, gas?a zgodnie z zap?onami ale jak silnik z?apa? temp. to traci? iskr?, zalewa? ?wiece i godzinny post???j dla och?ody, zap?on mia? 2 tys przebiegu i poszed? na z?om, przeprosi?em stary mechaniczny i nie chc? ju? s?ysze? o elektroniku, kupno platyn i kondensatora na zapas, ?ar???wka i wiem, ?e na rowie to naprawi?
Odpowiedz
#56
Krzysztof napisał(a):do Dnieprw
mia?em takie same objawy przy zap?onie parmeti, dioda ?wieci?a, gas?a zgodnie z zap?onami ale jak silnik z?apa? temp. to traci? iskr?, zalewa? ?wiece i godzinny post???j dla och?ody, zap?on mia? 2 tys przebiegu i poszed? na z?om, przeprosi?em stary mechaniczny i nie chc? ju? s?ysze? o elektroniku, kupno platyn i kondensatora na zapas, ?ar???wka i wiem, ?e na rowie to naprawi?
moze i racja,ja zreszta dlatego wlasnie wybralem wersje z magnesami na kole zamachowym zeby nie miec problemow z przejsciem z powrotem na mechaniczny zaplon,zeby jeszcze zaplon mechaniczny byl dokladniej wykonany to juz by bylo calkiem super,bo zdazalo mi sie widziec takie zaplony ze roznica w przerwie miedzy jednym a drugim cylindrem wynosila 0,2 mm! Confusedhock: Na szczescie pracuje w zakladzie lotniczym i mam dojscie do obrabiarek i materialow wiec mysle pokombinowac cos zeby zrobic jakas dokladniejsza wersje mechanicznego przyspieszacza zaplonu :wink:
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Prameti, dioda nie gaśnie Simrider 7 3,178 25-07-2016, 06:01
Ostatni post: Simrider
  Zapłon Prameti Problem hodscha 94 17,898 01-10-2013, 16:01
Ostatni post: POLER
  Prameti - Biazet-101 - regulator 126p - prądnica 126p mariuszbzo 4 2,583 06-04-2013, 05:35
Ostatni post: galar
  Instalacja elektryczna - podłączenie cewki kolcz 3 1,542 12-12-2010, 11:55
Ostatni post: MłodySzwagier
  Schemat Prameti wilga2000 7 2,469 09-04-2010, 22:09
Ostatni post: Coney

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości