Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K-750 wał się skręca
#1
witam znajomy kupił kaśke miała być po ruskim remacie,ale jak się szybko okazało jest to nieprawda.Motor zapalił i po pół minuty zgasł ,okazało się że wał jest skręcony i zblokowało koło zamachowe o blok.Wał trafił do regeneracji po powrocie składamy ,nowe łożyska nowa podpora wału .Zapalił i to samo wał się skręcił co może być przyczyna że on się skręca?
Odpowiedz
#2
witam znajomy kupił kaśke miała być po ruskim remacie,ale jak się szybko okazało jest to nieprawda.Motor zapalił i po pół minuty zgasł ,okazało się że wał jest skręcony i zblokowało koło zamachowe o blok.Wał trafił do regeneracji po powrocie składamy ,nowe łożyska nowa podpora wału .Zapalił i to samo wał się skręcił co może być przyczyna że on się skręca?
Odpowiedz
#3
Może był już kilkakrotnie rozbierany i składany i czopy nie mają już wymaganego wcisku? nie przychodzi mi go głowy nic innego
CBR XX, 232, 2328, 2350, 2361 - sport, MT16
Odpowiedz
#4
Może był już kilkakrotnie rozbierany i składany i czopy nie mają już wymaganego wcisku? nie przychodzi mi go głowy nic innego
CBR XX, 232, 2328, 2350, 2361 - sport, MT16
Odpowiedz
#5
skoro byl w regeneracji to chyba wstawili fachury nowe czopy, no chyba ze h...j nie fachury
<<==AVE RUS==>>
Odpowiedz
#6
skoro byl w regeneracji to chyba wstawili fachury nowe czopy, no chyba ze h...j nie fachury
<<==AVE RUS==>>
Odpowiedz
#7
Powiem szczerze że też tak myśle ,zapalila na 2 cylindry ale jesli nawet chodziła by na jeden to wał się nie powinien obrócić chyba?
Odpowiedz
#8
Powiem szczerze że też tak myśle ,zapalila na 2 cylindry ale jesli nawet chodziła by na jeden to wał się nie powinien obrócić chyba?
Odpowiedz
#9
Myślę tak jak poprzednicy.Jeśli fachman wymieniał czopy to może w przeciwwagach jest już luźno-jedyna rada zaspawać czopy do przciwwag po wycentrowaniu.I na stożku koło zamachowe nie może mieć NIC luzu!
only diesel
Odpowiedz
#10
Myślę tak jak poprzednicy.Jeśli fachman wymieniał czopy to może w przeciwwagach jest już luźno-jedyna rada zaspawać czopy do przciwwag po wycentrowaniu.I na stożku koło zamachowe nie może mieć NIC luzu!
only diesel
Odpowiedz
#11
W sobotę wyjme wał dam do wyprostowania bo tego w domu nie zrobie a potem go pospawam zobaczymy co z tego wyjdzie
Odpowiedz
#12
W sobotę wyjme wał dam do wyprostowania bo tego w domu nie zrobie a potem go pospawam zobaczymy co z tego wyjdzie
Odpowiedz
#13
Wyjdzie- będzie działać-tak zrób.
only diesel
Odpowiedz
#14
Wyjdzie- będzie działać-tak zrób.
only diesel
Odpowiedz
#15
Jeżeli jeszcze aktualne, to proponuje sprawdzić ile masz miejsca pomiędzy tłokiem w punkcie GMP a kopytem głowicy, bo objawy masz takie same, gdy zamontowałem cylindry z przeszlifowanym (wyrównanym) czołem cylindra z standardową uszczelką 0,7mm - efekt po odpaleniu troszkę silniczek pochodził i skręcony wał korbowy miałem gotowy.
motozgrzyt >> wiecznie w nim coś zgrzyta
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  wał Dniepr yankes62 20 1,487 07-01-2020, 20:50
Ostatni post: Dawid1981
  Wał ural roszjan 12 3,154 15-06-2018, 13:25
Ostatni post: Dawid1981
  brak smarowania w K-750 silnik się grzeje i staje yablu66 43 8,637 06-05-2018, 09:20
Ostatni post: Dawid1981
  wał korbowy silnik górnozaworowy nagar 7 2,776 28-11-2017, 20:01
Ostatni post: kris-tofer
  Nowy wał ural. Maniek 7 2,546 18-10-2016, 19:22
Ostatni post: Hardcor

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości