Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wolne obroty
#1
Sowiet dostał nieco czkawki, bo jak chodzi na obrotach to tylko przez jakiś czas dajmy na to z 30 sekund poczym albo nagle zdechnie albo jakby na chwile wypadl zaplon i spowrotem wchodzi na obroty. Nie trzyma tez mocno niskich tylko musza byc nieco wyzsze ustawione.
Zaplon jest sovek, gazniki K302.

Wydedukowalem jeszcze, ze gazniki musze poprawic, bo jak odkrece manetke energicznie to jest zaduszony - za malo paliwa i trzeba w tym celu ustawic poziom plywaka. Tak wedlug instrukcji regulacji.

Wlasciwie to jak je ustawie, ze ma fajne wolne obroty to i tak po chwili pyrkania trach nagle zdycha albo kaszlnie i wbija sie na obroty - co robie zle ? :o
Odpowiedz
#2
1. Do poprawy poziom paliwa.
2. Musi być dobra izolacja termiczna między gaźnikiem a cylindrem. Najlepsze są podkładki z tekstolitu + 2 szt. uszczelek.
3. Podnieś iglicę do góry lub daj większą dyszę.
Odpowiedz
#3
1. ok tak myslalem
2. uszczelki mam takie grube jakies. Nie wiem czy jak założę dwie to starczy gwintu na nakrętkę
3. ok !

w wolnej chwili zdziałam i dam znać co i jak
Odpowiedz
#4
a ja obstawiam usterke zaplonu. Gazniki sprawdz na szelność motostarterem
Odpowiedz
#5
Zapłon raczej nie, bo ta sama dolegliwość występowała na tradycyjnym zapłonie Smile
Odpowiedz
#6
podpinałeś zapłony na ostro z naładowanego akumulatora?
Odpowiedz
#7
po przelaniu gaźników nic sie nie zmienia?
Odpowiedz
#8
co znaczy zapłony na ostro ?
nie sprawdzałem po przelaniu. Jak odpalam to przelewam, kopie i działa machina Smile
Odpowiedz
#9
Chodzi o to aby podpiąć zapłon pomijając stacyjkę, podać prąd prosto z akumulatora. Usterki zapłonów powstają często gdy zaśniedzieją styki elektryczne.
Zapłony, bo pisałeś ze były dwa i było to samo.
Odpowiedz
#10
Właściwie to stacyjka jest ominięta, bo własnie ze względu na rozłączanie styków jest zrobiony osobny włącznik do zapłonu Big Grin
Odpowiedz
#11
Ja bym sie czepił poziomu paliwa w komorach pływakowych skoro po przelaniu chodzi dobrze ewentualnie przewodów paliwowych ponieważ sam mialem taką przypadłość że z powodu zbyt poziomego puszczenia przewodów aliwo przelewalo sie do jednego gaznika a do drugiego nie nadążało i w pewnym momencie zaczynalo brakować i obroty swirowaly a po wciśnięciu przelewu wszystko wracalo do normy 
Odpowiedz
#12
Sprawdz też drożność kranika i wężyków. Może jakieś fluchy nazbierały się w odstojniku/filtrach i hamują przepływ
Odpowiedz
#13
Grek napisał(a):Ja bym sie czepił poziomu paliwa w komorach pływakowych skoro po przelaniu chodzi dobrze ewentualnie przewodów paliwowych
Racja.Mialem podobnie.Problem znikł po założeniu dwóch kranikow i zaspawaniu tych zj...ch rurek przelewowych :[
Podaj paliwo do każdego gaznika z osobnego zbirorniczka np. butelki i zobAcz co się dzieje?

Pozdrawiam
Tomek
"Łune takie chodziły panie!"
Odpowiedz
#14
dobra Big Grin
bede grzebał jak już jakieś wolne będzie
Odpowiedz
#15
To jak będziesz grzebał to majstruj tylko przy jednym układzie. Jak gaźniki to gaźniki jak zapłon to zapłon. Smile
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  motor nie wkręca się na obroty, zigrin 15 2,898 09-08-2017, 07:01
Ostatni post: Jerzy
  Nie wchodzi na obroty Jurek750 11 2,431 12-07-2015, 18:51
Ostatni post: Jerzy
  Wolne obroty (bieg jałowy) Dniepr silnik górno zaworowy. nagar 1 792 06-07-2013, 22:06
Ostatni post: nagar
  Silnik nie wkręca się na obroty (Ural) MAJKUSS 52 8,482 25-04-2010, 20:54
Ostatni post: MAJKUSS

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości