Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M72 linki gazu
#1
Może ktoś z kolegów wie od kogo kupić linki gazu takie żeby pasowały do chińskich gaźników. Bo te co kupiłem gdzieś na Łodzi to mają za długie pancerzyki i gaźniki nie mają luzów na lince. Próbowałem skrócić, ale .....zepsułem.
Że też te matoły nie potrafią produkować linek zgodnych z oryginałem.
Odpowiedz
#2
Pemo napisał(a):Może ktoś z kolegów wie od kogo kupić linki gazu takie żeby pasowały do chińskich gaźników. Bo te co kupiłem gdzieś na Łodzi to mają za długie pancerzyki i gaźniki nie mają luzów na lince. Próbowałem skrócić, ale .....zepsułem.
Że też te matoły nie potrafią produkować linek zgodnych z oryginałem.

Jakas lipe zakupiles....
Odpowiedz
#3
Poszukaj zakładu który dorabia linki , bo te oryginalne są do bani . Zawsze dorabiałem linki do motocykla , raz zrobione i działają długo bezawaryjnie.
Piotr
Odpowiedz
#4
W chinolach pz28 musisz pogłębić rowek tam gdzie przepustnice wiszą na lince wtedy opadna niżej i powinno byc lepiej... Przynajmniej u mnie tak było nawierciłem głębiej i pomogło
Odpowiedz
#5
sniper_bob napisał(a):W chinolach pz28 musisz pogłębić rowek tam gdzie przepustnice wiszą na lince wtedy opadna niżej i powinno byc lepiej... Przynajmniej u mnie tak było nawierciłem głębiej i pomogło

O tak zrobię, ale jak przyjdą mi nowe linki to zobaczę. Mam jeszcze pytanie. którędy powinny iść linki do gaźników
Odpowiedz
#6
Którędy powinny iść nie wiem jak masz na myśli fabrykę...
U mnie gdy obie szły przy prądnicy pod główką ramy i przy lampie do manetki to lewa przepustnica podnosiła sie przy skręcie w lewo... Teraz prawa linka idzie przy prądnicy pod główkę ramy a lewa w stronę prądnicy ale po zewnętrznej stronie ramy do reflektora i do manetki w ten sposób nie załamuje sie tak mocno przy skręcaniu i jest jak powinno być
Odpowiedz
#7
Na linki Hartmana nie mogę narzekać - tanie i solidne! http://www.motory.hg.pl/component/virtue...ieckie/m72
Ema(56), Kacha(59), Dniepr(73)+ 2xWSK Bąk(76), WSK B1(71), HD Road King.

..wolny wydech i wolne życie!!!

Odpowiedz
#8
W kwrstii prowadzenia linek nie ma co wnikać jak zrobiono to w fabryce. Linki mają iść tak by umożliwiały skręt kierownicy bez podnoszenia przepustnic, :uoee: tak by je nie przycinały mocowania zbiornika i by nie dyndały jak troki od kaleson. Dla tego linki powinny wchodzić po stronie każda swego obsługiwanego gaźnika. Istotna jest też długość, która zależy od wstawionej kierownicy i rodzaju gaźników. Coś dobrego do PZ-etów nie będzie dobre do Pekar czy szufladek K302. Jednym słowem trzeba kombinować. :!:
Odpowiedz
#9
dz@hym napisał(a):Na linki Hartmana nie mogę narzekać - tanie i solidne! http://www.motory.hg.pl/component/virtue...ieckie/m72

I tak zrobiłem zamówiłem u niego. Ma odpowiednie długości. Za to mam do sprzedania 2 sztuki długie.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości