Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wtrysk benzyny i zapłon elektroniczny
#1
Znalazłem coś takiego:
http://m2boxer.com/index.php/ru/
i na moje oko ma to szanse działać silniku dniepra, urala czy K750.

Co o tym myślicie ?
Cena około 3,5 tys zł
Odpowiedz
#2
No i pewnie działa dobrze ale to kupa kasy a nic nie wiadomo jak z awaryjnością. Miszerski coś kmini w tym kierunku może się wypowie..
Odpowiedz
#3
ruszyłem taki temat na dwuzaworowym, jest więcej o tem
http://www.dwuzaworowe.pl/phpBB/viewtopi...=19&t=3101
Odpowiedz
#4
Szkoda, że aby go przeczytać trzeba się zalogować Tongue
Odpowiedz
#5
Do dwuzaworówek montują wtryski od czterozaworówek bmw typu r1100 itp.
Kawał żelastwa .......
Odpowiedz
#6
Orientujesz się w tym wypadku czym sterowane są wtryski .
Chodzi mi czy są wysterowane modułem i pozostaje stary zapłon mechaniczny czy też adaptują komplet z zapłonem od 4 zaworów.
Odpowiedz
#7
http://www.ecotrons.com/products/small_e...ction_kit/

http://www.ecotrons.com/products/
Odpowiedz
#8
Czterozaworówki mają zapłon wtrysk i immobiliser sterowany modułem. Bardzo ciężko obejść immo
CBR XX, 232, 2328, 2350, 2361 - sport, MT16
Odpowiedz
#9
http://m2boxer.com/index.php/ru/
Produkcja i producent zestawu elektronicznego znajduje się na Białorusi.
Odpowiedz
#10
Martwiło by mnie że cała elektronika siedzi w środku silnika, jakby nie można jej było wypchać gdzieś ładnie na bok w osobnej puszcze, przy tej cenie parę złoty więcej nie robiło by już różnicy
Czy jest coś czego tak naprawdę nienawidzę? Śruby na płaski śrubokręt...
Odpowiedz
#11
W starych R850 i R1100 z roczników 94 - 96 immobilisera nie ma. Dawka paliwa sterowana jest czujnikiem położenia przepustnicy, korygowana temperaturą oleju i powietrza, plus opcjonalnie sonda lambda. Jest to dość prosty system wtrysku, możliwy do zaadaptowania w inych sprzętach. Różnicę w pojemności, a co za tym idzie, w dawce paliwa, można skorygować położeniem czujnika przepustnicy, jest tam spory zakres regulacji.
Odpowiedz
#12
tommek napisał(a):W starych R850 i R1100 z roczników 94 - 96 immobilisera nie ma. Dawka paliwa sterowana jest czujnikiem położenia przepustnicy, korygowana temperaturą oleju i powietrza, plus opcjonalnie sonda lambda. Jest to dość prosty system wtrysku, możliwy do zaadaptowania w inych sprzętach. Różnicę w pojemności, a co za tym idzie, w dawce paliwa, można skorygować położeniem czujnika przepustnicy, jest tam spory zakres regulacji.

Pewny jesteś że układ wtryskowy nie jest sterowany czujnikiem położenia wału czy wałka rozrządu, lub z modułu zapłonowego ?
Odpowiedz
#13
Oczywiście, że jest. Jednak podstawowym czujnikiem jest czujnik położenia przepustnicy. Nie ma tam przepływomierza czy czujnika MAP (czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym). Czujnik halla jest z przodu silnika.
Poniżej schemat z opisem, dotyczy motocykli z lat 93-98

[Obrazek: 63e2b88f9fe75d20med.jpg]
Odpowiedz
#14
Masz może lepsze zdjęcie tego układu ?
Odpowiedz
#15
Hello! 750cc EFI kit in process...

[Obrazek: ural_efi_winter.jpg]
[Obrazek: ural_efi_tb.jpg]
[Obrazek: ecu3.JPG]
[Obrazek: ecu1.JPG]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Radziecki elektroniczny moduł zapłonowy melex 34 5,365 21-06-2011, 21:17
Ostatni post: ratrod
  Zapłon elektroniczny vs. Ural Jazło 3 957 16-08-2010, 06:24
Ostatni post: Jazło

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości