Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nierówna praca
#1
Witam, proszę o diagnozę, motocykl k750, oryginalny zapłon, po odpaleniu silnik nierówno pracuje, strzela, pochodzi trochę i gaśnie, iglica na trzecim rowku od dołu, jeden cylinder gorący, drugi ciepły, świece na obu czarne
Odpowiedz
#2
Sprawdź w kolejności :
Zawory, zapłon, gaźnik,drożność kranika, zamień przewody miejscami, inne świece., iglica na środek, zobacz czy filtr nie zasyfiony,itd. :]

Pozdrawiam
Tomek
"Łune takie chodziły panie!"
Odpowiedz
#3
Zdemontuj filtr powietrza, trochę pojeździj i daj znać czy się coś zmieniło.
Odpowiedz
#4
nagar napisał(a):Zdemontuj filtr powietrza, trochę pojeździj i daj znać czy się coś zmieniło.

zapomniałem dodac ze nie wkreca sie na obroty Sad
Odpowiedz
#5
Po zdemontowaniu filtra powietrza jest to samo ?
Wiesz że tam jest przesłona powietrza.
Odpowiedz
#6
nagar napisał(a):Po zdemontowaniu filtra powietrza jest to samo ?
Wiesz że tam jest przesłona powietrza.

sprawdze w poniedzialek i dam znac, dzięki zapodpowiedzi
Odpowiedz
#7
astride napisał(a):Sprawdź w kolejności :
Zawory, zapłon, gaźnik,drożność kranika, zamień przewody miejscami, inne świece., iglica na środek, zobacz czy filtr nie zasyfiony,itd. :]

dzieki za podpowiedzi
Odpowiedz
#8
nagar napisał(a):Po zdemontowaniu filtra powietrza jest to samo ?
Wiesz że tam jest przesłona powietrza.


zdjęcie filtra pomogło Smile mogłem zrobić pierwszą próbę i się przejechać, muszę trochę podregulować jeszcze gaźniki, miał trochę za wolne obroty po rozgrzaniu, ale mam jeszcze jedno pytanie... biegi w k750 jedynka jest do przodu, a dalej? 2, 3, 4? bo nie jestem pewny :/
Odpowiedz
#9
Jak jedynka do przodu to reszta do tyłu :mrgreen: . Na poważnie. Jedynkę zapinasz naciskając palcami stopy na dźwignię zmiany biegów. 2, 3 i 4 załącza się naciskając piętą na tylną podstawkę dźwigni. Podstawoee pytanie, jaką masz skrzynię biegów? Oryginalną typu 6204 tzw. " jajko" czy z Dniepra ze wstecznym. Przy oryginale luz najłatwiej załączyć ręczną dźwignią znajdującą się po przeciwnej stronie nożnej. W Dnieprowej tego nie ma. Możesz mieć jeszcze skdcynkę z Urala ale tu jest tak jak przy jajku.
Odpowiedz
#10
Jerzy napisał(a):Jak jedynka do przodu to reszta do tyłu :mrgreen: . Na poważnie. Jedynkę zapinasz naciskając palcami stopy na dźwignię zmiany biegów. 2, 3 i 4 załącza się naciskając piętą na tylną podstawkę dźwigni. Podstawoee pytanie, jaką masz skrzynię biegów? Oryginalną typu 6204 tzw. " jajko" czy z Dniepra ze wstecznym. Przy oryginale luz najłatwiej załączyć ręczną dźwignią znajdującą się po przeciwnej stronie nożnej. W Dnieprowej tego nie ma. Możesz mieć jeszcze skdcynkę z Urala ale tu jest tak jak przy jajku.


dokładnie nie wiem, ale jest wsteczny, to pewnie od dniepra, dopiero zaczynam przygodę z motocyklami stąd takie banalne pytania.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Dniepr - gaźniki, głowice i ogólna praca - załamany Pniecho 75 5,087 18-04-2019, 15:13
Ostatni post: Hardy
  Nierówna praca silnika Anonymous 15 2,179 28-04-2010, 10:13
Ostatni post: Anonymous
  nierówna praca silnika cezary405 9 1,591 19-04-2009, 08:18
Ostatni post: motozgrzyt
  nie zadowalająca praca silnika Anonymous 6 2,203 01-10-2007, 23:25
Ostatni post: karol sawiak

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości