Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
R-80 tłoki
#1
Wie ktoś gdzie można nabyć tłoki do "bumy" ? Wszędzie dostępne zestawy ,drogie whu####j !!! Myślałem też zlecić komuś dorobienie ale gdzie?
Niema takiego złomu co się nie przyda w domu
Odpowiedz
#2
Tylko oryginały, doróbki nie wyjdą taniej a będą na pewno gorsze. A do jakiego rocznika potrzebujesz i czy do cylindra żeliwnego czy nicasilu. W pierwszym przypadku da się tulejować na posiadany tłok i stosuje się nowe pierścienie. W drugim najtaniej szukać używek, najlepiej kompletu cylinder i tłok.
Odpowiedz
#3
Popieram, to nie kosiarka.
Polecam tych gości. Kupowałem parę razy u nich
https://www.motorworks.co.uk/vlive/Home/index.php
Pozdrawiam,
Tomek
"Łune takie chodziły panie!"
Odpowiedz
#4
Mam dwa nikasilowe cylindry do r100 w zlomowym stanie.Zostaną wytoczone i wstawione żeliwne tuleje z tłokami samochodowymi większej średnicy .W mojej okolicy robią tak i śmiga Smile.
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz
#5
Do r80 na ebayu znajdziesz bez problema w różnych cenach.Z r100 już jest znacznie gorzej
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz
#6
Mam oryginały
Odpowiedz
#7
(09-09-2018, 10:50)Dawid1981 napisał(a): Mam dwa nikasilowe cylindry do r100 w zlomowym stanie.Zostaną wytoczone i wstawione żeliwne tuleje z tłokami samochodowymi większej średnicy .W mojej okolicy robią tak i śmiga Smile.

To, że tak się robi i śmiga to jedno, ale z technicznego punktu widzenia zastępowanie nicasilu tuleją żeliwną to krok wstecz. Zwłaszcza, że są dostępne używki. Fakt, że do setek jest trudniej, ale jednak można je trafić. A w mojej ocenie nicasil ma jednak dużą przewagę nad tradycyjnym rozwiązaniem cylindra.
Odpowiedz
#8
Nikasil tez pada i też sa progi na nikasilach wytarte .Odnosnie mocy nie widze rożnicy Smile)) stare r100 na żeliwie targały równie dobrze.Może nikasil wytrzymuje wieksze obroty ale żeliwo tez smiga super.Obecnie mam nikasil i mega zamiata ale nastepny silnik jaki zrobie bedzie żeliwo i jeszcze wiecej modyfikacji.Chce dociagnac do okolo 90KM i jeszcze wiekszego momentu.Zobaczymy Smile
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz
#9
Zgadzam się że żeliwo to krok w tył.Większe tarcie wyższa tęperatura. A powłoka nikasilu śliska i dużo lepiej oddaje tęperature, no i twarde diabelstwo. Jeden tylko minus- jednorazowe. Latam ruskiem z Bawarią koło 12 lat i podupadły gary trochę. Ostatnio robiłem już drugi generalny remont lakier chromy ,wymiana felg,szprych ,skrzynia nowe wnętrze.Tylko silnik dostał nowy łańcuch i nic poza tym.No i ładowanie przerobione. Jedyne co mnie martwi to poprzeczne stuki tłoków przy pewnej prędkości.
Niema takiego złomu co się nie przyda w domu
Odpowiedz
#10
Dzięki w każdym razie za podpowiedź gdzie szukać. Zastanawiałem się nad cylami z tuleją i tłoki od setki ale jak po rozbiórce zobaczyłem co 80-ka zrobiła ze skrzynią i dyfrem ,to wolę zostać przy 80-ce. Nie jestem z tych co flustrację na sprzęcie wyładowują a mimo to przeniesienie napędu mi wycięło .
Niema takiego złomu co się nie przyda w domu
Odpowiedz
#11
(09-09-2018, 22:25)Mały napisał(a): Dzięki w każdym razie za podpowiedź gdzie szukać. Zastanawiałem się nad cylami z tuleją i tłoki od setki ale jak po rozbiórce zobaczyłem co 80-ka zrobiła ze skrzynią i dyfrem ,to wolę zostać przy 80-ce. Nie jestem z tych co flustrację na sprzęcie wyładowują a mimo to przeniesienie napędu mi wycięło .

Jakby co mam kilka kompletow nicassilowych do osiemdziesiatki.

Pozdrawiam.
Jacek
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości