Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zalewa świece w Dnieprze
#1
Witam po zrobionym remoncie silnika; nowy wał,szlif tłoki ładoskie, filtr ze smarta itp pierwsze odpalenie pięknie zaskoczył pracował na 2 gary tylko nierówno. Zacząłem regulację gaźników k68 china i tu zaczął się problem bo nie zawsze pracował na lewym garze. Zamieniłem gaźniki to samo? Później zamiana świec , przewodów to zaczął pracować na lewym a prawy przerywał założyłem przewody z samochodu i znowu prawy pracował a lewy nie do końcaSad wymiana cewki na nową moto przestało pracować. Zakupiłem do fiacika 126 butelkową z 2 przewodami tak jak mi niektórzy z was radzili moto zaczynał gadać ale tylko na prawy garnek lewy zalewało chwilowo dałem temu spokój (wyjazd za granicę). Wróciłem do tego ale przyprowadziłem sobie gościa który rzekomo naprawia motocykle i kiedyś naprawiał silniczek tylko ze dolniaka. K...... jak mi zaczął ustawiać zapłon na żaróweczkę i te gaźniki to moto skończyło palenie zalewa obie świecę. Gośc stwierdził ze to gaźniki liche i kazał kupić drugie najlepiej te starsze to kupiłem K302 i dalej ten sam problem zalewa świecę[Obrazek: icon_sad.gif] ręce mi opadły już myślałem żeby to opchnąć ale trochę mi szkoda było. Znowu dłuższa przerwa i od wczoraj zabrałem sie do roboty wróciłem do k68 opuściłem do końca iglice śrubka pionowa wkręcona do końca i 1 obrót wykręcona nie pomogło zalewa świece a mnie krew. Regulacja zapłonu 7mm przed G.Poł. tłoka moto sie odzywało ale odbijało w kopkę i po kilku kopnięciach zlewało świecę, ustawiłem na 3mm też zalewa świecę teraz na 2mm to samo. Odczekam dzien dam mu pod świecę silnik pare razy obróci i tyle świecę mokre.Co jest nie tak? może ktoś podsunie jakiś pomysł co można jeszcze zrobić czego spróbować ?

_________________
Odpowiedz
#2
Załóż zapłon elektroniczny .
Jak kopiujesz wiadomość z innego forum to popraw ją aby dało się przeczytać, mała czcionka.
Odpowiedz
#3
Sprawdź ustawienie rozrządu. Moim zdaniem coś jest nie tak z momentem generowania iskry co wynika z niewłaściwego zazębienia kół rozrządu lub niewłaściwego miejsca nacięcia gniazda na wpust w wałku rozrządu. Jeśli na różnych kompletach gaźników jest tren sam problem to nie one za niego odpowiadają tylko zapłon, który z racji konstrukcji jest ściśle związany z kołami łączącymi wał korbowy i wałek sterujący zaworami i zapłonem.
Odpowiedz
#4
Dokładnie tak jak Jerzy pisze. Jeżeli miałbyś dobrze ustawiony zapłon to po zalaniu benzyną cylindrów nawet bez gaźników silnik zapali. Sprawdź zapłon tylko nie na znaki a na kąty ( lub odległość przed GMP) zapłonu.
Odpowiedz
#5
Właśnie o to chodzi ze pali po wlaniu benzyny do cylindrów kilka razy zakręci a jak tylko otworzę kranik to zaraz koniec palenia świecę mokre. Kombinowałem juz z blaszkami przy pływakach w K68 podginałem je ale dalej zalewa i nie wiem juzdlaczego. Sprawdzałem go jeszcze na K302 kupionych na allegro używkach niby sprawnych ale po rozebraniu jeden ma nieszczelny pływak i muszę teraz kupić zestaw naprawczy. A możliwości sprawdzenia na innych to nie mam bo nie orientuje się kto w okolicy by mógł mi takie pożyczyć.
Odpowiedz
#6
Co za silnik masz ?
Odpowiedz
#7
650 górnozaworowy od dniepra
Odpowiedz
#8
No jeśli przed remontem miałeś jakieś gaźniki i na nich silnik chodził, to je zakładaj bo wiadomo że sprawne. A może głupie pytanie, świece wymieniłeś?
Odpowiedz
#9
do górnego zakłada się gaźniki K301
do dolnego zakłada sie  gaźniki K302


Jak założysz na odwrót nie będą właściwie działać.
Odpowiedz
#10
Poza tym jak kombinowałeś z blaszkami w pływakach k68 to stawiam że pływaki się już napiły :-)
Pozdrawiam,
Tomek
"Łune takie chodziły panie!"
Odpowiedz
#11
Świece mieniałem parę razy. Czyli na tych mój nie bedzie chodził ja mam K 302? A miałam kupić do jednego zestaw naprawczy.
Odpowiedz
#12
Te zestawy to wyrzucanie pieniędzy. K302 mają komory pływakowe pod kątem prostym. Ty potrzebujesz k302 z komorami pochylonymi .jednak dałbym sobie spokój .pożycz gdzieś inne k68.
Pozdrawiam,
Tomek
"Łune takie chodziły panie!"
Odpowiedz
#13
brader 8888 piszesz ze założyłeś tłoki od Łady ?
Jakie zabiegi techniczne wykonałeś że spasowały te tłoki ?
Odpowiedz
#14
To akurat gość mi taki robił szlif i załatwił nowe tłoki.
Odpowiedz
#15
A jakbym spróbował jeszcze wstawić cieńsze dysze do tych moich k 68 co sądzicie o tym? jakie mają najcieńszy otwór?
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ładowanie w dnieprze Daro 87 22 7,964 03-05-2016, 17:48
Ostatni post: Daro 87

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości