Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
dniepr mt10 kilka pytan
#1
Witam

Jakiś czas temu zakupiłem dniepra mt10-36 i wkońcu udało mi się zaczać przy nim robić , moim celem jest przerobienie tego cudaka na bobbera. 

Mam kilka pytań ponieważ mam zero znajomości z tym motocyklem . 

https://imgur.com/a/Huszj5h czy tutaj na zaznaczonym obszarze można usunać to wejście od filtra powietrza i zastapić je filtrami stożkowymi jak na tym zdjeciu https://imgur.com/HBPn2HT , czy jest to możliwe do zrobienia ? czy ktos może już to kiedyś robił?

Gażniki mam podstawowe i wyczytalem że warto założyć Pekar k68 

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi .
Odpowiedz
#2
Witaj, 
generalnie witamy się w powitalni. 

Co do filtrów stożkowych to są raczej odradzane, można dobrać wkład papierowy do filtra kominowego, jeśli nie chcesz mieć filtra mokrego.  

Co do gaźników to co znaczy podstawowe? W rusku często oryginalne części są lepsze jak nowe, może da się je reanimować. 
Co do K68 dostępne są chińczyki i oryginalne pekary.
Chińczyki mogą być problematyczne w regulacji ale to jak trafisz. K68 ogolnie uchodzą za troche mało oszczędne ale ogolnie są ok.

W sumie jeśli zaczynasz zabawe z ruskami to sugerowałbym uruchomić to co masz a przerabianie zostawić na później. Ale to wolna wola
Odpowiedz
#3
(27-10-2018, 14:41)tymogoral napisał(a): https://imgur.com/a/Huszj5h czy tutaj na zaznaczonym obszarze można usunać to wejście od filtra powietrza i zastapić je filtrami stożkowymi jak na tym zdjeciu https://imgur.com/HBPn2HT , czy jest to możliwe do zrobienia ?

Jak masz skrzynię z kominem to ją lepiej sprzedaj i kup identyczną bez komina. Po co niszczyć coś, co bez problemu można dostać w wersji jaka potrzebujesz. Przed tobą już wielu to robiło i teraz żałują.

Jak dla mnie filtry stożkowe to lipa. Utrudniają regulację, zwiększają zużycie paliwa, często rozpadają się w ręce a jakość filtracji powietrza jest tylko nieco lepsza niż gołego wlotu.
Odpowiedz
#4
Filtry stożkowe odpuść. Może muchę zlapią, ale pojeździsz takim po polach to od razu cylindry porysowane. Druga rzecz to bardzo ciężko wyregulować gaźniki na tych filtrach- za dużo powietrza. Albo trzeba dać większe dysze, albo je czymś zapchać. U mnie na tych filtrach mimo że doszedlem do optymalnej pracy silnika to świece były wiecznie czarne. Lepiej załóż jakiś dobry zwykły filtr
Odpowiedz
#5
ok panowie , dziekuje bardzo za odpowiedzi i za cenne wskazowki , odpuszcze to co chcialem zrobic bo nawet nie wiedzialem ze byla inna wersja bez tego komina na filtr .
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kilka nowych problemow z dnieprem xlt215 5 935 09-05-2010, 17:02
Ostatni post: Cubick
  Wiele pytań o M-72 Saakaszwili 31 5,698 18-08-2007, 08:27
Ostatni post: w_brat
  wycieki oleju dniepr mt10-16 cezary405 10 1,613 16-08-2007, 22:10
Ostatni post: galar

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości