Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Silnik K-750 po generalce kute tłoki
#1
Witam. Silnik po remoncie. Kute tłoki 0,08 3 pierścionkowe (prima), przerwa na zamkach 30-25-15, pompa Ural 8mm, zawory paradowskich, wał po regeneracji, odma zatulejowana. Wałek, popychacze, rozrzad orginal w bardzo dobry idealnym stanie. Zapłon elektroniczny. Gaźniki pekar. Wyregulowany odpalony. Zamach wyważony obtoczony kołki nowe wprasowane, blachy sprzeglowe nowe, sprzęgło tez. Składane z głowa, wykorzystując rozszerzalność cieplną na najlepszą dostępną chemię na rynku. Łożyska fag (wraz z podporą wałeczkowe a nie slowackie Wink), uszczelniacze corteco. Wszystko wyszkielkowane, wszystkie powierzchnie szlifowane wraz z blokiem silnika nie frezowane! Jest różnica . Przednia podpora również nowa pasowana. Wyższy stopień sprężania, symetryczność tłoków cylindrów i ich wagi zachowana. Cóż jeszcze mam dodać.
Cena 4,5 tys. Zdjęcia dla zainteresowanych priv. 887484221
Odpowiedz
#2
Napisz konkretnie jaki silnik oferujesz ? Domyślam sie ze K750 ?
Co to za kute tłoki, może coś więcej na ich temat napiszesz np; od czego dobrałeś ?
Odpowiedz
#3
(22-11-2018, 09:26)nagar napisał(a): Napisz konkretnie jaki silnik oferujesz ? Domyślam sie ze K750 ?
Co to za kute tłoki, może coś więcej na ich temat napiszesz np; od czego dobrałeś ?

Hej. Silnik był od k750, dawno nie wchodzilem na forum. Nie dobierałem od niczego tylko kupiłem specjalnie robione tłoki do k750 w moskwie. ten zakład produkuje tloki do rajdówek o zwiekszonym cisnieniu miedzycząsteczkowym... robią tez do dniepra i urala w paru wersjach zależy ile chcesz miejsca pod głowicą. kosztują swoje. w sumie najdroższa część tego pieca. mam  w kazdym ze swoich motocykli i to sprowadzam na życzenie. jakoś powalająca jesli chodzi o powtarzalność. każdy tlok identyczny jesli chodzi o wymiar i wage z almotem jest spoko ale kazdy inny. do tego wyeliminowana wada tlok jest nizszy na wiekszym stożku i na 3 pierscieniach niemiecki kolbenprinz robi pierscionki do tego trzeba se dokupic oddzielnie
Odpowiedz
#4
Ciekawe to z tymi tłokami, orientujesz się czy jest pełna rozmiarówka szlifów w tych tłokach ?
Odpowiedz
#5
Witam jaka cena takich tloków z ''Moskwy'' do urala 67 ? czy pierscienie bez problemu mozna kupi ewen cena Pozdro
Odpowiedz
#6
Hej. Tłoki 700zł komplet wychodzi. Tłok swoje pierścienie swoje sworzeń swoje. Najlepiej zrobić tulejowanie. A jeszcze lepiej na nicasilu ciekawe czy ktoś robił takie cuda. Nicasil się trzymie tylko aluminium czyli w takiej kasce trzeba by zrobić tuleje Alu. Wtedy przebiegi rzędu 300tysiecy co jest nie możliwe do wykonania za życia są możliwe. Rozmiarówka jest tylko jedna czyli 4 szlif 79mm. Pierścienie dorobi każda firma czy to prima czy blus czy kolbenprinz od ręki.
Odpowiedz
#7
Jakiś czas temu miałem ich trochę do dolników ale szybko poszły.
Odpowiedz
#8
Witam dzieki za info czyli tloki same 700 reszte dac od malucha tj tuleja krotoszyn swozenie maluch i powinno byc ok wyjdzie ponad 2tys ale może warto
Odpowiedz
#9
Jak sworzeń malucha a po jakiego jak tam inne fi jest, sworzeń normalnie Tajwan z almota albo od kia pasuje albo wossnera co kolwiek aby było w miarę. Tuleja może być ale nie koniecznie, tulejowanie cyklów na tulejach żeliwnych z krotoszyna z czego kolwiek aby 79mm wyszło, w 300 się wyrobisz. Chociaż ten Krotoszyn nie taki cudowny ale ujdzie, cena nie duża
Odpowiedz
#10
Masz może jakieś zdjęcie tych tłoków ?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości