Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Silnik K-750 po generalce kute tłoki
#1
Witam. Silnik po remoncie. Kute tłoki 0,08 3 pierścionkowe (prima), przerwa na zamkach 30-25-15, pompa Ural 8mm, zawory paradowskich, wał po regeneracji, odma zatulejowana. Wałek, popychacze, rozrzad orginal w bardzo dobry idealnym stanie. Zapłon elektroniczny. Gaźniki pekar. Wyregulowany odpalony. Zamach wyważony obtoczony kołki nowe wprasowane, blachy sprzeglowe nowe, sprzęgło tez. Składane z głowa, wykorzystując rozszerzalność cieplną na najlepszą dostępną chemię na rynku. Łożyska fag (wraz z podporą wałeczkowe a nie slowackie Wink), uszczelniacze corteco. Wszystko wyszkielkowane, wszystkie powierzchnie szlifowane wraz z blokiem silnika nie frezowane! Jest różnica . Przednia podpora również nowa pasowana. Wyższy stopień sprężania, symetryczność tłoków cylindrów i ich wagi zachowana. Cóż jeszcze mam dodać.
Cena 4,5 tys. Zdjęcia dla zainteresowanych priv. 887484221
Odpowiedz
#2
Napisz konkretnie jaki silnik oferujesz ? Domyślam sie ze K750 ?
Co to za kute tłoki, może coś więcej na ich temat napiszesz np; od czego dobrałeś ?
Odpowiedz
#3
(22-11-2018, 09:26)nagar napisał(a): Napisz konkretnie jaki silnik oferujesz ? Domyślam sie ze K750 ?
Co to za kute tłoki, może coś więcej na ich temat napiszesz np; od czego dobrałeś ?

Hej. Silnik był od k750, dawno nie wchodzilem na forum. Nie dobierałem od niczego tylko kupiłem specjalnie robione tłoki do k750 w moskwie. ten zakład produkuje tloki do rajdówek o zwiekszonym cisnieniu miedzycząsteczkowym... robią tez do dniepra i urala w paru wersjach zależy ile chcesz miejsca pod głowicą. kosztują swoje. w sumie najdroższa część tego pieca. mam  w kazdym ze swoich motocykli i to sprowadzam na życzenie. jakoś powalająca jesli chodzi o powtarzalność. każdy tlok identyczny jesli chodzi o wymiar i wage z almotem jest spoko ale kazdy inny. do tego wyeliminowana wada tlok jest nizszy na wiekszym stożku i na 3 pierscieniach niemiecki kolbenprinz robi pierscionki do tego trzeba se dokupic oddzielnie
Odpowiedz
#4
Ciekawe to z tymi tłokami, orientujesz się czy jest pełna rozmiarówka szlifów w tych tłokach ?
Odpowiedz
#5
Witam jaka cena takich tloków z ''Moskwy'' do urala 67 ? czy pierscienie bez problemu mozna kupi ewen cena Pozdro
Odpowiedz
#6
Hej. Tłoki 700zł komplet wychodzi. Tłok swoje pierścienie swoje sworzeń swoje. Najlepiej zrobić tulejowanie. A jeszcze lepiej na nicasilu ciekawe czy ktoś robił takie cuda. Nicasil się trzymie tylko aluminium czyli w takiej kasce trzeba by zrobić tuleje Alu. Wtedy przebiegi rzędu 300tysiecy co jest nie możliwe do wykonania za życia są możliwe. Rozmiarówka jest tylko jedna czyli 4 szlif 79mm. Pierścienie dorobi każda firma czy to prima czy blus czy kolbenprinz od ręki.
Odpowiedz
#7
Jakiś czas temu miałem ich trochę do dolników ale szybko poszły.
Odpowiedz
#8
Witam dzieki za info czyli tloki same 700 reszte dac od malucha tj tuleja krotoszyn swozenie maluch i powinno byc ok wyjdzie ponad 2tys ale może warto
Odpowiedz
#9
Jak sworzeń malucha a po jakiego jak tam inne fi jest, sworzeń normalnie Tajwan z almota albo od kia pasuje albo wossnera co kolwiek aby było w miarę. Tuleja może być ale nie koniecznie, tulejowanie cyklów na tulejach żeliwnych z krotoszyna z czego kolwiek aby 79mm wyszło, w 300 się wyrobisz. Chociaż ten Krotoszyn nie taki cudowny ale ujdzie, cena nie duża
Odpowiedz
#10
Masz może jakieś zdjęcie tych tłoków ?
Odpowiedz
#11
(14-12-2018, 14:43)nagar napisał(a): Masz może jakieś zdjęcie tych tłoków ?


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#12
takie mam na dole tez od dnipra
Odpowiedz
#13
wyglądają dobrze
Odpowiedz
#14
Cześć masz jeszcze ten silnik? moge jakieś ffotki?
kto regenerował wał  I kto składał silnik do kupy?

Pozdrawiam
J.K.
Odpowiedz
#15
Wał był regenerowany przez dnistune (na yt jest caly proces technologiczny) razem z napawaniem i oszlifowaniem gniazd łożysk do rozmiarów nominalnych, silnik składałem sam. ważyłem tloki z korbami. wywazalem wal z zamachem na kłach jak nalepiej umialem. odma byla honowana wszystko robnilem co do glowy przyszlo mam sprzet nie bylo problemu. nawet tulejki korbowodow. ni ma silnika ale robie kolejny na wiekszych zaworach ssacych tym razem z ciekawosci. wszystko sam przocz wału i szlifu cylindrów. szlif bede robil teraz sam zrobilem przyzad pierwsze testy na komarku pikobello. kwestia regilacji i dorbienia noza o odpoweidniej sztywnosci
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości