Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dniepr - gaźniki, głowice i ogólna praca - załamany
#10
No to motozagadka. W zasadzie wymieniłeś wszystko i sprawdziłeś wszystko. Zakładając że Twoje pomiary były prawidłowe, tak jak i renowacje, pozostaje jakaś wada ukryta, która powoduje że cylinder nie bangla. Albo wałek, jak koledzy piszą albo głowica, jak sądzisz. Lewe powietrze byłoby do zdiagnozowania, poza tym musi to być coś drastycznego skoro powoduje że cylinder nie pracuje. Plucie paliwem pamiętam z k-301 , ale z obu, i jeździł całkiem dobrze. Nie wspomniałeś nic o elektryce (przewody, świece, cewka ?). Gdybym miał głowicę to bym Ci ją przywiózł. Napisz coś więcej jak się ten prawy zachowuje. Czy zapłony wypadają, czy w ogóle nie pracuje. Czy po jakimś czasie po odpaleniu, i jak jest po rozgrzaniu. Co jeżeli wkręcasz na obroty. Takie uwagi pomogą w zdalnej diagnozie.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Dniepr - gaźniki, głowice i ogólna praca - załamany - przez Cubick - 18-03-2019, 10:45

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ural - osiowanie i łożyskowanie wałka + głowice Hardy 6 1,750 28-01-2019, 10:19
Ostatni post: Dawid1981
  Nierówna praca Szczepan 122 10 2,762 03-01-2018, 22:21
Ostatni post: Szczepan 122
  Głowice dniepr pitti 5 3,198 09-08-2016, 14:37
Ostatni post: pitti
  Śruby mocujące gażniki Dniepr 16 Perkosz 4 3,465 19-05-2016, 06:08
Ostatni post: POLER
  Dwie różne głowice Uralowe emek2 9 2,256 20-11-2012, 23:31
Ostatni post: Kalor

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości