Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dniepr - gaźniki, głowice i ogólna praca - załamany
#40
Taką samą dziurę w przyspieszaniu generuje zbyt bogata mieszanka i jest to trudne do zaobserwowania, gdyż jeżeli silnik zdusimy to paliwo na ciepłej świecy szybko paruje i nie widać zalania.
Takie zalewanie zaobserwowałem pomiędzy biegiem jałowym a średnimi obrotami później na wyższych obrotach już może być nawet ubogo co wprowadza w błąd.
Z tego co się orientuje to otwór powietrzny ten dodatkowy ma za zadanie właśnie zubożyć mieszankę w zakresie obrotów jałowych na średnie, ale ma też wpływ na wyższe obroty, trzeba to wziąć pod uwagę.

Uważam że gaźniki k301 sa gaźnikami wyprodukowanymi na potrzeby górnozaworowego silnika, bo nigdzie indziej się ich nie spotyka i one powinny najlepiej działać.
Natomiast K68,K65,K63 to są gaźniki uniwersalne będą działać ale maja ograniczenia.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Dniepr - gaźniki, głowice i ogólna praca - załamany - przez nagar - 22-03-2019, 09:40

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ural - osiowanie i łożyskowanie wałka + głowice Hardy 6 1,589 28-01-2019, 10:19
Ostatni post: Dawid1981
  Nierówna praca Szczepan 122 10 2,555 03-01-2018, 22:21
Ostatni post: Szczepan 122
  Głowice dniepr pitti 5 3,107 09-08-2016, 14:37
Ostatni post: pitti
  Śruby mocujące gażniki Dniepr 16 Perkosz 4 3,394 19-05-2016, 06:08
Ostatni post: POLER
  Dwie różne głowice Uralowe emek2 9 2,188 20-11-2012, 23:31
Ostatni post: Kalor

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości