Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dniepr - gaźniki, głowice i ogólna praca - załamany
#57
Sugeruję, że jeśli wymiana dyszy głównej i opuszczenie iglicy nie dały żadnego efektu to przyczyna może być tylko w zbyt wysokim poziomie paliwa i jego zwiększonej podaży przez układ rozruchowy lub w samym układzie wolnych obrotów. Tu właśnie odpowiedni rozmiar dyszy i ustawienia iglicy mają zasadnicze znaczenie. Co konkretnie zrobić to na odległość ci nie powiem, ale musisz tam szukać przyczyny zalewania. Proponuję zamienić jeszcze gaźniki miejscami i w ten sposób sprawdzisz czy przyczyna nie leży w zapłonie.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Dniepr - gaźniki, głowice i ogólna praca - załamany - przez Jerzy - 31-03-2019, 11:18

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ural - osiowanie i łożyskowanie wałka + głowice Hardy 6 1,589 28-01-2019, 10:19
Ostatni post: Dawid1981
  Nierówna praca Szczepan 122 10 2,555 03-01-2018, 22:21
Ostatni post: Szczepan 122
  Głowice dniepr pitti 5 3,107 09-08-2016, 14:37
Ostatni post: pitti
  Śruby mocujące gażniki Dniepr 16 Perkosz 4 3,394 19-05-2016, 06:08
Ostatni post: POLER
  Dwie różne głowice Uralowe emek2 9 2,188 20-11-2012, 23:31
Ostatni post: Kalor

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości