Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dniepr - gaźniki, głowice i ogólna praca - załamany
#70
Taka moja podpowiedź przy K-68, rozwiercać? - tak, mam porównanie, w zeszłym sezonie jeździłem na nierozwierconych, zawsze miałem problemy z synchronizacją, małymi obrotami - albo gasł, albo miał za wysokie. Po rozwierceniu - małe super, słychać, który trzeba podciągnąć, a który jest za wysoko, na małych obrotach, pracuje równo, a jak na moje, to wkręca się na wysokie dużo lepiej. Moja uwaga - sprawdźcie śrubę od ssania, u mnie w lewym lubiła się luzować i wtedy nie ma mowy o regulacji gaźnika! Po wkręceniu na klej do gwintów problem minął. Podsumowując - rozwiercać!!!!! Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Jeszcze jedno - po tych wszystkich przygodach, które opisywałem wcześniej - świece, po przejechaniu około 10 km, kawa z mlekiem!!!!! - czyli sukces w pełni!!!! Świece - NGK B6HS
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Dniepr - gaźniki, głowice i ogólna praca - załamany - przez Pniecho - 04-04-2019, 22:27

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ural - osiowanie i łożyskowanie wałka + głowice Hardy 6 1,466 28-01-2019, 10:19
Ostatni post: Dawid1981
  Nierówna praca Szczepan 122 10 2,424 03-01-2018, 22:21
Ostatni post: Szczepan 122
  Głowice dniepr pitti 5 3,010 09-08-2016, 14:37
Ostatni post: pitti
  Śruby mocujące gażniki Dniepr 16 Perkosz 4 3,334 19-05-2016, 06:08
Ostatni post: POLER
  Dwie różne głowice Uralowe emek2 9 2,087 20-11-2012, 23:31
Ostatni post: Kalor

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości