Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nie pali,nie jeździ tylko ryczy i trzeszczy...
#1
Siema 
Jest ktoś z okolić zielonki 05-220 i pomógłby mi w ustawieniu ruska do pionu?
Problem polega na tym,że raz dobrze pali raz w ogóle nie odpala,zapłon kombinowałem na milion sposobów i dalej nic,wczoraj założyłem gaźniki kehina ale chyba nie potrafię ich poprawie wyregulować...
Silnik generalnie zrobiony od zera(szlif wału,głowice,szlif cylindrów itp)a zachowuję się tak,jak totalna ruina,która nadaję się tylko i wyłącznie na złom.. Angry
Odpowiedz
#2
(11-05-2019, 14:33)Janek:) napisał(a): Siema 
Jest ktoś z okolić zielonki 05-220 i pomógłby mi w ustawieniu ruska do pionu?
Problem polega na tym,że raz dobrze pali raz w ogóle nie odpala,zapłon kombinowałem na milion sposobów i dalej nic,wczoraj założyłem gaźniki kehina ale chyba nie potrafię ich poprawie wyregulować...
Silnik generalnie zrobiony od zera(szlif wału,głowice,szlif cylindrów itp)a zachowuję się tak,jak totalna ruina,która nadaję się tylko i wyłącznie na złom.. Angry

Osobiście nie pomogę - daleko mamy do siebie ale skoro piszesz, że raz jest dobrze a innym razem nie to może być bardzo prosta przyczyna.
Np. syf w zbiorniku i utrudniony przepływ paliwa. 
Masz założone filtry paliwa?
Sciągnij wężyki i zobacz jak leci paliwo.
Czasem proste rzeczy mocno psują krew.
Lubię fajne kawałki żelaza.
Odpowiedz
#3
filterki mam założone,benzyna leci jak z kranu
Odpowiedz
#4
(11-05-2019, 19:42)Janek:) napisał(a): filterki mam założone,benzyna leci jak z kranu

Jaka cewka?Na oryginalnej często miałem cuda.
Tomek
Odpowiedz
#5
Mówisz że masz kehiny. Od jakiego motocykla?
Dobrze byłoby znaleźć serwisówkę od tego motocykla i zobaczyć jakie powinno być ustawienie śrub regulacji mieszanki biegu jałowego.
Ilość obrotów jest zdecydowanie odmienna niż w ruskich gaźnikach K-
Druga sprawa to sprawdzenie przerywacza czy gdzieś nie łapie masy. Powinna być podkładka fibrynowa.
boxer ponad wszystko
Odpowiedz
#6
(12-05-2019, 04:51)galar napisał(a): Mówisz że masz kehiny. Od jakiego motocykla?
Dobrze byłoby znaleźć serwisówkę od tego motocykla i zobaczyć jakie powinno być ustawienie śrub regulacji mieszanki biegu jałowego.
Ilość obrotów jest zdecydowanie odmienna niż w ruskich gaźnikach K-
Druga sprawa to sprawdzenie przerywacza czy gdzieś nie łapie masy. Powinna być podkładka fibrynowa.

zapłon mam elektryczny
Odpowiedz
#7
Chyba elektroniczny Smile bo wszystkie współczesne zapłony są elektryczne.
Odpowiedz
#8
Pytanie następne.
Czy jak nie odpala to jest iskra na świecach?
boxer ponad wszystko
Odpowiedz
#9
I pytanie pomocnicze: czy wówczas jest mokra świeca?
Odpowiedz
#10
tak
Odpowiedz
#11
Jeśli jest mokra świeca, to nie dotykaj gaźników. Problem masz z iskrą.
Zapłon elektroniczny albo działa, albo nie działa. Nie ma prawa działać z przerwami.
Myślę że powinieneś przyjrzeć się zasilaniu na trasie stacyjka - aparat - cewka. Jak nie jesteś pewny cewki to od razu śmigaj do motoryzacyjnego po cewkę od CC700 + opornik do elektrycznego, aby wyszły w totalu 3 ohm.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  nie odpala k750 Szczepan 122 39 3,450 05-07-2019, 00:41
Ostatni post: kamilozaba
  słabe ciśnienie, nie chodzi na prawym Szczepan 122 4 704 15-02-2019, 20:39
Ostatni post: Szczepan 122
  motor nie wkręca się na obroty, zigrin 15 3,059 09-08-2017, 07:01
Ostatni post: Jerzy
  wydech K750 łączony czy nie? micekm 14 5,013 03-10-2015, 21:05
Ostatni post: micekm
  Nie wchodzi na obroty Jurek750 11 2,545 12-07-2015, 18:51
Ostatni post: Jerzy

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości