Liczba postów: 338
Liczba wątków: 29
Likes Received: 8 in 8 posts
Likes Given: 20
Dołączył: Jul 2018
Reputacja:
1
(11-05-2019, 14:33)Janek:) napisał(a): Siema
Jest ktoś z okolić zielonki 05-220 i pomógłby mi w ustawieniu ruska do pionu?
Problem polega na tym,że raz dobrze pali raz w ogóle nie odpala,zapłon kombinowałem na milion sposobów i dalej nic,wczoraj założyłem gaźniki kehina ale chyba nie potrafię ich poprawie wyregulować...
Silnik generalnie zrobiony od zera(szlif wału,głowice,szlif cylindrów itp)a zachowuję się tak,jak totalna ruina,która nadaję się tylko i wyłącznie na złom.. 
Osobiście nie pomogę - daleko mamy do siebie ale skoro piszesz, że raz jest dobrze a innym razem nie to może być bardzo prosta przyczyna.
Np. syf w zbiorniku i utrudniony przepływ paliwa.
Masz założone filtry paliwa?
Sciągnij wężyki i zobacz jak leci paliwo.
Czasem proste rzeczy mocno psują krew.
Lubię fajne kawałki żelaza.
•
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 4
Likes Received: 0 in 0 posts
Likes Given: 0
Dołączył: May 2019
Reputacja:
0
filterki mam założone,benzyna leci jak z kranu
•
Liczba postów: 3,755
Liczba wątków: 22
Likes Received: 3 in 3 posts
Likes Given: 0
Dołączył: Apr 2005
Reputacja:
0
Mówisz że masz kehiny. Od jakiego motocykla?
Dobrze byłoby znaleźć serwisówkę od tego motocykla i zobaczyć jakie powinno być ustawienie śrub regulacji mieszanki biegu jałowego.
Ilość obrotów jest zdecydowanie odmienna niż w ruskich gaźnikach K-
Druga sprawa to sprawdzenie przerywacza czy gdzieś nie łapie masy. Powinna być podkładka fibrynowa.
boxer ponad wszystko
•
Liczba postów: 3,755
Liczba wątków: 22
Likes Received: 3 in 3 posts
Likes Given: 0
Dołączył: Apr 2005
Reputacja:
0
Pytanie następne.
Czy jak nie odpala to jest iskra na świecach?
boxer ponad wszystko
•
Liczba postów: 1,843
Liczba wątków: 12
Likes Received: 23 in 16 posts
Likes Given: 0
Dołączył: Sep 2013
Reputacja:
4
I pytanie pomocnicze: czy wówczas jest mokra świeca?
•
Liczba postów: 258
Liczba wątków: 13
Likes Received: 6 in 6 posts
Likes Given: 4
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
Jeśli jest mokra świeca, to nie dotykaj gaźników. Problem masz z iskrą.
Zapłon elektroniczny albo działa, albo nie działa. Nie ma prawa działać z przerwami.
Myślę że powinieneś przyjrzeć się zasilaniu na trasie stacyjka - aparat - cewka. Jak nie jesteś pewny cewki to od razu śmigaj do motoryzacyjnego po cewkę od CC700 + opornik do elektrycznego, aby wyszły w totalu 3 ohm.
•