Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nie odpala k750
#31
A jaką cewkę kolega ma założoną? Może warto zmienić na inną, aby przekonać się czy tutaj nie leży przyczyna.
Odpowiedz
#32
(24-05-2019, 13:34)Hardy napisał(a): Robiłeś test z samostartem lub jak pisałem wcześniej po partyzancku z gazem do zapalniczek?
Jeśli zagada to zostaw rozrząd w spokoju a przyczyny szukaj w gaźnikach.
Skoro nic tam nie ruszałeś a w zeszłym sezonie śmigał to krasnoludki ci tego rozrządu na zębach nie przestawiły..... chyba, że ścięło ci klin ale wtedy to raczej zawory miałbyś nieruchawe.

robiłem samostart i nic, ktoś wcześniej napisał o ustawianiu zapłonu, żeby ustawić GMP, kręcić w lewo modulatorem aż zapali się lampka a następnie lekko w prawo aż zgaśnie
na youtube jakiś Czech ustawia GMP kręci w prawo aż zapala się lampka i tak zostawia
a w instrukcji jest żeby kręcić w lewo aż lampka zgaśnie
ustawiałem na te trzy sposoby i Ch..j Tylko jak jest poprawnie?
Odpowiedz
#33
Może załóż stary przerywaczowy zapłon i sprawdź czy zagada. Stawiam jednak na niewłaściwe ustawienie zapłonu. A czy zapłon ustawiasz dla suwu sprężania? Bo jak robisz to tylko w odniesieniu do dowolnego GMP to błądzisz. Punkt zapłonu musi występować gdy oba zawory są zamknięte. Inaczej to możesz ustawiać zapłon dla wydechu, bo wówczas tłok też jest w GMP. A to z góry skazane jest na niepowodzenie.
Odpowiedz
#34
Ale jezeli ma cewke dwustrzalową,a sovek chyba tez taką ma,to bez roznicy. Chyba ze trafil mu sie padniety zaplon. Tak jak piszesz,niech powróci do mechanicznego,przynajmniej na próbę
мт- одиннадцать
Odpowiedz
#35
Daj przerywacz tak jak radzą bo te elekrtoniki lubią szwankować ,sprawdz iskre i podlej paliwem i masz diagnozę jak zagada.
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz
#36
Moto nieodpalony, czas mi nie pozwala kontynuować, więc narazie zamykam temat, dzięki Panowie za wszystko
Odpowiedz
#37
A u mnie, przyczyną niechęci do odpalenia, było lewe powietrze pomiędzy gaźnikiem a głowicą, kołnierze od gaźników były półokrągłe i nie przylegały równo do głowicy - grube podkładki i szuwaks do uszczelniania pomogły.
Odpowiedz
#38
W takich przypadkach to bierze się pilnik płaski lub płótno ścierne położone np. na kawałku szkła i planuje powierzchnię styku. Sam "szuwaks" może za jakiś czas nie wystarczyć. Zresztą wygięcie kołnierza powodowane jest przez zbyt grube i mało sztywne podkładki. Najlepsze to "kanapka" z tekstolitu i 2 cienkich uszczelek z preszpanu.
Odpowiedz
#39
Tokarka ,frezarka lub szlifierka .Na papierze zawsze będzie krzywo.Wiele osób tak psuje głowice lub robi regeneracje tryba pompy oleju i jest max lipa.Pod gaźnik to tam jeszcze luz bo uszczelka to jakoś wypełni.
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nie pali,nie jeździ tylko ryczy i trzeszczy... Janek:) 10 504 13-05-2019, 12:05
Ostatni post: klapek
  wydech K750 łączony czy nie? micekm 14 4,718 03-10-2015, 21:05
Ostatni post: micekm

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości