Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Laski popychaczy Ural - długość
#1
Hej,
jakiej długości macie laski popychaczy w Uralu - co do mm.
Mam ich sporo, a każda ma inny wymiar... Goowniany materiał i się zgniatają.

Komplet długich lasek od garbusa, może i kosztuje 300pln, ale są zrobione ze stali CrMo (chromowo molibdenowej), cholernie twardej i odpornej na temperatury panujące w silnikach.
Przy hartowanym wałku Świątka i sprężynach od BMW R, ruskie nie mają racji bytu.
Odpowiedz
#2
Klapek laski w uralu to żeliwo Smile Wygnij jedna to sie przekonasz jak ładnie pęka Smile.W silnikach tam gdzie popychacz nie ma dużej temperatury.Laski popychaczy można spokojnie dorobić .Jak Ci spasuje laska popychacza bmw to idzie go skrócić bez problemu .Oryginalne spręzyny bmw to jeszcze nie taki power bo stosuje się podwójne do bmw ale tego nie wytrzymują oryginalne popychacze bo piting się robi mega szybko dlatego trzeba zapodac odpowiednie szklanki popychaczy.
Zagrzej samą końcówke tej laski z urala i daj do wody ,sprawdz czy nie pęka i przejedz pilnikiem.
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz
#3
(20-05-2019, 11:17)Dawid1981 napisał(a): Klapek laski w uralu to żeliwo Smile Wygnij jedna to sie przekonasz jak ładnie pęka Smile

To nie zmienia faktu że się sklepują i mają różne wymiary.
Praktycznie na każdej widać "zmarszczki".

Kombinować z laskami od BMW nie ma sensu, jeśli od garbusa są fabrycznie przygotowane pod dopasowanie długości.

[Obrazek: 1729c9d1c.md.jpg]
Odpowiedz
#4
JAk tam chceszSmile)) JA bym to dorobił na luzie Smile.Tylko po co chcesz mocniejsze sprężyny w uridzie?? Takie coś się robi pod wyczynowe wałki o duzych wzniosach  gdzie silnik sie wkreca kolo 8-10 tyś  i ma zero elastyczności bo trzeba go piłować i jechać górą na krótkich przełożeniach bo na dole śpi .Typowy sprzęt na tor do katu a z urida cudów nie osiągniesz.Ale zawsze można eksperymentować  bo jak jest troszkę lepiej tu juz sukces Smile.
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz
#5
(20-05-2019, 12:05)klapek napisał(a):
(20-05-2019, 11:17)Dawid1981 napisał(a): Klapek laski w uralu to żeliwo Smile Wygnij jedna to sie przekonasz jak ładnie pęka Smile

To nie zmienia faktu że się sklepują i mają różne wymiary.
Praktycznie na każdej widać "zmarszczki".

Kombinować z laskami od BMW nie ma sensu, jeśli od garbusa są fabrycznie przygotowane pod dopasowanie długości.

[Obrazek: 1729c9d1c.md.jpg]

Ja tam smigam na laskach z garbusa i jest super.
Odpowiedz
#6
Odświeżam temat lasek popychaczy w Uralu i adaptacji lasek od Garbusa.
Moje ruskie mają już kształt bananów.
Przy okazji roboty zaworu ssącego, który spotkał się na wysokich obrotach z wydechowym ( za słabe ruskie sprężyny) chcę wymienić laski.
Słabszy okazał się ssący, który po zgięciu skasował na pożegnanie świecę
Czy najlepszy sposób to te laski z garbusa?
Jak pasują one do popychaczy i śrubek regulacyjnych zaworów?
Stosujecie te standardowe od garbusa - to jest żeliwo czy aluminium?
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalog...ts_id=5264
Czy te CrMo do skracania
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalog...ts_id=1751

Domyślam się, że te standardowe i tak trzeba skrócić.
Normalnie piłą czy tylko na tokarce?
No i jak wybić kamień i jak go wsadzić do skróconej laski?
Na klej do łożysk czy inaczej?
Jakoś zaklepać to w ubogim przydomowym warsztacie da rade?
Jak to wykonać? Nie chcę spierdolić i uczyć się na błędach psując laski za 300 zł
Co ze śrubkami regulacyjnymi koników?
Zostawić ruskie czy pasują jakieś cywilizowane - jeśli tak to od czego?

Może ktoś kupił ten kpl 8 sztuk garbusowych lasek i chce 4 odsprzedać?
Lubię fajne kawałki żelaza.
Odpowiedz
#7
A jakie miałeś zawory w tym uralu? Oryginał czy większe ?Miałeś wstawiane nowe gniazda zaworowe?
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz
#8
Nowe gniazda na bezołowiową benzynę,
Zawory Paradowskich.
Głowice regenerował Jacek Tomaszewski.
Zawory robione na wzór oryginalnych.
Chyba sprężyny nie zdążyły cofnąć zaworów na wysokich obrotach.
Dziś nabyłem sprężyny robione przez niemców na wzór oryginalnych.
Głowica poszła do Jacka na sprawdzenie i wymianę zaworu.
Oby na zaworze się skończyło.
BTW. Pod tależyki sprężyn ma iść w Uralu podkładka termiczna?
Jeśli tak to w którym miejscu?
Widziałem na allegro komplety z tymi właśnie podkładkami.
U mnie wcześniej nie było.
Taka podkładka ściśnie dodatkowo sprężynę. Może ty miałem błąd?
Lubię fajne kawałki żelaza.
Odpowiedz
#9
Tak myślałem że coś z zaworami lub gniazdami było robione i dlatego był strzał heh Smile.
Podkładki daj z preszpanu 2,5mm który wytniesz specjalnym wykrojnikiem na wiertarce lub tokarce albo nożem na tokarce lub wiertarka i szlifierka- obojętne.Przy skośnych przeciwległych zaworach jak w Uralu,Bmw, Dnieprze jest święta zasada podczas wstawiania gniazd i większych zaworów oraz składania później takiego silnika bo będzie bummmmmmmmmmmmmmmm Smile. Podkładki termoizolacyjne dajesz na sam spód pod talerzyk na którym jest sprężyna .I myślałem że jak się robi głowice to przychodzą poskładane na gotowca do włożenia ale widocznie się myliłem heh.

https://allegro.pl/oferta/preszpan-2-5mm...4947376321
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz
#10
(06-05-2020, 20:02)Hardy napisał(a): .
Głowice regenerował Jacek Tomaszewski.
Gorzej chyba trafić nie mogłeś
Odpowiedz
#11
(07-05-2020, 08:17)Hardcor napisał(a):
(06-05-2020, 20:02)Hardy napisał(a): .
Głowice regenerował Jacek Tomaszewski.
Gorzej chyba trafić nie mogłeś

Przestań dołować.
Aż tak źle?

Te podkładki z preszpanu dać pod dolny talerzyk??
Lubię fajne kawałki żelaza.
Odpowiedz
#12
(07-05-2020, 08:40)Hardy napisał(a):
(07-05-2020, 08:17)Hardcor napisał(a):
(06-05-2020, 20:02)Hardy napisał(a): .
Głowice regenerował Jacek Tomaszewski.
Gorzej chyba trafić nie mogłeś

Przestań dołować.
Aż tak źle?
Remontowałem silnik od M72 który po remoncie u j.t. ujechał może z 500km zanim zdechł. Więc nie polecam go nikomu.
Odpowiedz
#13
Zgadzam się z kolegą. Pijar kolega J. ma super ale jakość i terminowość do d..y. Szkoda słów.
Odpowiedz
#14
(07-05-2020, 08:40)Hardy napisał(a):
(07-05-2020, 08:17)Hardcor napisał(a):
(06-05-2020, 20:02)Hardy napisał(a): .
Głowice regenerował Jacek Tomaszewski.
Gorzej chyba trafić nie mogłeś

Przestań dołować.
Aż tak źle?

Te podkładki z preszpanu dać pod dolny talerzyk??

Tak dokładnie pod ten dolny .Oczywiste Smile.
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz
#15
Dzięki Dawidzie.
Czy możliwe, że kolizja zaworów stała się przez brak tych podkładek?
Tak sobie myślę, że te 2mm powoduje większe ściśnięcie sprężyn.
Może moje były zbyt "sflaczałe".
Dobrze kombinuję czy się mylę?
Wolę uniknąć powtórki.
Tak czy siak kupiłem w ural zentrale w Niemczech sprężyny dorabiane, niemieckie.
Wycinam podkładki i składam do kupy.
Napiszcie co z laskami popychaczy.
Mam kilka różnych każdy inny.
Chyba ruskie, ukraińskie i chinole.
Jaka ma być ich poprawna długość?
Bawić się w to czy kombinować z garbusem?
Jeśli od garbusa to jakie i jak je przygotować?
Lubię fajne kawałki żelaza.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  szlifowanie popychaczy k750 kudłaty 18 6,663 13-08-2017, 07:36
Ostatni post: Dawid1981
  Dniepr MT 12 - długość szpilek silnika tom_mt12 4 1,857 07-06-2017, 20:17
Ostatni post: tom_mt12
  drążki ( laski ) zaworów - dniepr górnozaworowy nagar 64 17,214 07-01-2015, 20:20
Ostatni post: kozichwost
  uszczelniacze popychaczy huser 12 3,208 02-08-2014, 16:59
Ostatni post: manat
  Tuning wytrzymałościowy popychaczy od dniepra włuczykij 2 1,224 30-03-2014, 20:53
Ostatni post: galar

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości