Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Laski popychaczy Ural - długość
#1
Hej,
jakiej długości macie laski popychaczy w Uralu - co do mm.
Mam ich sporo, a każda ma inny wymiar... Goowniany materiał i się zgniatają.

Komplet długich lasek od garbusa, może i kosztuje 300pln, ale są zrobione ze stali CrMo (chromowo molibdenowej), cholernie twardej i odpornej na temperatury panujące w silnikach.
Przy hartowanym wałku Świątka i sprężynach od BMW R, ruskie nie mają racji bytu.
Odpowiedz
#2
Klapek laski w uralu to żeliwo Smile Wygnij jedna to sie przekonasz jak ładnie pęka Smile.W silnikach tam gdzie popychacz nie ma dużej temperatury.Laski popychaczy można spokojnie dorobić .Jak Ci spasuje laska popychacza bmw to idzie go skrócić bez problemu .Oryginalne spręzyny bmw to jeszcze nie taki power bo stosuje się podwójne do bmw ale tego nie wytrzymują oryginalne popychacze bo piting się robi mega szybko dlatego trzeba zapodac odpowiednie szklanki popychaczy.
Zagrzej samą końcówke tej laski z urala i daj do wody ,sprawdz czy nie pęka i przejedz pilnikiem.
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz
#3
(20-05-2019, 11:17)Dawid1981 napisał(a): Klapek laski w uralu to żeliwo Smile Wygnij jedna to sie przekonasz jak ładnie pęka Smile

To nie zmienia faktu że się sklepują i mają różne wymiary.
Praktycznie na każdej widać "zmarszczki".

Kombinować z laskami od BMW nie ma sensu, jeśli od garbusa są fabrycznie przygotowane pod dopasowanie długości.

[Obrazek: 1729c9d1c.md.jpg]
Odpowiedz
#4
JAk tam chceszSmile)) JA bym to dorobił na luzie Smile.Tylko po co chcesz mocniejsze sprężyny w uridzie?? Takie coś się robi pod wyczynowe wałki o duzych wzniosach  gdzie silnik sie wkreca kolo 8-10 tyś  i ma zero elastyczności bo trzeba go piłować i jechać górą na krótkich przełożeniach bo na dole śpi .Typowy sprzęt na tor do katu a z urida cudów nie osiągniesz.Ale zawsze można eksperymentować  bo jak jest troszkę lepiej tu juz sukces Smile.
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz
#5
(20-05-2019, 12:05)klapek napisał(a):
(20-05-2019, 11:17)Dawid1981 napisał(a): Klapek laski w uralu to żeliwo Smile Wygnij jedna to sie przekonasz jak ładnie pęka Smile

To nie zmienia faktu że się sklepują i mają różne wymiary.
Praktycznie na każdej widać "zmarszczki".

Kombinować z laskami od BMW nie ma sensu, jeśli od garbusa są fabrycznie przygotowane pod dopasowanie długości.

[Obrazek: 1729c9d1c.md.jpg]

Ja tam smigam na laskach z garbusa i jest super.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  szlifowanie popychaczy k750 kudłaty 18 5,800 13-08-2017, 07:36
Ostatni post: Dawid1981
  Dniepr MT 12 - długość szpilek silnika tom_mt12 4 1,550 07-06-2017, 20:17
Ostatni post: tom_mt12
  drążki ( laski ) zaworów - dniepr górnozaworowy nagar 64 14,525 07-01-2015, 20:20
Ostatni post: kozichwost
  uszczelniacze popychaczy huser 12 2,727 02-08-2014, 16:59
Ostatni post: manat
  Tuning wytrzymałościowy popychaczy od dniepra włuczykij 2 1,031 30-03-2014, 20:53
Ostatni post: galar

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości