Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zestaw 12V do dolniaka
#1
Jak w tytule szukam 12V bez przerabiania bloku ktoś coś??

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#2
http://www.motocyklejacka.pl/ruski_dynamo.php
Ostre zakręty prostują myśli
Odpowiedz
#3
Kolego mamy w okolicy fachmena który przerabia oryginale prądnice 6v na 12v. Dodaje się elektr. regulator. U mnie i u kilku znajomych to działa. Cały koszt przeróbki + wysyłki to ze 450zł? Jeśli jesteś zainteresowany po pisz PW. Aczkolwiek z góry uprzedzam że ja na tym nic nie zarabiam i nie biorę odpowiedzialności - tylko przekazuję namiary po koleżeńsku.. Pozdr!
Ema(56), Kacha(59), Dniepr(73)+ 2xWSK Bąk(76), WSK B1(71), HD Road King.

..wolny wydech i wolne życie!!!

Odpowiedz
#4
trochę taniej i więcej prądu


https://www.olx.pl/oferta/alternator-pra...cf7cbaa346
Lubię fajne kawałki żelaza.
Odpowiedz
#5
(15-06-2019, 21:22)Hardy napisał(a): trochę taniej i więcej prądu


https://www.olx.pl/oferta/alternator-pra...cf7cbaa346

Altek do emki odpada
Odpowiedz
#6
Swego czasu sam zrobiłem 12v na alternatorze z tico i siedziało to w dolniaku bez przerabiania bloku. Alternator 50zl, tokarz który wydłużył wałek napędowy 50zł, stara prądnica g414 20zł i mojej roboty z 6-8 godzin.

A interesowałoby Cię rozwiązanie na prądnicy z malca? Mam takowe w moim wehikule, jeśli nie sprzeda się w najblizszym czasie w całości to pójdzie na części.
Tylko nie jest to tak do końca bez przerabiania bloku tzn nie trzeba frezować karteru pod otwór na prądnice, ale ma ona mocowania zaadoptowane z dnieprowego altka i trzeba wywiercić po bokach 2 otwory na śruby.
Odpowiedz
#7
Jeśli nie alternator samochodowy
To zostaje ci dynamo jacka(jeździ na tym paru znajomych i sobie chwalą ) albo oryginalna prądnica przewinięta na 12 v ( ja na tym jeżdżę i kilku znajomych i Nie narzekają )
Odpowiedz
#8
U nas w okolicy jest 5 dolniakow na tym dynamie. Wszyscy zadowoleni. Jezeli pominac koszt, to same plusy. Pasuje bez przerobek, wielkosc i wyglad normalnej pradnicy, orginalne mocowania, banalna instalacja, pradu az nadto- ja mam w przedniej lampie H4 i halogena na koszu i nie kleka.
Ostre zakręty prostują myśli
Odpowiedz
#9
(16-06-2019, 06:54)BALON napisał(a): Jeśli nie alternator samochodowy
To zostaje ci dynamo jacka(jeździ na tym paru znajomych i sobie chwalą ) albo oryginalna prądnica przewinięta na 12 v ( ja na tym jeżdżę i kilku znajomych i Nie narzekają )
A jakiej cewki i regulatora używasz?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#10
Do tej przewiniętej G414 na 12 v jaki regler zastosowałeś?
Odpowiedz
#11
RA2/12V z Poloneza ale muszę spr w garażu

Wysłane z mojego HRY-LX1T przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#12
Skoro od Poloneza podejdzie to chyba od malucha tym bardziej, czy się mylę? Oczywiście mówię o elektronicznym.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Zestaw do blokady dyfra zimny 1 187 19-09-2019, 19:56
Ostatni post: zimny
  Zestaw 12V do dolniaka sniper_bob 0 117 15-06-2019, 19:13
Ostatni post: sniper_bob
  Alternator Dnieprowy 12v spalony POLER 1 765 09-03-2018, 18:10
Ostatni post: POLER
  Kupię - Zapłon elktroniczny Promoto 12V do dolniaka jacekniemiec 4 1,205 19-11-2017, 13:47
Ostatni post: rozpylacz

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości