Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dyfer Ural
#1
Koledzy pomóżcie.
Poskładałem dyfer (standardowy bez napędu na wózek)  ale leci ( i to solidnie) mi olej z simera który jest w skrętce.
Chcę zakupić odpowiedni ale jeszcze zanim to rozbiorę.
Wcześniej założyłem jakiś ruski z kompletu. 
Niestety nie pomierzyłem i teraz to się zemściło.
Jaki powiniem być odpowiedni wymiar.
W sieci znalazłem różne wymiary i cholera wie co ma być właściwie.
Są dostępne :
1.) 49x33x8
2.) 49x34x8
3.) 49,4x33,4x8
Który jest odpowiedni???
Lubię fajne kawałki żelaza.
Odpowiedz
#2
Teoretycznie uszczelniacz nr 2.
Ale leci ci penie dla tego, że widełki krzyżaka są nieosiowe. A po przetoczeniu ww. uszczelniacz nie będzie pasował.
I tak czeka cię rozbiórka i porządne podejście do tematu.
boxer ponad wszystko
Odpowiedz
#3
Olej z krzyżaka po wielowypuście Ci  leci dlatego że źle wy dystansowałeś krzyżak na wałku atakującym.Po wbiciu klina ,klin ma sie zaprzeć o otwór w wałku atakującym tym ścięciem i druga stroną klina ma docisnąć krzyżak do łożyska.Jeżeli tego tak nie zrobisz to olej będzie sie lał po wielowypuście a nie simerze.Na czoło krzyżaka daj silikon lub oring jak jest faza  z czola zrobiona ale lepiej silikon bo przez oring lubi wyluzować klina jak go zgniecie do końca.Dystansujesz na sucho i jak bedzie oki to silikon poskładać i power.Skretke toczysz na simera 50mm i miedzy simery smar bo do drugiego olej może nie dojść i go spali.
Krzyżak ma  średnice 34 więc tam dajesz dwa simery 34x50x7 lub x8 lub x10 też wejdzie ostatecznie.
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  dyfer ural m.67 ezdakimak 23 7,041 13-09-2013, 11:32
Ostatni post: Monster

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości