Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dyfer napędowy producent części
#1
Chciałem się spytać , czy ktoś z was kupował części ze strony avtomoto34 . Wysyłałem maila dwa razy , a
le bez odpowiedzi. Części wyglądają dość sensownie . Może ktoś już przetarł szlaki z wysyłką do Polski .
Piotr
Odpowiedz
#2
Mogę zamówić dla Ciebie potrzebne części. W sprawie szczegółów proszę pisz bezpośrednio na adres: marinoboksery@gmail.com
Odpowiedz
#3
Sprawa jest rozpoznana mój człowiek tam dzwonił potwierdził, że jakość detali jest bardzo dobra. Koszty transportu do granicy około 100 zł transport z granicy 25 zł. Czym więcej zamówień koszty transportu się rozkładają. Do ceny cześci jest doliczana marża w wysokości 35% Zainteresowanych proszę o składanie zamówień bezpośrednio na adres: marinoboksery@gmail.com W razie pytań proszę dzwonić 602 452 158
Odpowiedz
#4
(08-11-2019, 08:37)Ural63 napisał(a): ..... Czym więcej zamówień koszty transportu się rozkładają. ......
Zamówienie na części do avtomoto34 poszło. Może ktoś jeszcze?
mt16
Odpowiedz
#5
Dziś przyszły pierwsze zamówione części oto kilka zdjęć. Wygląda to naprawdę dobrze.
[Obrazek: WhatsAppImage2019-12-09at15.46.0232236.md.jpg]
[Obrazek: WhatsAppImage2019-12-09at15.45.430d26b.md.jpg]
[Obrazek: WhatsAppImage2019-12-09at15.45.09kopia4fa5e.md.jpg]
[Obrazek: WhatsAppImage2019-12-09at15.44.55kopia98723.md.jpg]
[Obrazek: WhatsAppImage2019-12-09at15.44.48kopia2ce12.md.jpg]
[Obrazek: WhatsAppImage2019-12-09at15.43.24kopiac305a.md.jpg]
Odpowiedz
#6
ile takie widełki z tymi pieskami?
pasuje do orginalnego dyfra?
Odpowiedz
#7
Cena jest podana w poście #3

Widełki są wykonane z jakiegoś brązu, tak samo kamienie. Fajnie to wygląda, kamienie są zabezpieczone profesjonalnym segerem, co ułatwia montaż, otwór pod dźwignie okrągły fi 10mm, zabezpieczenie przed obracaniem się pręta w widełkach śruba M6 na imbus, inaczej niż w naszych dźwigniach , gdzie pręt fi 10mm jest sfrezowany. 

Kilka zdjęć , porównanie do oryginalnych widełek, zębatka dorabiana od kol. Yurko, :

[Obrazek: IMG_2648d0478.md.jpg][Obrazek: IMG_2649186d1b.md.jpg][Obrazek: IMG_265092142.md.jpg][Obrazek: IMG_26512f540.md.jpg][Obrazek: IMG_26525d272.md.jpg][Obrazek: IMG_26474c740.md.jpg]
mt16
Odpowiedz
#8
Widełki ze stopu brązu sa na pewno łatwiejsze do wykonania, chociaż te jak widzę były odlewane w bardzo prymitywnej formie. Podstawowe pytanie to czy wytrzymają obciążenia w trakcie najcięższych warunków jazdy w terenie z zapiętą blokadą. Bezdyskusyjne jest, że stalowe mają kilkakrotnie większą wytrzymałość. Odlewane mogą nie dać rady. Tak samo ich blokada przy pomocy śruby. A to, że coś trzeba jeszcze "liznąć" jest dla mnie co najmniej "śmieszne" by nie mówić nieakceptowalne. Taki argument mogę zaakceptować dla wyrobów z lat 80-90 ale nie dla obecnych wyrobów. No ale właściciel zestawu zapewne podzieli się wrażeniami z eksploatacji a moje słowa okażą się tylko krakaniem.
Odpowiedz
#9
Nie zachwalam, nie rekomenduje, pokazuje co kupiłem

Widełki są raczej solidne i raczej wytrzymają, problem  w kamieniach, pieskach, zrobione z mosiądzu i na tych „ośkach” 5mm, tu może być problem, to na pewno wymaga  przerobienia. Mocowanie widełek do ośki? Takie rozwiązanie jest stosowane w skrzyniach biegów i daje rade, na necie są filmiki gdzie zmieniają na M8, co nie ma uzasadnienia,  ta śruba siedzi w ośce i ścięcie śruby 6mm nie jest takie proste.

Co mamy w zamian, ośka i widełki pasowane na oko,( jedno),luz 10stopni, podcięcie na wałku zrobione nie na całej długości widełek, po przesunięciu widełek o 15mm, widełki swobodnie się obracają.

[Obrazek: IMG_2655f010b.md.jpg][Obrazek: IMG_2656e71ca.md.jpg]
mt16
Odpowiedz
#10
Pojeździsz to się przekonasz czy faktycznie ten wyrób wytrzyma jazdę w terenie i spełnia twoje oczekiwania. Ja mam w swoim Gnomie napęd na koło wózka załączany naprawdę solidnym mechanizmem a i tak w czasie jazdy blokada potrafi odbić do tyłu, rozłączając oś napędową koła. W moim sprzęcie nie ma zatrzasku w mechanizmie blokady a w Dnieprze jest. W związku z tym to właśnie widełki przejmą wszelkie obciążenia. Oczywiście prawidłowo zestrojony mechanizm po załączeniu nie powinien  przenosić obciążeń wzdłuż osi ale w realu tak się zdarza i tak jak biegi potrafią pod obciążeniem wyskoczyć tak i napęd może chcieć się wyłączyć samoczynnie. I albo widełki wytrzymają albo nie. Jestem pewien, że stalowe dadzą radę bo prędzej pęknie obudowa dyfra. Przy tych odlewanym byłbym bardzo ostrożny.
Odpowiedz
#11
No dobra, może jakieś dobre słowo, ryjek, obudowa. [Obrazek: wink.gif]

Ładny odlew na pewno nie robiony w garażu z tłoków. Ładnie obrobiony, pasuje do pozostałej części obudowy. Jedyny mankament to brak podfrezowania na ryjku pod śruby, maszyny mają ale dalej przychodzą do pracy niewypoczęci.[Obrazek: biggrin.gif]

[Obrazek: IMG_263644029.th.jpg][Obrazek: IMG_263718660.th.jpg][Obrazek: IMG_26383a687.th.jpg]

[Obrazek: IMG_2639524a2.th.jpg][Obrazek: IMG_26414881a.th.jpg][Obrazek: IMG_26426a64f.th.jpg][Obrazek: IMG_264321428.th.jpg]
[Obrazek: IMG_2644d01c3.th.jpg]
[url=http://fotownia.redmotorz.eu/image/t3eZH][/url]
mt16
[-] The following 1 user Likes Boston's post:
  • Ural63
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Dyfer napedowy - łożyska i uszczelniacze ! Kaz 21 13,149 25-05-2019, 11:22
Ostatni post: Goli
  dyfer tylny most napędowy patenty usprawnienia nagar 9 5,606 23-05-2017, 19:37
Ostatni post: galar
  Inny dyfer napędowy-jaka produkcja? robson 3 2,284 16-12-2013, 23:40
Ostatni post: robson
  Wał napędowy gobert 5 2,203 26-09-2008, 08:52
Ostatni post: mysia

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości