Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sprzęgło MT 11
#1
Witam. Dalsza część prac nad "ukraińskim nieszczęściem" Wymiana całego sprzęgła.Koło zamachowe stare ale wymienione kołki. Zestaw sprzęgła ma grubość 22,2mm.Kołki wystają na 23,7mm.Czyli luzu mam 1,5mm.Czy to wystarczy do prawidłowej pracy całości ? Stara tarcza środkowa miała grubość 5mm.Nowa ma 6mm.
Odpowiedz
#2
Oczywiście mierzyles to bez tarczy zewnętrznej, tej na 6 śrub?
мт- одиннадцать
Odpowiedz
#3
(08-11-2019, 20:47)Goli napisał(a): Oczywiście mierzyles to bez tarczy zewnętrznej, tej na 6 śrub?

O rzesz Ty w morde. Mierzyłem razem z tą tarczą na 6 śrub. Angry Chyba dałem ciała. Teraz nie mam jak skorygować. Z tego co pamiętam ta tarcza ma grubość 3,4mm.
Odpowiedz
#4
Czyli masz duuuuzo miejsca, będzie działać
мт- одиннадцать
[-] The following 1 user Likes Goli's post:
  • yankes62
Odpowiedz
#5
(08-11-2019, 21:08)Goli napisał(a): Czyli masz duuuuzo miejsca, będzie działać

Dzięki. W środę odbieram wał , cylindry i głowice od szlifierza. Goli.Będę miał jeszcze duuużo pytań. Tongue
Odpowiedz
#6
(08-11-2019, 21:08)Goli napisał(a): Czyli masz duuuuzo miejsca, będzie działa
Tylko siła docisku sprężyn spadnie. 
mam chyba gdzieś w garażu komplet dorabianych wzmacnianych pod germański dwigatiel i ruskie sprzęgło.
Ale przecież można wcisnąć kołki o wyliczoną różnicę wysokości.
boxer ponad wszystko
Odpowiedz
#7
Ale wciskając kołki trzeba je od tyłu obciąć bo miejsca to zbyt wiele tam nie ma. Można też bez wciskania podłożyć podkładki pod sprezyny, dać twardsze, dłuższe... I to jest w ruskach fajne, zawsze coś się wykombinuje.
A w temacie pytań... pytaj, tu zawsze ktoś pomoże, ja rok temu rozebralem swojego do śrubki i dzięki wiedzy i pomocy tu obecnych poskladalem i poza peknietym filtrem odsrodkowym, zakończyłem sezon bez najmniejszego problemu.
мт- одиннадцать
[-] The following 1 user Likes Goli's post:
  • yankes62
Odpowiedz
#8
Z tymi podkładkami pod sprężyny to bym uważał bo jak sprężyna wyjdzie w kole zamachowym troszkę za wysoko to ją skręci i połamie.
Mówię z doświadczenia.
boxer ponad wszystko
Odpowiedz
#9
Dorabia się mocniejsze sprężyny jeden zwój mniej i wkłada co drugą i jest ogień.W Dnepie na r100 i dwóch tarczach sprzęgła r100 oryginalne sprężyny za słabo dociskały i potrafiło się ślizgnąć czasami sprzęgło.Teraz mam 3 mocniejsze sprężyny i jest beton.Ale ukręciło wałek sprzęgłowy pewnego razu Smile)) chyba już go umęczyło.
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz
#10
Dawid, gdzie zdobyć te mocniejsze sprężyny? Dzisiaj pogonilem mocniej swojego i kilka razy poczułem uslizg sprzęgła.
мт- одиннадцать
Odpowiedz
#11
( 11 godzin(y) temu)Goli napisał(a): Dawid, gdzie zdobyć te mocniejsze sprężyny? Dzisiaj pogonilem mocniej swojego i kilka razy poczułem uslizg sprzęgła.

Mialem swojego czasu sporo tego ale chetnych nie bylo za bardzo heh Smile)).Po roku sie jakos tam rozeszło.Ci co maja zapodane w silnikach cieszą sie batonowym sprzegłem Smile
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz
#12
O tak! I łapa boli Smile

Pozdrawiam
Tomek
"Łune takie chodziły panie!"
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Sprzęgło współczesne Hardy 13 1,398 20-03-2019, 15:58
Ostatni post: Hardy
  Sprzęgło w dolniaku harbuz 4 2,240 28-02-2018, 07:51
Ostatni post: harbuz
  M72 Sprzęgło wysprzęglik - mały skok ? jacekniemiec 3 2,053 09-04-2017, 22:28
Ostatni post: andrzeja
  Sprzęgło do dolniaka SzarY 29 13,583 11-02-2017, 17:45
Ostatni post: SzarY
  sprzęgło- dniepr Navaho 17 6,160 06-02-2015, 19:16
Ostatni post: Daro

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości