Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Siłą dokręcania głowicy Ural
#31
w moim uralu przy żeliwnych cylindrach nowe szpilki i szerokie nakrętki dokręcałem z momentem 27 nm dalej się bałem , do chwili obecnej wszystko dobrze trzyma
Odpowiedz
#32
Lipa te cylindry alum .Zapodac żeliwo i z głowy.
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz
#33
Masz ten sam problem co ja , miałem dwa lata temu , szpilki mi wyszły jak włosy z głowy , Almot twierdzi że nie ma wady konstrukcyjnej , dopiero po zastosowaniu tulejek stalowych fi 12x8 sytuacja się ustabilizowała, szpilki dokręcone na 33nm i było ok.
Piotr
Odpowiedz
#34
(22-08-2020, 21:37)POLER napisał(a): Masz ten sam problem co ja  , miałem dwa lata temu , szpilki mi wyszły jak włosy z głowy , Almot twierdzi że nie ma wady konstrukcyjnej , dopiero po zastosowaniu tulejek stalowych fi 12x8 sytuacja się ustabilizowała, szpilki dokręcone na 33nm i było ok.

Ale już pękło to lipa.Właśnie takim sposobem robie szpilki dekla w dyfrze i jest beton.
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz
#35
Rozumiem, że mógł zerwać się gwint w aluminium ale pęknięcie to co innego.
W tym wypadku tulejka nic już nie pomoże.
Almot powiedział żeby do reklamacji dołączyć szpilkę. Zobaczą przy okazji dobrą robotę Dawida.
Liczę na to że szybko odpowiedzą i przyznają rację, że to ich słaby punkt.
Dam znać jak zakończy się reklamacja.
Lubię fajne kawałki żelaza.
Odpowiedz
#36
Napiszą jakiegoś babola tak jak mi pewnie na temat zaworu i papa Smile bo im wyslalem zawór z tłokiem na niby expertyze .Ja wiem jedno z czasów kręconych 126p że zawór przy pewnych obrotach wpadał w wibracje i pękał czego też doświadczyłem w 126p i nie można było dopuszczać do tych obrotów lub je szybko przekroczyć .Tak że już miałem w swoim życiu kilkanaście tego typu wybuchów ale to normalne jak się ma wykręcony silnik i mocno się podkłada Smile hihi.
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz
#37
(22-08-2020, 23:37)Hardy napisał(a): Rozumiem, że mógł zerwać się gwint w aluminium ale pęknięcie to co innego.
W tym wypadku tulejka nic już nie pomoże.
Almot powiedział żeby do reklamacji dołączyć szpilkę. Zobaczą przy okazji dobrą robotę Dawida.
Liczę na to że szybko odpowiedzą i przyznają rację, że to ich słaby punkt.
Dam znać jak zakończy się reklamacja.

Zobaczą dobrą robotę i zgonią winę na nieoryginalne szpilki. Ja bym im fabryczne wyslal
мт- одиннадцать
Odpowiedz
#38
No i mieliście rację.
Almot reklamację odrzucił z powodu użycia nieoryginalnych szpilek.
Ich średnica w miejscu bez gwintu jest za duża.
Na nic wyjaśnienia, że gadają z inżynierem, szpilki były wklejone na najmocniejszy klej anerobowy a uszkodzenie powstało przy dokręcaniu głowicy a nie samej szpilki.
Dupa blada. Robią lipę (bo nie tylko ja doświadczyłem słabego punku tych cylindrów w postaci mocowania szpilek) ale się do niego nie przyznają.
Śmieszna sprawa w dziale reklamacji. Każda decyzja zależy od szefa. Technolog ma gówno do gadania i musi napisać co mu szef kazał. Wiem od samego technologa.
Moja rada... lepsze żeliwne oryginały niż aluminiowe Almoty.
W ciągu roku miałem 2 awarie ich wyrobów.
Lubię fajne kawałki żelaza.
Odpowiedz
#39
Gorszej bredni nie słyszałem hahahahahhahah
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz
#40
Ja też. Do kabaretu się nadaje. Ale co.. .z koniem kopał się nie będę.
Widocznie Almot nie zna podstawowej zasady marketingowej że jeden zadowolony klient powie o tym średnio pięciu innym potencjalnym klientom zaś jeden niezadowolony klient (JA) rozgłosi o tym 10-12 innym osobom (albo i więcej) , pozyskanie jednego klienta zazwyczaj kosztuje 4-5 razy więcej, niż jego utrzymanie
Lubię fajne kawałki żelaza.
Odpowiedz
#41
Niestety nie masz racji w kwestii skutków decyzji almotu dla ich sprzedaży. Ich produkcja to jedyna alternatywa na rynku dla oryginalnych cylindrów. Jak nie ma konkurencji to można robić chłam bo ludzie i tak to kupią. A rynek Polski jest raczej jednym z mniejszych dla tej firmy. Większość idzie na wschód, a tam twierdzą, że almot to znakomita firma Smile.
Odpowiedz
#42
Dokładnie jak z handlarzami.Czasami jakaś lipa przyjdzie ale i tak się dalej od nich kupuje Smile hihi.Odnośnie zdobienia cylindra do urala czy dniepra niedługo przedstawie taki mod do urala że się ubawicie max Smile
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz
#43
A w dolniaku z jaką siłą dokręcacie głowice? gdzieś słyszałem, że 45 Nm, nie za dużo?
Odpowiedz
#44
(02-09-2020, 09:37)rusian-boxer napisał(a): A w dolniaku z jaką siłą dokręcacie głowice? gdzieś słyszałem, że 45 Nm, nie za dużo?
Ja dolniaka dokrecałem na 60-70Nm jak się dało dobre śruby imbusowe ale przy klasie 8.8 zgodnie z tabela jest około 45Nm. Radzieckie śruby bywały różne bo czasami plastelina co się ciągła i nawet na 30Nm nie chciał strzelić dynamometr.I uszczelki miedziane lite i śmigało.
https://images84.fotosik.pl/885/e5273effe72e363e.jpg
Wszystko co się kręci Smile
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Dniepr MT-16 - szpilka głowicy Daro 0 633 04-02-2020, 12:13
Ostatni post: Daro
  Remont głowicy dniepr MT 9 Anonymous 44 17,989 07-10-2018, 08:06
Ostatni post: Daro
  Gwint na szpilkach głowicy URAL TheMaciej 7 4,025 13-09-2016, 07:32
Ostatni post: zabool
  Uszczelka głowicy k-750 m72 sniper_bob 17 7,087 11-09-2015, 10:31
Ostatni post: Kaz
  naprawa gwintu wydechu w głowicy BMW R45 / 60 / 80 / 100 szable 5 2,578 17-06-2015, 21:40
Ostatni post: szable

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości