Liczba postów: 145
Liczba wątków: 14
Likes Received: 0 in 0 posts
Likes Given: 1
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
Cześć,
rozpoczynam właśnie remont ruska i tak na szybko mam pytania:
1. czy drążki stabilizujące motocykl do ramy kosza powinny mieć jednakową długość, czy są dwa różne
2. jakie gaźniki polecacie? wczoraj, po rozkręceniu okazały się złomy i nie będę ich reaktywować
Maciek
•
Liczba postów: 1,318
Liczba wątków: 10
Likes Received: 23 in 20 posts
Likes Given: 1
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
2
Ad.1 są dwa różne, jeśli pytasz się o podciągi łączące ramę kosza z motocyklem.
Ad. 2 tyle zdań ilu użytkowników. Ja miałem w Dnieprze MT12 założone szufladki K302 made by Taiwan i było OK po wstawieniu większej dyszy głównej. Zależy też który rocznik masz i czy chcesz mieć "zabytek" 100% oryginalny czy użytkowego ruchola. Wielu poleci Pekary ale ja ich nie używałem i się nie wypowiem.
•
Liczba postów: 350
Liczba wątków: 29
Likes Received: 0 in 0 posts
Likes Given: 3
Dołączył: Dec 2008
Reputacja:
0
Cześć,
mam takie gaźniki (szuflady tajwańskie) jeszcze na półce, czekają cierpliwie.
Jaka powinna być ta dysza?
weterany się nie starzeją...
•
Liczba postów: 1,318
Liczba wątków: 10
Likes Received: 23 in 20 posts
Likes Given: 1
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
2
Dysza główna w oryginale ma przepustowość 185. W Tajwanach jest chyba mniejsza niż fabryka. Zacznij od podniesienia iglicy do góry. Jak silnik nie będzie chciał ciągnąć i będzie się przegrzewał daj dyszę większą o 10-15.
Liczba postów: 145
Liczba wątków: 14
Likes Received: 0 in 0 posts
Likes Given: 1
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
pomierzyłem ciśnienie w cylindrach i zaskoczenie: prawy 5, lewy 4,3. miło, ale i tak silnik do rozbiórki.
Czy jest jakiś patent na regenerację amortyzatorów starego typu?
Maciek
•