Liczba postów: 525
Liczba wątków: 38
Likes Received: 2 in 2 posts
Likes Given: 2
Dołączył: Feb 2007
Reputacja:
0
Zauważyłem w necie że niektórzy przerabiają śruby dyfra napędowego na szpilki i moje pytanie brzmi czy to w ogóle ma sens. zauważyłem również że niektórzy wymieniają śruby na szpilki tylko te cztery które mocują jednocześnie dyfer do wahacza a niektórzy odwrotnie zamieniają dwie pozostałe na szpilki a mocujące do wahacza pozostawiają jako śruby
•
Liczba postów: 1,952
Liczba wątków: 72
Likes Received: 9 in 8 posts
Likes Given: 0
Dołączył: Dec 2006
Reputacja:
0
To prawda. Dużo łatwiej zdemontować dyfer np do wymiany sprzęgiełka, a to niezbędne w przypadku zastosowania Bawary. Miałem tak w swoim MT 16. Zastosowałem sprężynki Heli Coli i było git. Ostatnio demontowalem dyfer w Mw650 kumpla i że szpilkami było trochę zabawy, ale oczywiście da się.
•
Liczba postów: 573
Liczba wątków: 16
Likes Received: 28 in 25 posts
Likes Given: 1
Dołączył: Apr 2018
Reputacja:
0
29-11-2020, 20:58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-2020, 20:59 przez Goli.)
Moim zdaniem jeżeli demontowalo by się dyfer raz na kilka lat, mogły by zostać sruby, ale ze w naszych sprzętach co chwilę coś trzeba dłubnąć, wykręca się go częściej, a co za tym idzie zwiększa się zużycie aluminiowego gwintu i po kilku razach już tego nie skręcisz. Ja mam cztery szpilki i jest po kłopocie, demontaż i montaż bezproblemowo
мт- одиннадцать
•
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 2
Likes Received: 1 in 1 posts
Likes Given: 9
Dołączył: Jul 2017
Reputacja:
0
Też mam cztery szpilki, trzyma to dobrze i jak koledzy piszą nie ma ryzyka uszkodzenia gwintu w obudowie dyfra. Ja mam obudowę już przegwintowaną na rozmiar 10mm i zastosowałem szpilki z rozrządu VW 10mm przechodzi na 8mm
•