Liczba postów: 27
Liczba wątków: 3
Likes Received: 1 in 1 posts
Likes Given: 1
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
0
Czy ktoś mógłby podpowiedzieć jak zdemontować te dwie śruby wahacza, które ściskają sworzeń? Udało mi się wykręcić te nakrętki, ale śrub nie mogę wybić. Kluczem 14 nie da się ich ruszyć, łby ukręcone. Czy w tym wahaczu jest jakiś gwint pod te śruby i trzeba je wykręcić, czy tylko wystarczy wybić? Poradźcie coś koledzy, bo nie chciałbym czegoś popsuć.
•
Liczba postów: 1,341
Liczba wątków: 10
Likes Received: 24 in 21 posts
Likes Given: 1
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
3
Rdza to trzyma. Młotek, wybijak i ew. palnik i pójdzie. Nastaw się na jeszcze większy problem z wyjęciem sworznia trzymanego przez te śruby.
•
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 12
Likes Received: 4 in 3 posts
Likes Given: 1
Dołączył: Aug 2020
Reputacja:
0
Miałem podobny problem w swojej Kasi, śruby siedziały jak zaspawane, lałem penetrator i grzałem palnikiem.
Do sworznia najwygodniej jest zrobić sworzeń z gwintowanego pręta M10 i szerokiej tulejki.
•
Liczba postów: 1,034
Liczba wątków: 53
Likes Received: 19 in 15 posts
Likes Given: 84
Dołączył: May 2013
Reputacja:
3
31-01-2021, 22:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-02-2021, 08:16 przez astride.)
(31-01-2021, 13:01)Buniax napisał(a): Miałem podobny problem w swojej Kasi, śruby siedziały jak zaspawane, lałem penetrator i grzałem palnikiem.
Do sworznia najwygodniej jest zrobić sworzeń z gwintowanego pręta M10 i szerokiej tulejki.
Tak jak kolega pisze. Zakradł się tylko mały błąd- chodzi pewnie o zrobienie sobie prostego ściągacza. Wystarczy śruba M10 i griba tuleja np klucz nasadowy. Wybij śruby, wydlùb gumowe tuleje i dopiero zabieraj się za stworzeń. Tu dodam jeszcze że warto wbić w tą szparę przecinak jakiś itp. Oczywiście z 'cuciem".
Pozdrawiam
Tomek
"Łune takie chodziły panie!"
•
Liczba postów: 27
Liczba wątków: 3
Likes Received: 1 in 1 posts
Likes Given: 1
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
0
Udało się te śruby i sworzeń zdemontować. Pomogło grzanie palnikiem, chłodzenie znowu grzanie, chłodzenie i po trzech takich cyklach młotek, wybijak i śruby wyszły. Do demontażu sworznia użyłem ściągacza dorobionego ze śruby m10 i stalowej tulei. Dzięki za pomoc.
Liczba postów: 276
Liczba wątków: 10
Likes Received: 15 in 12 posts
Likes Given: 6
Dołączył: Sep 2014
Reputacja:
1
Najprostsza sprawa to jakikolwiek płakownik min 70cm z obu stron zagięty, plus od strony sworznia nawiercony otwór aby śrubą przyłapać, a z drugiej coby było w co jebnąć, te 70cm to na zamach przekaźnikiem kinetycznym. Ja to jakiegoś starego zawiasu od bramy garażowej używam, z jednej jest zagięty, a z drugiej właśnie zawias.
Tylko, czy to jeszcze RuseK?
•