Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brak ladowania
#1
Brak ladowania. Przyczyna jest kolo rozrzadu a raczej brak zebow na kole jak to mozliwe
Odpowiedz
#2
To jak ci silnik działał skoro na kole rozrządu brak zębów?
Odpowiedz
#3
Silnik chodz tylko nie mam ladowania
Duze kolo z malym na wale jest zapiete jakims cudem alle pradnica nie chce zazebic
Jak ja obracam na sile to straszny zgrzyt
Juz rozebralem i mam fotki tylko nie moge ich zapodac
Odpowiedz
#4
Oczywiście wiesz, ze reguluje się zezebienie poprzez obracanie korpusem prądnicy...
Co do fotek, polecam naszą fotownie, BBC code
мт- одиннадцать
Odpowiedz
#5
Tak wiem ale jak przekrecam to zgrzyta Jak wkleje fote to bedzie widac
Odpowiedz
#6
[img]blob:http://forum.redmotorz.eu/519a5943-06fc-46bd-a8b6-faab1e523dc6[/img]
Odpowiedz
#7
Brick 
[img]blob:http://forum.redmotorz.eu/4ea5a8ed-c2c7-4a71-a0cd-992d4419af6a[/img]
Odpowiedz
#8
Hej Goli
Co to za fotwanie iBBC KODE
Odpowiedz
#9
<img src="http://fotownia.redmotorz.eu/images/2021/05/30/4C9BAE68-6394-4662-B836-31889721E83204fa5.jpg" alt="4C9BAE68-6394-4662-B836-31889721E83204fa5.jpg" border="0">
<img src="http://fotownia.redmotorz.eu/images/2021/05/30/B1F067B9-7948-43C1-B005-7030284ABBE06d56e.jpg" alt="B1F067B9-7948-43C1-B005-7030284ABBE06d56e.jpg" border="0">
<img src="http://fotownia.redmotorz.eu/images/2021/05/30/44110E38-0DFE-4F21-B7D0-F049F06A82AC6adee.jpg" alt="44110E38-0DFE-4F21-B7D0-F049F06A82AC6adee.jpg" border="0">
<img src="http://fotownia.redmotorz.eu/images/2021/05/30/8B4D41EA-4B1D-4432-B188-D7315233EC2A733b2.jpg" alt="8B4D41EA-4B1D-4432-B188-D7315233EC2A733b2.jpg" border="0">
Odpowiedz
#10
[Obrazek: B1F067B9-7948-43C1-B005-7030284ABBE06d56e.md.jpg]

[Obrazek: 4C9BAE68-6394-4662-B836-31889721E83204fa5.md.jpg]

[Obrazek: 44110E38-0DFE-4F21-B7D0-F049F06A82AC6adee.md.jpg]

Coś ci nie wychodzi. Efekt końcowy jak powyżej.
Powód takiego zniszczenia koła rozrządu to prawdopodobnie nieprawidłowo zamocowana prądnica z nieodpowiednim kołem zębatym, np. z innego motocykla. Nic innego nie przychodzi mi do głowy bo pierwszy raz takie coś widzę.
Odpowiedz
#11
A w srodku za kolem by ten czarny przwod i jeszcze 2x uszczelki Moze to weszlo Miedzy kola
Odpowiedz
#12
Jak dojde jak sie wzuca fotki to bedzie prosciej
Odpowiedz
#13
Wrzucasz dobrze, tylko w pozycji "kody do osadzenia" wybierasz jedna z opcji BBC code, kopiujesz i wklejasz w post.
мт- одиннадцать
Odpowiedz
#14
[Obrazek: 9C6EDF17-F879-4877-A634-2D743307ADF799c0f.jpg]
Odpowiedz
#15
Zalapalem dzieki
I te uszczelki od pradnicy byly w srodku
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  M72, brak smarowania lewego cylindra Pemo 83 33,757 06-11-2020, 23:07
Ostatni post: rohhor
  brak smarowania w K-750 silnik się grzeje i staje yablu66 43 17,128 06-05-2018, 09:20
Ostatni post: (Dawid1981)
  Brak iskry na jednym cylindrze-prawym! dawidiusz2748 35 15,271 02-09-2016, 06:27
Ostatni post: czyzykel
  brak cisnienia oleju coś dziwnego marcin3ta 32 8,885 04-06-2012, 13:32
Ostatni post: marcin3ta

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości