Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gaźniki k68
#1
Dzisiaj założyłem k68 do k750 wcześniej bawiłem się z zapłonem sovka na rozchłechtanych k302 i palił bez problemu nie regulowałem ich jakoś szczególnie i ładnie gadał nawet, dzisiaj naszło mnie na założenie k68 niby tajwańskich które kilka lat temu kupiłem na Ukrainie i jest problem ze nie zagada jedynie tak na kilka sekund próbowałem już regulować jak się da i już nie mam sił niby paliwo jest zagada na sekundę dwie i nic nie daje nawet otwarcie przepustnicy nie wiem już za co się zabrać
Odpowiedz
#2
A czyściłeś te gaźniki przed montażem? Jak kilka lat leżały to może w nich być ciekawie
мт- одиннадцать
Odpowiedz
#3
tak jest przeczyszczone rozkręcone i skręcone i nie mam pomysłu co już bo na plaku zagada próbowałem bawić się dawka powietrza i paliwa iglica i nadal zagada na kilka sekund i nic nie daje odkręcenie manetki jakby paliwo nie dochodziło zawory sprawdziłem i nie wiem juz za co sie zabrac
Odpowiedz
#4
Możliwe jest także, że masz nie odpowiednią wersję, gdzieś czytałem, że jest różnica w typach i nie każde do K-750 podejdą, a jeśli masz pecha to kopiłeś słabe chińczyki, gdyż nie ma tajwańskich K-68, są jedynie chińskie z napisem : Technology od Taiwan.
Jeśli mnie pamięć nie zawodzi to Jerzy pisał o tym, że wersja T jest do 650, a wersja Y do 750, jeśli coś mylę to proszę o sprostowanie.
Słyszałem też o wierceniu dodatkowego otworu, który jest w pekarach, ale szczegółów nie znam.
Odpowiedz
#5
Zwiększ poziom paliwa.
[-] The following 1 user Likes Jerzy's post:
  • monke
Odpowiedz
#6
Jakoś nie chce mi się wierzyć że gazniki nie będą pasowały, mogą nie dać się dobrze wyregulować ale powinien palić.
мт- одиннадцать
Odpowiedz
#7
(03-07-2021, 11:34)Jerzy napisał(a): Zwiększ poziom paliwa.


W komorze pływakowej ?
i jak to zrobić w tym wynalazku
Odpowiedz
#8
Video 
Zrób, jak napisał Jerzy. Zwiększenie poziomu paliowa uzyskuje się przez odpowiednie odgięcie blaszki pływaka zamykającej zaworek komory pływakowej. Tu masz wszystkie możliwe informacje odnośnie K68:
http://www.russianiron.com/eafranke_ural...0Carbs.pdf

A tu filmik instruktażowy:

https://www.youtube.com/watch?v=lbTt3uv9A7Q
[-] The following 1 user Likes jbr's post:
  • monke
Odpowiedz
#9
Dziękuje wszystkim za porady działa !!! jeszcze regulacje i duperele do dogrania i w trasę
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  gaźniki K68 chińskie vs. tajwańskie Buniax 14 1,209 30-04-2021, 13:17
Ostatni post: rusian-boxer
  Regulacja gaźników PEKAR K68 swieru 28 18,578 20-06-2020, 23:34
Ostatni post: (Dawid1981)
  gaźniki k68 leje gogzo 34 16,144 12-03-2019, 22:17
Ostatni post: dz@hym
  przejściówki i gaźniki k68 Szczepan 122 2 2,163 23-02-2019, 22:24
Ostatni post: (Dawid1981)
  Dniepr MT11 i K68 problem z mocą ? deadamf 42 13,020 30-05-2012, 06:30
Ostatni post: soviet

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości