Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
URAL: Nowe zawory
#16
Szpilki można wykonać z utwardzonego pręta gwintowanego fi8 , potrzebne 1 szt i kawałek
Odpowiedz
#17
Proponuje to co Sowa750. Fabrycznie gwint na szpilkach jest walcowany i jest znacznie mocniejszy od nacinanego gwintu :grin:
Nie Żałuj Tego Co Było. Nie Bój Się Tego Co Będzie
gniotek750
Odpowiedz
#18
Można takie szpilki kupić dobrej jakości.
Ja u siebie wymieniłem wszystkie a kupowałem tu
http://www.asmet.com.pl/kontakt.htm
Wyjdzie taniej jak dorabianie.
Na uszczelki też mamy miejsce w Wawie.
Tylko dorabiane!!! A nie jakiś szajs.
BMW-Boxer Może Więcej
Vivere militarie est!
Odpowiedz
#19
Wcześniej kupiłem taki pręt gwintowany niby 8.8 ale jeszcze dobrze nie zaczęło dociągać głowicy i gwinty się pozrywały
Sowa nie bydle nie ubodzie
Odpowiedz
#20
Witam ponownie!

Słuchajcie, czy prowadnice ruskie dostępne w handlu są coś warte? Wyglądają na żeliwne... Jeśli nie, czy ktoś dorabia jakieś porządne?

Jeszcze jedno, przejrzalem katalog Paradowskich... i nie ma tam motocykli. Jak zadzwonię będą wiedzieli o co chodzi, czy wyjdę na dziwaka?

Pozdrawiam, Łukasz
Pozdrawiam, Łukasz
Odpowiedz
#21
Paradowscy dorobią zawory jakie chcesz trzeba podać tylko wymiary lub stare na wzór , a prowadnice dorobią w zakładzie w którym będziesz robił głowice .
Pozdrawiam
Odpowiedz
#22
Znaczy się mam im zwymiarować uralowskie zawory? Kurde.... może ma ktoś jakiś rys. techniczny? Dzięki temu uniknę ew. pomyłki :-)
Pozdrawiam, Łukasz
Odpowiedz
#23
Spróbuj się dogadać , dorabiali dla mnie to zapewne mają gdzieś jakieś wymiary Cool
Odpowiedz
#24
Odgrzebuję temat co by wszystko  było w kupie i nie tworzyć nowych wątków.
Zaczynam remont głowic Urala (stary typ z pionowym mocowaniem gaźników)
Do wymiany mam prowadnice, zawory, koniki oraz chętnie sprężyny.
Mam kilka pytań po lekturze różnych postów.

1.
Zawory warto od Paradowskich - to wiem ale czy ktoś ma ich numer katalogowy jakiś kod czy cokolwiek innego abym wiedział co mam zamówić?
Na ich stronie mam  wpisać numer lub nazwę produktu AMP. Tylko nie wiem jaki on jest.

2.
Prowadnice zaworów. 
Na Allegro jest kilku sprzedawców co ma w ofercie chyba to samo (jakieś żeliwo w ruskich pudełkach)
Czy ktoś z Was może dobrał jakieś inne? Może od jakiejś japoni z uszczelniaczami zaworowymi.
Co i gdzie kupić aby nie zaglądać tam dłuższy okres czasu i aby było szczelne?

3.
Sprężyny zaworowe. 
Polonez? Coś innego? Co pasuje bez kombinacji?

4.
Koniki starego typu.
Mam luzy na ośkach gdźwigienek zaworowych. Od czego dobrać lub gdzie je zregenerować i jak?

5.
Co z gniazdami? Zostawiać stare ruskie czy wymieniać na jakieś żeliwo pod współczesne paliwa?
Lubię fajne kawałki żelaza.
Odpowiedz
#25
Najprościej udaj się do warsztatu który zajmuje się remontami głowic samochodowych powiedz co chcesz wymienić A co wystarczy zregenerować i temat bez zbędnych dylematów będziesz miał ogarnięty. Sami zamówią Ci zawory zrobią prowadnice i dobiorą sprężyny miseczki i pestki.
Odpowiedz
#26
Nie próbuj zakładać prowadnic z uszczelniaczami. To zły pomysł.
boxer ponad wszystko
Odpowiedz
#27
Ad.1 do wyboru masz  tylko zawory Paradowscy lub wschodnie. Nie ma problemu dobrać do Urala, Dniepra , K750 porządne zachodnie zawory, ale… różnią się końcówkami, mocowaniem ,wschodnie gładkie, zachodnie dwa podtoczenia( FE 03161), trzeba podłubać przy miseczkach.

Ad.2 zdecydowanie są odradzane prowadnice dedykowane do sowietów sprzedawane na necie, nie trzymają współosiowości, wymiarów, loteria. Dobierając prowadnice z zachodnich katalogów nie ma problemów ze średnicą wewnętrzną i zewnętrzną, długość zawsze trzeba dotoczyć i oczywiście nie mają podtoczenia ale to nie problem. Ze wschodu pasują samochodowe wazowskie Lada 21010-1007032-86 lub naprawcze końcówka -87, zachodnie to np. FRECCIA zeliwne G2265, G2235, brązowe G3528, jest tego masa. Jak byś chciał zamówić pod wymiar to może tu: www.prowadnice-zaworow.pl

Facet dobrał z zachodnich katalogów zawory i prowadnice do Urala, Dniepra i K750 https://www.youtube.com/watch?v=JFfH2R_8y8Q

Ad.5 W jakim są stanie ? Musisz ocenić , Wiedz że nie często się zdarza że wybijesz stare i założysz nowe, często gęsto musisz zamawiać  gniazda na wymiar, jak solidnie siedzą i płaszczyzny nie wyżarte nie ruszaj, rozwiertak i odnowić.
mt16
Odpowiedz
#28
Dzięki za masę dobrych rad i linków.
Lubię fajne kawałki żelaza.
Odpowiedz
#29
1. kupiłem nowe ruskie zawory i prowadnice zaworów
2. Do Paradowskich wysłałem zawory na wzór i po 2 tygodniach odesłali razem ze swoim wyrobem
3. Z tymi nowymi zaworami i ruską prowadnicą poszedłem do zakładu regeneracji głowic ( Wrocław). Poprosiłem żeby dorobili mi nowe gniazda zaworowe z materiału na bezołowiówkę (nic nie mieszam z benzyną) i nową prowadnicę . Po następnym tygodniu wszystko było zrobione. W jednej głowicy zapomnieli dotrzeć zawory ale to już zrobiłem we własnym zakresie. Było to na początku 2013 i parę tysięcy do dzisiaj już zrobione. Padają inne rzeczy ale do głowic nie zaglądam.
Navaho
Odpowiedz
#30
(06-01-2019, 17:34)Hardy napisał(a): Dzięki za masę dobrych rad i linków.

A skąd jesteś ? Jak Białystok to przyjedź z tym obfrezuje ci gniazda na poczekaniu jak masz nowe zawory ;Winkrobię czasem takią rzeźbę na poczekaniu heheh
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Większe zawory do k750/m72 kamilozaba 0 467 18-12-2018, 17:32
Ostatni post: kamilozaba
  Zawory do Dniepra. Jacol303 9 1,959 18-06-2018, 23:48
Ostatni post: Dawid1981
  Zawory do dolniaka Paradowscy pytanie GAVO77 9 2,671 22-08-2017, 21:40
Ostatni post: GAVO77
  Zawory w dolniaku, dziwny wydechowy GAVO77 5 2,186 02-04-2017, 21:49
Ostatni post: GAVO77
  ural zawory przemek732 11 6,943 08-05-2016, 11:27
Ostatni post: Balu

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości