FORUM.REDMOTORZ.EU Strona Główna FORUM.REDMOTORZ.EU


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy   KalendarzKalendarz  photoshopPhotoshop
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj    MapaMapa Forumowiczów


Poprzedni temat «» Następny temat
zakup mt 11 ua.Czy Wasze oczy wychwycą coś co mnie zaskoczy?
Autor Wiadomość
MichalNowy

Dołączył: 20 Kwi 2017
Posty: 10
Skąd: Białystok
Wysłany: 22 Kwiecień 2017   zakup mt 11 ua.Czy Wasze oczy wychwycą coś co mnie zaskoczy?

Hej Witam , to jeszcze raz ja , najnowszy narybek .
Widziałem jak oceniacie motocykle po zdjęciach , więc pomimo że czytam i pytam o części sam , to może taki ekspercki komentarz wiele mnie nauczy . (ram dalej nie poznaje ).

Mam nadzieję , że na szybki luk na tych kilka zdjęć część z Was znajdzie sekundkę , bo nie ukrywam , że jest to mój faworyt i już dawno ostrzyłem na niego zęby (ten pierwszy , drugi akurat się pojawił po prostu aczkolwiek wygląda wizualnie lepiej ) :)

Pozdrawiam i
Do zobaczenia na drodze ! :)
Jeszcze raz serdecznie dziekuje za okazany mi czas i zrozumienie .
Michal
_________________
MCDWP
 
 
Boston 
Młodszy Mechanik

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 137
Skąd: Gliwice
Wysłany: 23 Kwiecień 2017   

Zdjęcia słabe do szczegółowej oceny, ten zielony to MT11(stawiam ze 91r), malowany, rozumiem że po remoncie, z tego zdjęcia wzbudza zaufanie.

Tak się zastanawiam i do końca nie rozumiem, jaki jest pomysł na kupno motocykla. Rozumiem, że patrzysz za modelami MT9, 10, 11 to, po co te wszystkie pytania o te szczegóły odnośnie lamp osłon na nogi, gondoli, przedniego błotnika, są to motocykle dość współczesne i nie zdarza się np. chce kupić MT9 lub MT11 a ktoś mi wciska z częściami od wczesnej K750 lub m72 to częściami z MT kundli się wcześniejsze modele motocykli, to ból głowy mają ci, co kupują m72 i zastanawiają się ile w emce jest emki a ile mt Dniepr, możesz być pewny że kupując mt11 będziesz miał błotnik od mt11 i gondole bez klapy pod kołem zapasowym, problemem będzie czy gondola ma dziury czy może wyjdą po piaskowaniu.

Poruszając się w tych trzech modelach musisz odpowiedzieć sobie na pytania:
Czy to ma być konkretny model w oryginale?, wtedy katalog w ręce i sprawdzenie charakterystycznych elementów dla danego modelu.
Czy motocykl ma być z instalacja 6v cz 12v, bardzo ważne kryterium, z punktu widzenia eksploatacji, bardzo istotna zmiana w obrębię mt, od tego zależy też wybór modelu.

Wszystko sprowadza się do stanu technicznego motocykla, silnik i pozostałe mechanizmy przeważnie do remontu lub moment przed, nie ocenisz jak nie rozbierzesz, blachy ocenisz sam, są szkoły, które mówią, kupować motocykl w malowaniu fabrycznym, wtedy ma się pewność że pod nowym lakierem nie ma niespodzianek.

W tych motocyklach najistotniejszym kryterium jest cena, obecnie na nowych częściach jesteś w stanie złożyć cały MT11 i nie wiem czy to nie jest wyjście alternatywne dla wyjazdu po motor na ua ,gdyby tam czekał fabrycznie nowy w dobrej cenie, to ma sens.
_________________
mt16
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Untitled document