FORUM.REDMOTORZ.EU Strona Główna FORUM.REDMOTORZ.EU


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy   KalendarzKalendarz  photoshopPhotoshop
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj    MapaMapa Forumowiczów
Untitled document


Poprzedni temat «» Następny temat
przegub - jak zregenerować?
Autor Wiadomość
wadmed

Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 7
Skąd: Okolice Nadarzyna
Wysłany: 11 Grudzień 2017   

W AWO jak były robione współczesne krzyżaki to z kalamitką. Problem polegał i polega na tym, że smarownice obecnie produkowane mają grubą końcówkę, ładnie się zaciskają na kalamitce ale nie można tego spasować na założonym krzyżaku. Rozwiązaniem było założenie kątowej kalamitki na czas smarowania i później ponowne założenie małej prostej M6.
 
 
Michal_
Starszy Mechanik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 153
Skąd: Szczecin/Moniatycze
Wysłany: 11 Grudzień 2017   

A nie da się trochę pogłębić widełek aby smarowniczka weszła? Albo niestety smarować przy zgiętym przegubie? albo smarować końcówką wkręcaną?
Ja osobiście luźne otwory w widełkach to napierdzielam ospą plus klej, a używam tych od scani(chyba), są o niebo lepsze od ruskich, tanie i mi wystarczają (napędowcem to może z 8% przebiegu mam ale trochę się go testowało, a solo to na światłach już się nie jedna japonia zdziwiła). Najważniejsze moim zdaniem to to co pisał nagar: dystansowanie względem osi widełek + ciasne pasowanie misek względem wkładu. No i z doświadczenia powiem że warto mieć osłony krzyżaka.
 
 
nagar 
lokalny watażka

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 1156
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 12 Grudzień 2017   

Szlifowanie nic nie daje bo i tak smarowniczka zawadzi o kardan w włożony w przegub. Trzeba by było jeszcze kardan ucinać a to nie tędy droga.
Pełnią szczęścia było by wyważenie przegubów. ;)


Ja mam założoną smarowniczkę H2 M8x1 :



Mieści się w widełkach ale do smarowania, trzeba zdjąć kardan i przekrzywić przegub.
 
 
 
Dawid1981 
Majster

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 237
Skąd: Śląsk
Wysłany: 13 Grudzień 2017   

Ja śmigam na krzyżakach na tych z linka poniżej albo na tych w niebieskim opakowaniu lub z firmy WEBER i naprawdę R100 nie daje im rady żeby się rozpadły bo 10 koła na takim robię i dopiero łapie luz ale lekki a kopce około 10 opon na sezon na tylnym kole i przy wymianie zrobić punkty na widełkach bo nie można ich obrócić ale to chyba oczywiste heh.Stosuje wysokiej jakości smary bo to podstawa wytrzymałości wszystkiego co się kręci i smaruje co 2-3 miesiące.Smary z firmy orlen ,shell,texaco odporne na naciski typu EP-2 ,do lożysk wysokoobrotowych itd..Są też smary firmy ORAPI ale cena kosmossssss hahaha.

http://allegro.pl/ural-dn...7001036144.html
http://allegro.pl/texaco-...6138519155.html
_________________
Wszystko co się kręci :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Untitled document