FORUM.REDMOTORZ.EU Strona Główna FORUM.REDMOTORZ.EU


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy   KalendarzKalendarz  photoshopPhotoshop
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj    MapaMapa Forumowiczów
Untitled document


Poprzedni temat «» Następny temat
Zewnętrzny filtr oleju w Dnieprze domowym sposobem
Autor Wiadomość
Dawid1981 
Majster

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 220
Skąd: Śląsk
Wysłany: 9 Luty 2018   

BALON napisał/a:
zdecydowałem się na patent :P
poproszę o wszystkie możliwe rysunki, wymiary i patenty ;) ;)

Sam wymyślaj a nie zagapiaj hehehhe .
_________________
Wszystko co się kręci :)
 
 
kozichwost 
lokalny watażka


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 1206
Skąd: Ożarów
Wysłany: 9 Luty 2018   

Może zgapiać. Nie ma nic przeciwko, jeśli opłaci tantiemy, znaczy się postawi flaszkę na imprezie ze słowami "zadowolony jestem"
Uzbrój się w cierpliwość. Na tą chwilę znalazłem notatki jaki filtr oleju należy kupić (dokładne oznaczenie) oraz rysunek w cadzie podstawy filtra. Na obecnym komputerze cada nie mam, więc próbuję to ugryźć jakąś przeglądarką i zrobić z tego PDFa. Znalazłem w garaży PROTOTYP zaślepki dnieprowego filtra olelu, jaka jeździła u mnie. Trzeba wymienić oring uszczelniający i tyle. Jednak uprzedzam - to nie są tanie rzeczy - oddam za koszt wysyłki :)
_________________
CBR XX, 232, 2328, 2350, 2361 - sport, MT16
 
 
 
kris-tofer 
Młodszy Mechanik

Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 140
Skąd: Sokołów Podlaski
Wysłany: 9 Luty 2018   

wez se kup silnik z urala m67 i bedziesz mial filtr oleju jaki zechcesz a sam silnik mniej problematyczny i bez kombinacji.

A i za ta cenna rade nie musisz nic placic ani flaszki kupowac :)
 
 
 
kozichwost 
lokalny watażka


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 1206
Skąd: Ożarów
Wysłany: 10 Luty 2018   

Nikt nigdzie nie pisał, że flaszka ma być kupna. Milej widziane są produkty nieakcyzowane. Po zastosowaniu tego patentu wał i panewki dnieprowe stają się nieśmiertelne, czego nie można powiedział o wale urala
_________________
CBR XX, 232, 2328, 2350, 2361 - sport, MT16
 
 
 
kris-tofer 
Młodszy Mechanik

Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 140
Skąd: Sokołów Podlaski
Wysłany: 10 Luty 2018   

Czyli chcesz mi powiedzieć, że po tych całych zabiegach i kombinacjach wał już nigdyvw pół się nie złamie :)
 
 
 
kozichwost 
lokalny watażka


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 1206
Skąd: Ożarów
Wysłany: 10 Luty 2018   

Nawet jeśli się złamie, to wyjmiesz z silnika złamany wał z idealnym czopami i panewkami. Sprawdzone organoleptycznie. Jeśli w silniku posypie się coś innego i piłki pójdą w olej to to rozwiązanie je wyłapie na panewki nadal dając czysty olej. To też już sprawdsone. Po zmieleniu kół rozrządu olej praktycznie czysty, wał ideał a w filtrze w środku kupa gruzu
_________________
CBR XX, 232, 2328, 2350, 2361 - sport, MT16
 
 
 
kris-tofer 
Młodszy Mechanik

Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 140
Skąd: Sokołów Podlaski
Wysłany: 11 Luty 2018   

No wiadomo ze filtrowanie oleju duzo pomaga. Ja mialem z silnikiem dnieprowym sporo problemow ale to tez uczylem sie na nim dopiero. Ale i zeby duzo na nim jezdzic to trzeba sporo poprawic l. Ale sprawny silniczek sam w sobie dobry. Do poki jezdziem na tym silniku to targał niezle. Zawsze mialem problem z glowicami przez zly ich remont, wal uwalony, duzo pobieral oleju peoblem z cisnieniem oleju i tloki almota zrobily mi biede bo wywalilo zabezpieczenia sworzni z kawalkami tloka heh i sie tak mielilo miedzy tlokiem a cylindrem.
Uralowy silnik wyremontowalem zgodnie ze sztuka magistrala olejowa pod filtr juz byla wiec dalem tylko nadsyawke pod samochodowy i co tam wiecej robic. Juz nic lepszego sie nie dalo. Zrobilem na nim okolo 800km i docieram a przez te sama ilosc km na dnieprze zrobilem 3 remonty glowic dwa waly i tloki z cylindrami poszly w *****. wiec se dnieprasa odpuscilem i z urala jestem zadowolony. Ale dniepras mial moc i zamiatal konkret. ural z reszta tez.
 
 
 
Dawid1981 
Majster

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 220
Skąd: Śląsk
Wysłany: 11 Luty 2018   

kozichwost napisał/a:
Może zgapiać. Nie ma nic przeciwko, jeśli opłaci tantiemy, znaczy się postawi flaszkę na imprezie ze słowami "zadowolony jestem"
Uzbrój się w cierpliwość. Na tą chwilę znalazłem notatki jaki filtr oleju należy kupić (dokładne oznaczenie) oraz rysunek w cadzie podstawy filtra. Na obecnym komputerze cada nie mam, więc próbuję to ugryźć jakąś przeglądarką i zrobić z tego PDFa. Znalazłem w garaży PROTOTYP zaślepki dnieprowego filtra olelu, jaka jeździła u mnie. Trzeba wymienić oring uszczelniający i tyle. Jednak uprzedzam - to nie są tanie rzeczy - oddam za koszt wysyłki :)

Żartowałem przecież .Wiadomo że sprawdzone projekty sie stosuje do woli :) )) jeżeli ktoś się podzieli.:) Powerrrrrrrrrrr !!!!!!!!!
_________________
Wszystko co się kręci :)
 
 
BALON
Majster

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 228
Skąd: pszczyna
Wysłany: 12 Luty 2018   

flaszka domowych maszketów napewno się znajdzie :P
a myśle że układ smarowania nie będzie identyczny jak u Pawła ale będę się na nim wzorować ;)
 
 
kris-tofer 
Młodszy Mechanik

Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 140
Skąd: Sokołów Podlaski
Wysłany: 24 Luty 2018   

Panowie a co z filtrami wkrecanymi w miske olejowa jeszcze przed pompa? czy filtr przed pompa bedzie mial gorsze dzialanie?
 
 
 
nagar 
lokalny watażka

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 1144
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 24 Luty 2018   

kris-tofer napisał/a:
Panowie a co z filtrami wkrecanymi w miske olejowa jeszcze przed pompa? czy filtr przed pompa bedzie mial gorsze dzialanie?


Tutaj jest na ten temat:
http://forum.redmotorz.eu/viewtopic.php?t=8585

http://forum.redmotorz.eu/viewtopic.php?t=6418
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Untitled document