FORUM.REDMOTORZ.EU Strona Główna FORUM.REDMOTORZ.EU


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy   KalendarzKalendarz  photoshopPhotoshop
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj    MapaMapa Forumowiczów


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karrad13
12 Grudzień 2010
gaźniki
Autor Wiadomość
Dawid1981 
Majster

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 235
Skąd: Śląsk
Wysłany: 4 Styczeń 2018   

K68 Ruskie za około 400zl.Blaszka pływaka czasami wypada to wtedy się zagniata leciutko na rancie i wciska i problem z głowy.Śrubę wkręcaną w przepustnice do mocowania linki dać leciutko na kleju albo dowalić mocniej bo lubi się wykręcić podczas jazdy .Filtr powietrza dać z firmy simota niski i po wycięciu z dołu kołnierza i lekkim wydłużeniu klamer i podpiłowaniu dekla pasuje w komin.
http://allegro.pl/filtr-s...5688275124.html
_________________
Wszystko co się kręci :)
 
 
Szczepan 122 

Dołączył: 27 Gru 2017
Posty: 23
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 5 Styczeń 2018   Re: jakie gaźniki

nagar napisał/a:
Szczepan 122 napisał/a:
Witam,
Jakie są najlepsze gaźniki do k750, łatwe w regulacji i trwałe? i jakie są opinie gaźników 302 i k68?
chińskie czy radzieckie?


Jakie masz gaźniki ?


K302 oryginalne, ciekna i nie mogę wyregulowac, jak ustawie na ciepłym, fajnie chodzą, a drugiego dnia żeby odpalić, muszę znowu regulować, chyba że to inna przyczyna?
 
 
Cubick 
Wieszcz wodzirej


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 2179
Skąd: Kwilcz
Wysłany: 5 Styczeń 2018   

W k302 możesz zaryzykować zestawem naprawczym, dostępne. Przy okazji dokładny przegląd i czyszczenie. Ostatnio w dwóch uralach miałem 301-ki i żadne nie nadawały się do jazdy. Co do PZ28 pierwsze partie były rewelacyjne, jak Poler pisze, na późniejsze ludzie zaczęli narzekać... Generalnie jest loteria bo wiele podróbek i musisz mocno wniknąć w temat żeby kupić coś co będzie dobrze działać. Teraz mam PWL-e od naszego kolegi Ural63 i są dobre, ale to w M-63. Możliwe że w dolniaku też by się sprawdziły.
Możliwości jest dużo. Ja jednak na Twoim miejscu kupiłbym PZ-ty z nadzieją że nie trafisz na felerne. Też je bardzo miło wspominam..
_________________
https://get.google.com/albumarchive/106968418873159488308
 
 
Jerzy 
lokalny watażka


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 982
Skąd: Białystok
Wysłany: 5 Styczeń 2018   

Oryginalne K302 + zestaw naprawczy powinny dać dobry efekt. Jeden szczegół bardzo istotny. Na str. 37 tego wątku zamieściłem zdjęcia dysz wolnych obrotów oryginalnych i chinoli. Mają różną długość i nie da się ich bezproblemowo zastosować. Cieknięcie oryginałów najczęściej związane jest z przepuszczaniem pływaków (nieszczelność, zasysanie benzyny do środka i zwiększenie ciężaru pływaka) lub niedomykaniem zaworków iglicowych. W krańcowo zużytych wymiana przepustnić też może nie dać dobrego efektu. Wówczas pozostaje kupno zamienników. Niestety większość dostępnych (nawet chwalone powyżej Pekary czy PZ-ty) to produkty made by China. W dodatku robią te same wyroby różni producenci i często są to podróbki podróbek. Trafienie w dobry egzemplarz to loteria ale niestety alternatyw brak.
_________________
https://www.youtube.com/c...uXrWIligbDk_XIg
 
 
nagar 
lokalny watażka

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 1155
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 5 Styczeń 2018   Re: jakie gaźniki

[quote="Szczepan 122"]
nagar napisał/a:

K302 oryginalne, ciekna i nie mogę wyregulowac, jak ustawie na ciepłym, fajnie chodzą, a drugiego dnia żeby odpalić, muszę znowu regulować, chyba że to inna przyczyna?


k302 są gaźnikami które są zaprojektowane do dolnozaworowca i jeśli są kompletne, sprawne to będą działać najlepiej. Nawet przy sporym zużyciu spokojnie dają radę. Zestaw naprawczy to nie jest najlepszy pomysł.

Jakie masz ciśnienie sprężania na cylindrach ?
Gaźniki są z jednego silnika ?
Jak je czyściłeś ?
 
 
 
sawmen 
Podaje Klucze

Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 94
Skąd: Rzepin, lubuskie
Wysłany: 5 Styczeń 2018   

siemka, miałem oryginalne k302 zakupione z ruskiem, piły w trasie 12-14litrów, poszły zestawy naprawcze miesciłem sie w 10-12. Zakupiłem nowe chinczyki z allegro tez k302, to sa jeszcze gorsze, bo na wolnych obrotach nie idzie ustawic mieszanki, albo nie reaguje na gaz, albo mieszanka bogata ze na wolnych poddymia na czarno. a znowusz predkosc max to 80km/h bo mieszanka za uboga... Wiec teraz zakładam stare k302 i ciul niech pali te 12 ale wtedy idzie jak rakieta heheh
 
 
regers

Dołączył: 04 Gru 2013
Posty: 31
Skąd: Wołów
Wysłany: 5 Marzec 2018   

Witam! Takie pytanie, jak wygląda sytuacja z tymi keihinami PWL? Może więcej osób się wypowiedzieć? I pytanie do Urala, czy te gaźniki są made in Japan czy china? I jeszcze jedno czy ktoś jeździ na gaźnikach dellorto? I bingach 53 dostępnych na all.
  
 
 
wadmed

Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 7
Skąd: Okolice Nadarzyna
Wysłany: 5 Marzec 2018   

Mam bingi 1/26/112 -1/26/113 (BMWr60/5) i mam zamiar założyć je do dolniaka ale to raczej pieśń przyszłości.
 
 
Ural63 
Majster


Dołączył: 01 Mar 2005
Posty: 234
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 6 Marzec 2018   

Nie mogę zaprzeczyć że nie jest to wyrób chiński i nie mogę potwierdzić czy jest japoński.Od niemieckiego importera nie mogę uzyskać takiej informacji Choć odezwała się ostatnio do mnie firma która proponowała mi do złudzenia podobne gaźniki i mam wrażenie że to właśnie była tania podróbka. Gaźniki spisują się naprawdę rewelacyjnie i w silnikach dolnych i górnych. Potwierdza to fakt że mimo wysokiej ceny gaźniki sprzedają się bardzo dobrze. Dla forumowiczów oczywiście dobry rabat. W razie pytań i zamówień proszę dzwonić 602 452 158 lub pisać bezpośrednio na marinoboksery@gmail.com
 
 
meter30 
Podaje Klucze

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2014
Posty: 89
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 6 Kwiecień 2018   

Mam pytanie- czy gaźniki k68 mają prawo pracować poprawnie na takich filtrach w dolniaku?


Już z siebie wychodzę. Zapłon ustawiony, przerywacz wyczyszczony, przerwa 0.45mm, zawory wyregulowane, sprężanie blisko 7 bar. Doszedłem do dość dobrego ustawienia- odpala bardzo dobrze, mocy ma, wolne obroty takie że można policzyć suwy, zbiera się ładnie w pełnym zakresie obrotów ale tylko przy łagodnym odkręceniu manetki. Przy gwałtownym odkręceniu go dusi. Najlepiej pracuje przy iglicy maksymalnie podniesionej do gory, paliwo w komorach pływakowych wypoziomowane. Już nie mam pomysłu, pomyślałem że to może wina filtrów- co sądzicie? Czy te rurki wystające z gaźników oznaczone na schematach jako odpowietrzenie komory pływakowej muszą być połączone wężykiem między gaznikami (w wielu motocyklach widziałem takie połączenie, u mnie go nie ma i chyba nie widzę zasadności)?
  
 
 
Daro 
Majster

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 264
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 6 Kwiecień 2018   

taki objaw,to zbyt uboga mieszanka.Generalnie te filtry są po to,by silnik wciągnął więcej powietrza,więc albo dasz większe dysze,albo przydławisz filtry.Zasłoń część powierzchni filtra np.rękawicą gumową albo woreczkiem foliowym i sam się przekonasz czy to pomoże.
 
 
nagar 
lokalny watażka

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 1155
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 6 Kwiecień 2018   

Silnik na tych filtrach będzie pracował ale znacznie krócej, bo one tylko muchy łapią kurz przeleci, ale do ustawień żeby mucha nie wpadła będą.

Tych rurek nie ma sensu łączyć bo one służą do podawania oleju w dwusuwach. :)
 
 
 
meter30 
Podaje Klucze

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2014
Posty: 89
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 6 Kwiecień 2018   

A czy możecie polecić jakieś filtry? Tylko nie ten centralny czarny plastikowy od dniepra (mam skrzynie bez komina)
 
 
nagar 
lokalny watażka

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 1155
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 6 Kwiecień 2018   

Co z tym filtrem dnieprowym jest nie tak ?
 
 
 
meter30 
Podaje Klucze

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2014
Posty: 89
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 7 Kwiecień 2018   

Jest nieładny, nie będzie mi pasował stylistycznie do całej reszty dość mocno przerobionego motocykla
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Untitled document