FORUM.REDMOTORZ.EU Strona Główna FORUM.REDMOTORZ.EU


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy   KalendarzKalendarz  photoshopPhotoshop
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj    MapaMapa Forumowiczów
Untitled document


Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka pytań
Autor Wiadomość
Goli 

Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 8
Skąd: Walbrzych
Wysłany: 17 Kwiecień 2018   Kilka pytań

Jako że jestem tu nowy,a z rosyjską myślą techniczną styczność miałem jedynie przez KAMAZA-a, mam kilka pytań.Nabyłem dniepra mt11 z 92 roku i chcę doprowadzić go do "sensownego" stanu.
1.Czy w/w pojeździe na masie jest + czy - bo zdania są podzielone.
2.Czy kompletna instalacja kupiona na jednym z serwisów aukcyjnych za 65 zł jest coś warta,czy
lepiej wyrzeźbić swoją
3. Jaki olej lać do silnika 15w40 czy 10w40
4.Co ogólnie sprawdzić zanim wszystko ruszy,jakieś oleje w skrzyni dyfrze...? co tam dolać\wymienić
 
 
astride 
mitoman-gaduła


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 570
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17 Kwiecień 2018   

cześc,
1. "-" na masie
2. lepiej samemu zrobić ( porządny przekrój przewodów, itp)
3. tematów o olejach od wuja-poszukaj :> . Ja bym lal 15W
4.Łozysko głowki ramy (przod unieść i klecząc przed motocyklem trzymasz za dolne "pochwy" i sprzwdasz luzy poruszając przód -tył). Wumienić łożyska w głowce na stożkowe albo pokasować oryginalne. Trzeba przejrzeć
.luzy w kołach, hamulce, naciąg szprych,wymienc oleje( skrzynia ok.1,5l, dyfer 100ml). Jak nie szarpie przekąłdnia- jeżdzić i obserwoawać .ogólny przegląd motocykla- jak w poradniku... :neutral:
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
 
 
 
Goli 

Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 8
Skąd: Walbrzych
Wysłany: 17 Kwiecień 2018   

Dzięki za szybką odpowiedź,mam jeszcze jedno pytanie. Po podłączeniu aktu nic się nie dzieje,żadna kontrolka się nie zapala,światła również. Jest jakiś slaby punkt instalacji w którym powinienem zacząć szukać czy po kolei kabel po kablu przeglądać? Bezpieczniki sprawdzone,są ok
 
 
astride 
mitoman-gaduła


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 570
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17 Kwiecień 2018   

Akumulator naładowany? :P serio pytam. Sprawdź masę dobrze, jeszcze raz bezbieczniki.Nie ma tam jakiegoś ukrytego wyłącznika masy?
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
 
 
 
Goli 

Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 8
Skąd: Walbrzych
Wysłany: 17 Kwiecień 2018   

Aku Nowy,naladowany,włącznik masy jest Ale czy działa? nie pomyślałem żeby to sprawdzić😛dzisiaj będę patrzył. A do tego okazało się że gazniki mam w kiepskim stanie i zakupiłem zestawy naprawcze bo w obydwu umarły zaworki odcinajace,te przy plywakach. A i przepustnice nie były za ciekawe
 
 
Goli 

Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 8
Skąd: Walbrzych
Wysłany: 17 Kwiecień 2018   

Brak prądu spowodowany był luźną wsowka przy stacyjce,ale mam kolejny problem. Nie mam możliwości ustawienia zapłonu. Jest duuuzo za wczesny i nie ma możliwości go opóźnić,czy jest możliwość wyjecia całego aparatu zapłonowego i wyłożenia poprawnie,czy może jest jakiś myk którego nie odkryłem?
 
 
galar 
Wieszcz wodzirej


Login SKYPE: j_galar1
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2005
Posty: 3489
Skąd: W-wa Natolin
Wysłany: 17 Kwiecień 2018   

A jak sprawdzasz zapłon?
Przy rozchylonych ciężarkach?
_________________
boxer ponad wszystko
 
 
Goli 

Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 8
Skąd: Walbrzych
Wysłany: Wczoraj 6:49   

No właśnie :oops: widzę że przy tym pojeździe mechaniki trzeba uczyć się drugi raz :lol: pytanie kolejne,jaki powinienem być poziom paliwa w komorze plywakowej? Ktoś ustawia do jakiegoś zgiecia inny aż przestanie się z gaznika wylewać,a czy jest jakiś precyzyjny sposób ? Gazniki k63t
  
 
 
nagar 
lokalny watażka

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 1130
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wczoraj 9:05   

Płaszczyzna środka pływaka równoległa do płaszczyzny gaźnika po odwróceniu gaźnika pływakiem do góry.
  
 
 
 
Goli 

Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 8
Skąd: Walbrzych
Wysłany: Wczoraj 19:59   

Ustawiłem zapłon według instrukcji, wymieniłem zestawy naprawcze w gaźnikach i odpalił. Chodzi jak stara ku***, a co dziwniejsze odpala i chodzi wyłącznie na zablokowany regulatorze,tak jak do regulacji zapłonu. Jak wyjmę blokady to wali ogniem piekielnym i nie odpala. Jakieś pomysły?

I druga sprawa, jest jakiś patent na lejące się paliwo z komór pływakowych? Zaworki nowe, poziom ustawiony a paliwo leje się na ziemię
  
 
 
nagar 
lokalny watażka

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 1130
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wczoraj 21:09   

Popatrz czy pływak nie zawadza o korpus gaźnika.

Nagraj i wstaw tu film z tymi piekielnymi ogniami bo jestem ciekaw efektu.
 
 
 
andrzeja 
lokalny watażka


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1449
Skąd: Wasilków
Wysłany: Dzisiaj 8:34   

A ogniem piekielnym wali w gaźniki czy w rury wydechowe?
Jak w gaźniki to masz zbyt wczesny zapłon, jak w rury to jest zbyt mocno opóźniony.
_________________
Andrzej.
http://utn.pl/Mungacz1
http://utn.pl/Munga-cz2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Untitled document