FORUM.REDMOTORZ.EU Strona Główna FORUM.REDMOTORZ.EU


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy   KalendarzKalendarz  photoshopPhotoshop
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj    MapaMapa Forumowiczów
Untitled document


Poprzedni temat «» Następny temat
Zaczynam przygodę z moja "kaśką"
Autor Wiadomość
Lajt87 

Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 29
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 16 Kwiecień 2018   

Dzisiaj pogoda za oknem jest nie ciekawa , na budowie i tak bym nic nie zrobił więc był pretekst żeby zabrać się jednak za rozbieranie moto :)

Gumy siedzisk odzyskam , siedzenia takie trochę kiepskie. Nie wiem co z amorami ,z każdego leje .


















  
 
 
kozichwost 
lokalny watażka


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 1201
Skąd: Ożarów
Wysłany: 16 Kwiecień 2018   

W amory i tak wsadzisz wkłady od malucha - to jedyne sensowne rozwiązanie ich naprawy.
_________________
CBR XX, 232, 2328, 2350, 2361 - sport, MT16
 
 
 
Lajt87 

Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 29
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 16 Kwiecień 2018   

kozichwost napisał/a:
W amory i tak wsadzisz wkłady od malucha - to jedyne sensowne rozwiązanie ich naprawy.



Czytałem trochę o tym ale muszę sprawdzić czy mam gwint główki M10x1
 
 
kozichwost 
lokalny watażka


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 1201
Skąd: Ożarów
Wysłany: 16 Kwiecień 2018   

Jakiego byś nie miał, to maluchowy amor wydoli, bo ma grubszy trzpień. Na pewno masz taki gwint, bo wszystkie ruskie amory taki mają
_________________
CBR XX, 232, 2328, 2350, 2361 - sport, MT16
 
 
 
Lajt87 

Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 29
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 17 Kwiecień 2018   

W międzyczasie zajmę się amorkami teraz jednak muszę wszystko rozebrać aby całość dać do piaskowania. Silnik wczoraj już by wylądował na stole ale przypomniałem sobie , że warto oleje zlać :mrgreen: ciekawe czy dam radę sam go wyciągnąć z ramy i na stół bo troszkę to on waży ;)
 
 
kozichwost 
lokalny watażka


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 1201
Skąd: Ożarów
Wysłany: 17 Kwiecień 2018   

Zawsze mu możesz zdjąć cylindry i prądnicę - schudnie o połowę
_________________
CBR XX, 232, 2328, 2350, 2361 - sport, MT16
 
 
 
Lajt87 

Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 29
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 17 Kwiecień 2018   

Prądnicę odkręciłem reszta została i dałem radę sam :) serce na stole :


 
 
Lajt87 

Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 29
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: Wczoraj 20:56   

rozsypało mi się łożysko igiełkowe z dyfra , źle zacząłem to rozbierać . Czy muszę zbierać wałki czy i tak będzie do wymiany wszystko ?



Nie mogłem sobie dać rady z jednym sworzniem , poległem dzisiaj .







 
 
Jerzy 
lokalny watażka


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 967
Skąd: Białystok
Wysłany: Dzisiaj 5:23   

No faktycznie z dyfrem zacząłeś od d.. strony. Igły daruj sobie. Nowe kosztują grosze a zawsze lepiej je wymienić na markowe.
_________________
https://www.youtube.com/c...uXrWIligbDk_XIg
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Untitled document