FORUM.REDMOTORZ.EU Strona Główna FORUM.REDMOTORZ.EU


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy   KalendarzKalendarz  photoshopPhotoshop
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj    MapaMapa Forumowiczów
Untitled document


Poprzedni temat «» Następny temat
Dyfer napedowy - łożyska i uszczelniacze !
Autor Wiadomość
Kaz 
Wieszcz wodzirej


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 1978
Skąd: Mońki
  Wysłany: 22 Styczeń 2012   Dyfer napedowy - łożyska i uszczelniacze !

Trochę poszukałem na forum i trudno było znaleźć wszystko w kupie, więc zrobiłem takie zestawienie, z czasem będą też inne podzespoły :wink:

MT 12 i MW 750, starszy typ dyfra, czyli: czyli tam gdzie był gruby wałek miedzy dyfrem, a zwolnicą.
łożyska:
-3304 20x52x22,2 wałek atakujący
-874901 13x32x20 wałek atakujący
-6010 50x80x16 kosz
-16005 25x47x8 zabierak - tuleja
-6204 20x47x14 wałek wyjściowy
-6304 20x52x15 wałek wyjściowy
-6,5x6,5 baryłki talerz - bieżnia 29 szt.
-3x15,8 igły zabierak - bieżnia 90szt.

uszczelniacze:
34x50x7 wkrętka 4 szt., org. 34x49...
45x58x7 lub 45x60x7 w zależności od otworu, org. placek (ja nie narzekam na placek ok.30 kkm)
25x38x7 zabierak


MT 16, MW 650, cienki wałek.
łożyska:
-3304 20x52x22,2 wałek atakujący
-874901 13x32x20 wałek atakujący
-6010 50x80x16 kosz
-16005 25x47x8 zabierak - tuleja
-6204 20x47x14 wałek wyjściowy
-3304 20x52x22,2 wałek wyjściowy
-6,5x6,5 baryłki talerz - bieżnia 29 szt.
-3x15,8 igły zabierak - bieżnia 90szt.

uszczelniacze:
34x50x7 wkrętka 4 szt., org. 34x49...
45x58x7 lub 45x59x7 lub 45x60x7 w zależności od otworu, org. placek
25x38x7 zabierak


Kazek
 
 
 
Dawid1981 
Majster

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 217
Skąd: Śląsk
Wysłany: 3 Maj 2018   

Coś lepszego do dyfra na wałek atakujący :) ))
http://allegro.pl/3304-sc...7281453051.html
http://archi.inosak.org/db/item7281453051_1.html
Łozysko dwurzędowe 3304 SC3
_________________
Wszystko co się kręci :)
Ostatnio zmieniony przez galar 3 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
brzytwa 
lokalny watażka


Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 1155
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 9 Maj 2018   

Raczej nie.
Łożysko kulkowe skośne dwurzędowe odpowiada pod względem budowy parze łożysk kulkowych skośnych jed­norzędowych w układzie otwartym O. Wyróżnia się nastę­pujące wykonania bieżni odpowiednio do kątów działania:
25° - oznaczenie B za symbolem łożyska
32° - bez oznaczenia za symbolem łożyska
35° - bez oznaczenia za symbolem łożyska
45° - oznaczenie D lub DA za symbolem łożyska (dzie­lony pierścień wewnętrzny) - i takie powinno się stosować w tylnej przekładni.
Odpowiednikiem 3066304 L jest łożysko 3304 DA.
W naszych sklepach dostępne są tylko 3304 (czyli pewnie z kątem wykonania 32 albo 35).
Łożyska kulkowe skośne przeznaczone są do przenoszenia obciążeń złożonych (poprzeczne i wzdłużne). Zdolność przenoszenia obciążeń osiowych zwiększa się ze wzrostem kąta działania łożyska.
Te, co reklamujesz, mają niedzieloną bieżnię wewnętrzną.
_________________
Szklanka wódki zamiast papierosa!
 
 
Dawid1981 
Majster

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 217
Skąd: Śląsk
Wysłany: 11 Maj 2018   

Te z dzielona bieżnia wewnętrzną już dawno odstawiłem na bok po tym jak sie rozleciało po znikomym przebiegu 3 tys km nie tylko mi:).
ZVL testowane bez dzielonej biezni wewnetrznej robi 20 tys km na r100 ciągłe katowianie z prędkościami 120-150 i nic się nie stało nigdy więc może masz teorie ale w praktyce słabo sie sprawdziło.
To łozysko co napisałem jest stosowane w skrzyni biegów w hondzie i nie reklamowałem tylko dodalem informacyjnie a każdy sobie może wkładać co mu sie podoba.:)
_________________
Wszystko co się kręci :)
 
 
kozichwost 
lokalny watażka


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 1206
Skąd: Ożarów
Wysłany: 11 Maj 2018   

Dyfer żyje mi przeważnie 10 tyś. Po takim przebiegu zvl nie ma śladu zużycia
_________________
CBR XX, 232, 2328, 2350, 2361 - sport, MT16
 
 
 
Dawid1981 
Majster

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 217
Skąd: Śląsk
Wysłany: 12 Maj 2018   

kozichwost napisał/a:
Dyfer żyje mi przeważnie 10 tyś. Po takim przebiegu zvl nie ma śladu zużycia

:) dokładnie na stalowym koszyku.JA robie dlugie trasy asfaltowe i do 20 tys robie na dyfrze :) )) ale stosuje olej przekładniowy pełny syntetyk motula ,dodaje smaru ep2 odpornego na naciski (nie przerywa tak łatwo filmu olejowego) i wlewam ceramizer taki za okolo 100zl :) ))) i powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr .
_________________
Wszystko co się kręci :)
 
 
kozichwost 
lokalny watażka


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 1206
Skąd: Ożarów
Wysłany: 12 Maj 2018   

Też robię długie trasy i po 18 tyś dyfer zawsze jeździ dalej, tyle że znika zawsze jeden ząb na talerzu. Nie wiem gdzie się podziewa - mój dyfer chyba choruje na próchnicę. Olej leję przeważnie 75w bo rzadszy, nie daje żadnych ceramizerów. Teraz zastanawiam się nad MOS-2. Generalnie w napędowym dyfrze pierwsze pada duże łożysko na koszu satelit. Po 10 tyś zawsze u mnie ma już luzy
_________________
CBR XX, 232, 2328, 2350, 2361 - sport, MT16
 
 
 
brzytwa 
lokalny watażka


Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 1155
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 13 Maj 2018   

Dawid1981 napisał/a:
ZVL testowane bez dzielonej biezni wewnetrznej robi 20 tys km na r100

No widzisz - a jakbyś miał takie z dzieloną bieżnią, to w tym samym czasie zrobiłbyś 40 tys km :-)
_________________
Szklanka wódki zamiast papierosa!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Untitled document